شمانیوز
شما نیوز

طالبی استاندار یزد شد + سوابق

«محمدعلی طالبی» استاندار منتخب یزد است. وی متولد سال ۱۳۵۲ در یزد بوده و در سال ۱۳۷۰ در رشته مهندسی صنایع دانشگاه یزد پذیرفته شد.

طالبی استاندار یزد شد + سوابق

«محمدعلی طالبی» استاندار منتخب یزد است. وی متولد سال ۱۳۵۲ در یزد بوده و در سال ۱۳۷۰ در رشته مهندسی صنایع دانشگاه یزد پذیرفته شد. استاندار منتخب یزد پس از یک سال از ادامه تحصیل در این رشته مهندسی انصراف داد و در سال ۱۳۷۲ با قبولی در دانشگاه تهران به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم سیاسی دانشگاه تهران پرداخت. فعالیت در مرکز اسناد ریاست جمهوری از بهمن ۱۳۷۵ تا اسفند ۱۳۷۶ را می‌توان نخستین عرصه فعالیت وی دانست.

طالبی که فرزند شهید «یدالله طالبی» از شهدای هشت سال دفاع مقدس است؛ با ادامه تحصیل موفق شد تا مدرک دکتری خود را در رشته علوم سیاسی از دانشگاه شهید بهشتی اخذ کند.

وی پس از آن در سمت‌هایی همچون کارشناس امور اجتماعی، مسئول انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد و رئیس دبیرخانه شورای جوانان استان با این استان به خوبی آشنا شد. بخشدار بخش مرکزی، معاون فرماندار و سرپرست فرمانداری شهرستان خاتم از دیگر سمت‌های طالبی است.

«طالبی» از سال ۹۲ به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد فعالیت می‌کند؛ به دنبال اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در آبان ماه امسال و استعفای زمانی قمی، محمد علی طالبی به عنوان سرپرست استانداری یزد منصوب شد.

تاخیر در انتصاب استاندار یزد موجب شده بود تا اعضای شورای شهر یزد بارها نسبت به این قضیه اعتراض داشته و نامه‌هایی را به وزارت کشور ارسال کنند. یزد در حالی به مدت سه ماه استاندار نداشته است که وضعیت فرماندار و شهردار این شهر هم هنوز نامشخص است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied