شمانیوز
شما نیوز

رضایی: آخرین فرصت در برجام پیش‌روی اروپایی‌هاست

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه «اروپایی‌ها آخرین فرصت را برای نگه داشتن برجام دارند» گفت: قطعا اگر اروپایی‌ها نتوانند نظر ایران را برای ماندن در برجام تامین کنند، ایران با جهش علمی بزرگ دنیا را خیره خواهد کرد.

رضایی: آخرین فرصت در برجام پیش‌روی اروپایی‌هاست

به گزارش شما نیوز ،محمدابراهیم رضایی اظهار کرد: بعد از خروج ترامپ از برجام و اشراف زیادش بر سایر طرف‌های برجام هماهنگ با اروپایی‌ها برنامه‌ریزی کرده تا هم ما را در حوزه تحریم‌ها بیشتر تحت فشار قرار دهند و هم اینکه تمامی تلاش‌شان را به کار بگیرند تا ایران در برجام بماند و محدودیت‌های هسته‌ای ادامه پیدا کند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: علیرغم این اقدامات، ایران به اروپایی‌ها زمانی را داد تا آنها نشان دهند چطور می‌خواهند مستقل از آمریکا منافع ایران را تامین کنند که ما بعید می‌دانیم این اتفاق رخ دهد البته فرصت محدود است و قطعا این آخرین فرصت و راه برای اروپایی‌ها خواهد بود.

رضایی تاکید کرد: اگر اروپایی‌ها نتوانند نظر ایران را تامین کنند با جهش علمی بزرگی از سوی دانشمندان هسته‌ای مواجه خواهند شد که دنیا را خیره خواهد کرد و دستاوردهای عظیمی برای ایران به دنبال خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied