شمانیوز
شما نیوز

روحانی:

گروهی به عنوان دور زدن تحریم‌ها منافع ملی را دور زدند

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): رئیس جمهور گفت: گروهی به عنوان دور زدن تحریم ها، منافع ملی را دور زدند. پول ملت را برداشتند و امیدوارم همه دستگاه های کشور بتوانند این پول را به بیت المال بازگردانند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور امروز پنجشنبه در آخرین روز از سفر استانی خود به هرمزگان در جمع منتخبان و توسعه ظرفیت های این استان، گفت: خوشحالم از این فرصتی که در اختیار من و همراهان قرار گرفت تا با فرهیختگان، صنعت گران، هنرمندان و دانشجویان و همه عزیزان زحمت کش دیدار کنم.

وی افزود: باید بیشترین فرصت برای اقشار مختلف داده شود تا گله و نقد کنند تا من و همراهان استفاده و بهره برداری کنیم و بدانیم در استان ها و دل ها چه می گذرد و در مغزها چه نقشه هایی برای تدبیر وجود دارد.

روحانی با بیان اینکه هرمزگان استعدادهای فراوانی دارد، خاطرنشان کرد: این نقص در آموزش عالی کشور وجود دارد که ما تربیت نیروی انسانی متناسب با بازار کار نداریم.

رئیس جمهور تصریح کرد: باید برنامه ریزی کنیم که برای 4 سال آینده چه خواهیم کرد. از لحاظ کیفیت در دانشگاه ها مشکل داریم. در گذشته هم این مشکل را داشته ایم

وی با بیان اینکه فقط کمیت را افزایش دادیم و این به خاطر رقابت های ناسالم بوده است، گفت: اگر علم با اخلاق همراه نباشد فسادهای آن چنانی درست می شود و می بینید که گروهی به عنوان دور زدن تحریم ها، منافع ملی را دور زدند.

روحانی اظهار داشت: پول ملت را برداشتند و امیدوارم همه دستگاه های کشور بتوانند این پول را به بیت المال بازگردانند. یک عده تلاش می کنند و سختی می کشند و یک عده با حیله بیت المال مسلمین را بردند.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: آن زمان که 3 هزار میلیارد بود دهن ها باز ماند، اما حالا این رقم 9 هزار میلیارد تومان است. تازه مطمئن نیستیم که همه اش این باشد و شاید چیزهای دیگر هم باشد.

وی افزود: این دولت مدعی نیست که همه مشکلات را حل کرده است. مردم براساس 6 ماه قضاوت می کنند. به هر حال دولت به مردم قول داده بود آرامش نسبی در همه حیطه ها و ثبات نسبی را در همه فضاها حاکم کند و امروز ثبات و آرامش نسبی در همه کشور وجود دارد.

روحانی تاکید کرد: مردم و همه مسئولان باید دست به هم دست هم دهند تا فاز 2 هدفمندی یارانه ها اجرا شود. مردم می توانند وقتی فرم به آنها داده می شود فرم را پر نکنند و با یارانه ها خداحافظی کنند. آنهایی که نیاز به یارانه ندارند فرم را پر نکنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied