شمانیوز
شما نیوز

آقای ناطق نوری، از شما بعید است! /سند

شما نیوز:آقای ناطق نوری بعد از مسکوت بودن این ماجرا دوباره آن را بر سر زبان ها انداخته و خوراک رسانه ایِ برجسته ای را برای رسانه ها و سایت های ضدانقلاب فراهم نمود.  

سایت های ضدانقلاب و معاند و همچنین کسانی که سعی دارند نقش روحانیت را در جامعه ایران کمرنگ کنند همیشه در تلاش هستند با سوء استفاده از حرکات و سخنان برخی سیاستمداران و مسئولین، وضعیت داخل ایران را طوری نشان دهند که دائما رجال سیاسی همدیگر را با الفاظی به دور از ادب و احترام خطاب می کنند.

در همین راستا روز گذشته بیشتر سایت های ضدانقلاب دوباره از آب گل آلود ماهی گرفته و خوراکی بسیار خوبی برای خود دست و پا کردند. این سوژه به اندازه ای مایه خوشحالی این وب سایت ها شد که به سرعت شروع به اطلاع رسانی در مورد این مسئله کردند.

ماجرا از این قرار بود که چندی پیش امام جمعه محترم شهر مقدس قم، ماجرایی را در خصوص رهبر انقلاب اسلامی عنوان کرد که در همان ایام با واکنش جامعه حزب الله، روحانیت و دیگر مقامات روبرو شد که البته امام جمعه محترم قم نیز به اشتباهشان در مورد نقل چنین مواردی اذعان کرد. اما آقای ناطق نوری بعد از مسکوت بودن این ماجرا دوباره آن را بر سر زبان ها انداخته و خوراک رسانه ایِ برجسته ای را برای رسانه ها و سایت های ضدانقلاب فراهم نمود؛ به طوری که برخی سایت ها با بکارگیری ادبیاتی دور از شان ادبیات رسانه ای به این مضمون به این مطلب پرداختند که «آقای ناطق نوری به امام جمعه قم می گوید ایشان مزخرف گفته است!»

نکته مهم در این نوشتار این است که چند روز پیش مقام معظم رهبری درجمع دانشجویان فرمودند که اگر کسی هم می خواهد انتقاد کند طوری باشد که خوراک دشمن را فراهم نکند و البته رهبر انقلاب بارها در بیاناتشان از تعابیر اغراق آمیز برخی افراد در مورد خودشان انتقاد کرده اند.

و حال سوالی که از آقای ناطق نوری باید پرسید این است که چه ضرورتی در طرح دوباره سخنانی که اشتباه بودن آن مطلب در وقت مطرح شدنش نیز اثبات شد، می بینند.

و مهمتر از این، آیا آقای ناطق نوری، اینگونه سخن گفتن را واقعا در شان خودشان می دانند؟ به نظر می رسد این گونه سخن گفتن در شان یک روحانی، آن هم کسی که سال ها دارای جایگاه و مقام بوده است نباشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied