شمانیوز
شما نیوز

برای اولین بار در تاریخ آمریکا رخ داد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):رأی زودهنگام اوباما در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در شیکاگو

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، رئیس جمهوری فعلی آمریکا برای اولین بار در تاریخ این کشور رای خود را زودتر از زمان برگزاری انتخابات برنامه‌ریزی شده 6 نوامبر/ ۱۶ آبان به صندوق انداخت.

به نقل از روزنامه انگلیسی « دیلی تلگراف »، «باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا روز گذشته(پنجشنبه) با ورود به مرکز اخذ رای در محل زندگی سابق خود در شیکاگو، رای خود در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر شخصا به صندوق انداخت. این اولین بار در تاریخ آمریکا است که رئیس جمهوری فعلی این کشور زودتر از زمان برگزاری انتخابات رای می دهد.

رئیس جمهوری آمریکا با حضور در این محل اخذ رای از گواهینامه رانندگی خود به عنوان کارت شناسایی اش استفاده کرد و به شوخی به مقامات حاضر در محل رای گیری گفت که خوشحال است که گواهینامه اش را تمدید کرده است.

اوباما هنگامی که گواهینامه رانندگی خود را برای دادن رای تحویل می داد، خندید و به داوطلبان حاضر در محل اخذ رای به شوخی گفت که توجهی نکنند که در عکس گواهینامه رانندگی او هیچ موی سفیدی رنگی دیده نمی شود.

خبر رای زودهنگام اوباما به عنوان رئیس جمهور فعلی آمریکا در انتخابات نوامبر این کشور در حالی گزارش می شود که بر اساس این خبر، تعدادی از ایالت های آمریکا مجوز دادن رای پیش از رسیدن روز انتخابات در این کشور را می دهند.

داده های حاصل از بررسی های صورت گرفته از محل های اخذ رای نشان می دهد که از میان رای دهندگانی که زودتر رای خود به انتخابات ریاست جموری 6 نامبر را به صندوق می اندازند، رئیس جمهوری آمریکا زودتر از «میت رامنی» نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رای داده است.

انتخابات ریاست جمهوری 2012 آمریکا در تاریخ 6 نوامبر سال جاری و با رقابت میان اوبامای دموکرات و رامنی جمهوریخواه برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied