شمانیوز
شما نیوز

اصرار فراکسیون امید بر لیست مستقل ۱۲ نفره/ در مورد ریاست مجلس وارد مذاکره نشدیم

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این فراکسیون همچنان از لیست مستقل ۱۲ نفره حمایت می کند، گفت:‌ فراکسیون امید در مورد ریاست مجلس با سایر فراکسیون‌ها وارد مذاکره  نشده است.

اصرار فراکسیون امید بر لیست مستقل ۱۲ نفره/ در مورد ریاست مجلس وارد مذاکره نشدیم

به گزارش شما نیوز ،بهرام پارسایی اظهار کرد: نشست مجمع عمومی فراکسیون امید صبح امروز برگزار و مقرر شد فراکسیون همچنان از لیست ۱۲ نفره خود در انتخابات هیات رئیسه حمایت کند.

وی افزود:‌ ما پیش از این ۱۲ نفر را برای انتخابات هیات رییسه انتخاب کرده بودیم، اما بنای تمامیت خواهی نداشتیم و می خواستیم نام ۹ نفر را به مجلس ارائه کنیم اما ما هم از لیست ۱۲ نفره خود حمایت خواهیم کرد.

پارسایی درباره اظهارات سخنگوی فراکسیون مستقلین درباره نشست فراکسیون های سیاسی مجلس برای مذاکره بر سر ریاست مجدد علی لاریحانی گفت: فراکسیون امید برای ریاست مجلس وارد هیچ مذاکره‌ای نشده است و هیچ نشستی نداشته است بلکه بر کاندیداتوری محمدرضا عارف بر ریاست مجلس تاکید دارد.

وی اضافه کرد: نمایندگان عنوان می‌کنند این اولین بار است ریاست مجلس از پیش تعیین شده نیست و رقابت واقعی بر سر هیات رئیسه وجود دارد. که این امر موجب پویایی مجلس است که باعث می شود به جای اینکه صدای مردم از خیابان‌ها شنیده شود از تریبون مجلس شنیده شود.

پارسایی خواستار حمایت اصلاح‌طلبان از این اقدام فراکسیون امید شد.

وی گفت: بر اساس تصمیم مجمع فراکسیون امید محمدرضا عارف، برای ریاست مجلس و مطهری و پزشکیان برای سمت نائب رییسی کاندیدای انتخابات هیات ریسه مجلس خواهند شد.

پارسایی همچنین گفت که طبق تصمیم مجمع عمومی فراکسیون امید پروانه سلحشوری، سید فرید موسوی و حسن لطفی به عنوان کاندیداهای کارپرداز و محمدعلی وکیلی، علی اصغر یوسف نژاد، عبدالکریم حسین زاده، علیرضا رحیمی، سیده حمیده زرآبادی و زهرا ساعی به عنوان کاندیداهای دبیری فراکسیون امید برای انتخابات هیات رییسه انتخاب شدند.

وی همچنین افزود که انتخاب کاندیداهای ارکان کارپردازی و دبیری فراکسیون به ترتیب اولویت رای افراد خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied