شمانیوز
شما نیوز

عبور از گردنه سخت مذاکرات با تکیه بر مشی تعامل، منطق، اعتدال

نماینده مردم چالوس در مجلس عبور از گردنه سخت مذاکرات هسته‌ای اتمی را با تکیه بر مشی تعامل، منطق، اعتدال و تحقق دیپلماسی محقق دانست.

نماینده مردم چالوس در مجلس عبور از گردنه سخت مذاکرات هسته‌ای اتمی را با تکیه بر مشی تعامل، منطق، اعتدال و تحقق دیپلماسی محقق دانست.

قاسم احمدی لاشکی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بی‌شک عبور از گردنه سخت مذاکرات هسته‌ای با عنایت‌های حضرت حق و در سایه رهنمودهای حکیمانه و مدبرانه رهبر انقلاب، تلاش‌های رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید به ویژه وزیر خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی با تکیه بر مشی تعامل، منطق، اعتدال و تحقق دیپلماسی مدبرانه با پاسداشت خون شهدای عزیز هسته‌ای که موجب عزت و اقتدار بیشتر شد صورت گرفت.

وی با ابراز امیدواری از اینکه دوران پسابرجام و پساتحریم دورانی با برنامه و هدفمند برای دولت و مجلس باشد گفت: شعار رفع معضل بیکاری جوانان و تنگنای اقتصادی مردم عزیز به دوران شور و نشاط مردم مبدل شود. اولویت اول منابع مالی آزاد شده در برجام باید توجه به مشکلات اقتصادی مردم باشد و برای کمک به این مردم صبور اولین نسخه حفظ وحدت و همدلی است.

وی ادامه داد: اقتدار امروز کشور نیز در سایه وحدت است که گوشه‌ای از آن را دلاورمردان نیروی دریایی سپاه با اقدام خود درس بزرگی به حکام مستکبر منطقه و جهان دادند و نشان دادند در هیچ شرایطی حراست از مرزهای کشورمان مورد غفلت و فراموشی قرار نمی‌گیرد و هیچ‌کسی نباید فکر تجاوز به ایران را به خود راه دهد.

احمدی لاشکی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن تشکر از تخصیص اعتبار 12 هزار میلیارد ریال طی سال‌های 94 و 95 برای پروژه‌های تهران شمال تصریح کرد: اقدامات دولت در ساماندهی این ابرپروژه قابل تقدیر است و امیدوارم با سرعت و دقت بیشتر برای تکمیل این پروژه اقدام شود تا به وعده‌های داده شده برای تکمیل قطعه‌های مختلف این پروژه و افتتاح قطعه سوم آن تا سال 97 محقق شود. همچنین از مسوولین اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران برای احداث پروژه‌های داخلی چالوس و تونل مواصلاتی داخل شهری تشکر می‌کنم.

وی افزود: از وزیر نیرو برای آغاز ساخت نیروگاه نوشهر تشکر می‌کنم اما از ایشان سوال می‌کنم که چرا در این منطقه انقدر کند و سطحی کار می‌شود؛ متاسفانه باید بگویم عملیات عمرانی ساخت این نیروگاه بیشتر شبیه خاک‌بازی است تا احداث یک پروژه ملی و به دکتر گودرزی نیز تذکر می‌دهم که پاسخگو باشند چرا چمن استادیوم ورزشی نوشهر که حدود دو سال پیش خریداری شده و در بندر نوشهر دپو شده نصب نمی‌شود.

نماینده مردم نوشهر در بخش پایانی صحبت‌های خود تصریح کرد: اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه را بانک‌ها با سودهای کلان خود چنان می‌بینند که تاخیر یک ماهه یک وام دو میلیون تومانی را تاب نمی‌آورند در حالی که 50 هزار میلیارد تومان معوقات بانکی که در اختیار 400 نفر است را پیگیری نمی‌کنند؛ کارمندان و بازنشستگان تامین اجتماعی نیز همچنان مورد غفلت هستند و در بودجه 95 نیز فکر ویژه‌ای به آنان نشده است.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied