شمانیوز
شما نیوز

شایعه پاسخ وزیر خارجه امارات به ظریف تکذیب شد

کانال تلگرامی مرکز مقابله با شایعات سایبری نوشت: اخیرا برخی کانال‌های خبری و صفحات اینستاگرامی وابسته به سلطنت‌طلبان، با استناد به...

شایعه پاسخ وزیر خارجه امارات به ظریف تکذیب شد

کانال تلگرامی مرکز مقابله با شایعات سایبری نوشت: اخیرا برخی کانال‌های خبری و صفحات اینستاگرامی وابسته به سلطنت‌طلبان، با استناد به توییتی در اکانت توییتری منتسب به خبرگزاری ایسنا، شایعه مبنی بر پاسخ شدیدالحن عبداللە بن زاید، وزیر امور خارجه امارات به محمدجواد ظریف را منتشر کردند.

طی این شایعه ادعا شد که در پی محکوم کردن صلح بین اسرائیل و امارات توسط جمھوری اسلامی ایران، وزیر خارجه امارات در اظهاراتی خطاب به محمدجواد ظریف، دولت ایران را غیر مسلمان، همراه با وزیران دزد و ملت ایران را فقیر خواند که دولت امارات هیچ گونه نیازی به راهنمایی ایران ندارد.

طبق بررسی‌های مرکز مقابله با شایعات سایبری، مشخص گردید که اکانت توییتری که به خبرگزاری ایسنا منتسب شده است جعلی بوده و در اکانت اصلی این خبرگزاری خبری در این زمینه منتشر نشده است.

هم‌چنین بنابر این بررسی‌ها، مشخص شد اظهارات فوق در هیچ یک از سایت‌ها و خبرگزاری‌های رسمی امارات و دیگر منابع عربی و انگلیسی منتشر نشده و تنها خبر موجود در سایت رسمی وزارت خارجه امارات در این باره، احضار کاردار ایران در امارات ذکر شده است.

 

منبع : مشرق نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied