شمانیوز
شما نیوز

عباس‌زاده مشکینی در گفتگو با شمانیوز:

روحانی به جایگاه شورای نگهبان احترام بگذارد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم گفت: از رئیس جمهور انتظار می‌رود که از مردم یاد بگیرد که چگونه باید احترام سایر قوا و نهادهای حکومتی مانند شورای نگهبان را نگاه دارد.

روحانی به جایگاه شورای نگهبان احترام بگذارد

محمودعباس‌زاده مشکینی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شمانیوز، درباره کنایه اخیر روحانی به شورای نگهبان که گفته بود «جای تأسف است مردم بین بد و بدتر به بد رأی دهند»، اظهار داشت: از هرکسی می‌شد انتظار چنین سخنی را داشت اما از آقای رئیس جمهور انتظار نمی‌رفت که این نوع ادبیات را در رابطه با شورای نگهبان به کار ببرد؛ چون خود او در دو انتخابات توسط همین شورای نگهبان تأیید شده است.

رئیس‌جمهور در کدام طیف قرار دارد؟

وی افزود: اگر آقای رئیس جمهور تأیید صلاحیت‌شدگان شورای نگهبان را در دو طیف بد و بدتر طبقه‌بندی می‌کند، خودش اولین مصداق این نوع طیف‌بندی است.

نماینده مردم مشکین‌شهر خاطرنشان کرد: رئیس دولت تدبیر و امید، خودش منتخب مردم ایران بوده و مردم هم احترام رؤسای قوا را دارند و از رئیس جمهور انتظار می‌رود که از مردم یاد بگیرد که چگونه باید احترام سایر قوا و نهادهای حکومتی مانند شورای نگهبان را نگاه دارد.

روحانی فضای سیاسی کشور را آرام نگاه دارد

عباس‌زاده مشکینی گفت: آقای روحانی بهتر است به جای تنش‌آلود کردن فضا و ایجاد حواشی؛ جو سیاسی جامعه را در آستانه انتخابات آرام نگاه دارند تا این چند ماه از عمر ریاست جمهوری‌اش به پایان رسد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied