شمانیوز
شما نیوز

تعداد دیگری از اعضای کابینه رئیسی مشخص شدند

بعد از مشخص شدن تیم اصلی اقتصادی دولت جدید (فرهاد رهبر، محمدرضا فرزین، سیدرضا فاطمی امین) به عنوان متولیانِ سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت اقتصاد و وزارت صمت؛ تعداد دیگری از اعضای کابینه دولت سیزدهم مشخص شدند.

تعداد دیگری از اعضای کابینه رئیسی مشخص شدند

به گزارش شمانیوز و به نقل از نسیم اقتصاد، یک منبع آگاه نزدیک به دفتر رئیس جمهور منتخب در گفت وگو با پایگاه خبری “اقتصاد سالم” در این رابطه اظهار کرد: مهرداد بذرباش فعلا گزینه ی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است. البته بحث هایی درباره ی حضور وی در شهرداری تهران نیز وجود دارد.
 
وی اضافه می کند: محمدولی علاءالدینی _ مدیرعامل شرکت مادرتخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق “ساتکاب” _ و محمدرضا فاتحی _ مجری پروژه تامین و انتقال آب خلیج فارس _ 2 گزینه ی اصلی برای تصدی وزارت نیرو هستند.
 
به گفته این منبع آگاه نزدیک به دولت منتخب، تا اینجای کار عزت الله ضرغامی گزینه ی وزارت ارشاد و سردار ذوالقدر گزینه وزارت دفاع است. احمد امیرآبادی نماینده مجلس نیز گزینه معاونت پارلمانی دولت است.
 
وی ادامه می دهد: برای وزارت ورزش منصوری 40 ساله گزینه ی اصلی بوده و برای تصدی وزارت کشور نیز همچنان گزینه نهایی سید صولت مرتضوی است.
 
این منبع آگاه نزدیک به دفتر رئیس جمهور منتخب خاطرنشان می کند: شهاب نادری نماینده اصولگرای سابق مجلس هم اولویتِ تصدی معاونت رئیس جمهور در امور اقوام و مذاهب است.
 
به گفته وی، بین مخبر و سعید جلیلی نیز یکی معاون اول دولت می شوند که البته مخبر بالاترین شاخصه های اجرایی را از نظر کمیته ارزیابی کسب کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied