شمانیوز
شما نیوز

تحریم‌های جدید امریکا علیه مقامات ایران

دفتر کنترل دارایی‌های وزارت خزانه‌داری امریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرد.

تحریم‌های جدید امریکا علیه مقامات ایران

به گزارش شمانیوز و به نقل از ایسنا: در فهرستی که روی وب‌سایت وزارت خزانه‌داری امریکا قرار گرفت نام۷ نفر از جمله فرمانده ناجا و مقامات ارشد این نیرو و همچنین سازمان نیروی انتظامی به فهرست تحریم‌ها اضافه شده‌ است.

سناریوی تحریم علیه فرمانده نیروی انتظامی و چند مقام ارشد ناجا حربه‌ای نخ‌نما شده و فاقد ارزش و تأثیر است، این دست تحریم‌ها موضوع جدیدی نبوده و ثمره‌ای جز راسخ‌تر شدن اراده سربازان ولایت در مسیر اقتدار آفرینی برای میهن اسلامی و صیانت از نظام و ملت ایران و قطع ید متجاوزان به تمامیت ارضی کشورمان در پی نخواهد داشت.

این اقدام نشان می‌دهد که نیروی انتظامی در مسیر درست حرکت می‌کند و ناجا مدافع ارزش‌های اسلامی می‌باشد.

به شما عزیزان که در راستای دفاع از منافع و امنیت ملی کشور هدف غضب و کینه دشمن و تحریم امریکای پلید و جنایتکار واقع شده‌اید، تبریک می‌گوییم و شکی نیست که دشمنان در آینده و در میدان عمل پیامدهای اقدام شیطانی و کینه توزانه خود را بهتر و محسوس‌تر درک و فهم خواهند کرد.

بی‌تردید باور و اراده نیروی انتظامی در پیاده‌سازی تدابیر و فرامین رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) به عنوان تکلیف شرعی و دینی و برخورداری از حمایت همه جانبه مردم ایران در اجرای قاطعانه مأموریت‌های قانونی و دفاع آرمانی از انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن با همراهی و هم افزایی سایر نیروهای مسلح، اجازه عرض اندام و تعبیر رویاهای باطل دشمنان را نخواهد داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied