شمانیوز
شما نیوز

کاظمی: با هدایت دولت چوب مورد نیاز تأمین و برای جایگزین برنامه‌ریزی شود

عضو کمیسیون شوراها و امور اراضی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرورت دارد در جاهایی با هدایت دولت چوب مورد نیاز تأمین و برای جایگزین برنامه‌ریزی شود.

کاظمی: با هدایت دولت چوب مورد نیاز تأمین و برای جایگزین برنامه‌ریزی شود

به گزارش شما نیوز ،سید حمیدرضا کاظمی اظهار کرد: طرحی به منظور جلوگیری از تخریب جنگل‌ها تهیه شده و بناست که به کمیسیون کشاورزی مجلس ارسال شود و این امر در حفظ منابع طبیعی اثرگذار خواهد بود.

وی ادامه داد: تخریب جنگل‌ها خسارات جبران‌ناپذیری به کشور وارد کرده که دولت باید در راستای جلوگیری از تخریب جنگل‌ها جدی‌تر فعالیت کند.

عضو کمیسیون شوراها و امور اراضی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید کنترل و نظارت کند تا وضع موجود در جنگل حفظ شود.

کاظمی با بیان اینکه دولت مکلف است تا حمایت‌های خود را از زراعت چوب انجام دهد، تاکید کرد: در قسمت‌هایی که طرح جنگل وجود دارد حفاظت از جنگل بسیار بالا و تخریب جنگل بسیار پایین است، اما در قسمت‌هایی که طرح جنگل وجود ندارد تخریب جنگل بالاست و چیزی از جنگل باقی نمانده است.

وی تصریح کرد: یکی از دلایل این مساله کمبود امکانات و بودجه لازم سازمان جنگل‌ها برای حفاظت از این مهم است.

عضو کمیسیون شوراها و امور اراضی کشور در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در طرحی که قرار است به کمیسیون کشاورزی ارسال شود در راستای جلوگیری و کاهش میزان آسیب‌دیدگی جنگل‌های کشور بوده که بناست یک تنفس پنج ساله برای بهره‌برداری داده شود.

وی با بیان اینکه نیاز است در جاهایی با هدایت دولت چوب مورد نیاز تأمین و برای جایگزین برنامه‌ریزی کند، خاطر نشان کرد: هدف تمام مسئولین و مردم حفاظت از جنگل‌ها و مراتع است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied