شمانیوز
شما نیوز

واکنش سخنگوی فراکسیون امید به اخبار منتشرشده درباره طرح استیضاح رئیس‌جمهور

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در واکنش به اخبار منتشر شده درباره طرح استیضاح رئیس‌جمهوردر فراکسیون امید تاکید کرد که چین موضوعی به هیچ وجه در این فراکسیون مطرح نشده است.

واکنش سخنگوی فراکسیون امید به اخبار منتشرشده درباره طرح استیضاح رئیس‌جمهور

به گزارش شما نیوز ،بهرام پارسایی اظهار کرد: موضوع استیضاح رییس‌جمهور تا حالا مطلقا در فراکسیون امید مطرح نشده و مواضع این فراکسیون از طریق رییس یا سخنگو اعلام می‌شود. حتی اعضای فراکسیون امید امضای خود در خصوص سوال از رییس‌جمهور را هم پس گرفته‌اند.

وی یادآور شد: ما قطعا از رییس‌جمهور می‌خواهیم به نمایندگان مجلس و مردم توضیح بدهند و آنها را در جریان امور بگذارند تا شاید بتوان راهکار برای برون‌رفت از این وضعیت پیدا کرد. موضوع بی‌ثباتی نرخ ارز و کاهش درآمد مردم و کاهش ارزش پول ملی سیاه‌نمایی نیست بلکه مردم تحت فشار هستند اما ما راه‌حل مشکلات مردم را استیضاح ناگهانی رییس‌جمهور نمی‌دانیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس، دولت‌های در سایه و قدرت‌های موازی را از دلایل بروز بی‌ثباتی‌ها در حوزه اقتصادی عنوان و خاطرنشان کرد: اینها همان کسانی هستند که در مقابل برجام مقاومت کردند یا در خصوص چهار لایحه بین‌المللی دولت کارشکنی کردند البته خوشبختانه FATF چهار ماه به ایران فرصت داده و امیدواریم از این فرصت برای برون‌رفت از این وضعیت استفاده کنیم.

پارسایی با بیان اینکه فراکسیون امید دغدغه مشکلات اقتصادی، معیشتی و بی‌ثباتی بازار را دارد، اضافه کرد: کمیته‌های سیاسی و اقتصادی فراکسیون قرار است با استفاده از مشاورین و اقتصاددان‌های خارج از مجلس راهکارهای بلندمدت و کوتاه مدت در این زمینه ارائه دهند، ما خود را موظف به پیگیری این موضوعات در راستای حل مشکلات اقتصادی می‌دانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied