شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز/

رئیسی بدون دیدگاه سیاسی کابینه را تشکیل می دهد/کار دولت جدید برای اداره کشور سخت است

یک نماینده مجلس شورای اسلامی معتقد است؛ حجت الاسلام رئیسی،رییس جمهور منتخب، بدون در نظر گرفتن دیدگاه های سیاسی کابینه جدید را تشکیل خواهد داد.

رئیسی بدون دیدگاه سیاسی کابینه را تشکیل می دهد/کار دولت جدید برای اداره کشور سخت است

به گزارش شمانیوز، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی اختصاصی به خبرنگار شمانیوز گفت: این طبیعی است که برخی احزاب و جریان های سیاسی به آقای رئیسی فشار آورند تا گزینه های خود را به هیات دولت وارد نمایند اما مطمئنا رییس جمهور منتخب کار خود را می کند و وزرا را بدون در نظر گرفتن دیدگاه های سیاسی انتخاب خواهد کرد.

دکتر جعفر قادری اظهار داشت: آقای رئیسی به طور قطع، شایستگی و توانمندی و تعهد افراد را در انتخاب وزرا مدنظر قرار می دهد و نه دیدگاه های سیاسی را.

وی افزود: کشور در شرایط فعلی مشکلات بسیار زیادی دارد از جمله تورم، بیکاری، کسری شدید بودجه، کم آبی، مشکلات صندوق های بازنشستگی،معضل مسکن و…. و به همین جهت کار دولت جدید برای اداره کشور بسیار سخت است و باید با تلاش شبانه روزی و کار جهادی و انقلابی بر این مشکلات پیروز شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به برنامه دولت جدید برای ساخت مسکن در کشور گفت: بخش مسکن موتور محرکه اقتصاد کشور است و اگر دولت آقای رئیسی ساخت مسکن را آغاز نماید، بسیاری از مشکلات اقتصادی از جمله معضل بیکاری حل خواهد شد و رونق اقتصادی در کشور ایجاد می شود.

وی در خصوص نحوه ارتباط دولت جدید با کشورهای دیگر اظهار داشت: ما برای حل مشکلات اقتصادی خود نباید به دنبال ارتباط نزدیک با غرب باشیم بلکه باید ارتباط با چین، روسیه، هند، بلوک شرق و همسایه های خود را به سرعت گسترش دهیم و این موضوع باید اولویت دولت جدید باشد.

او ادامه داد: ما برای اداره کشور هیچ نیازی به غرب و توافق برجام نداریم و با مدیریت جهادی و تلاش مداوم، بدون برجام هم می توانیم کشور را اداره کنیم.وقتی ما روی پای خودمان بایستیم و به پیشرفت در حوزه های مختلف دست پیدا کنیم، آمریکا و غربی ها ناچارند به برجام برگردند و گشایش هایی ایجاد کنند.

گفتگو از: شهرام درویش

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied