شمانیوز
شما نیوز

صنایع شیر ایران/

پیام مدیرعامل صنایع شیر ایران به‌مناسبت ۶۷ سالگی پگاه

عبداله قدوسی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در آستانه ۶۷امین سالروز تاسیس پگاه با صدور پیامی ضمن اشاره به موفقیت ها و دستاوردهای این مجموعه به عنوان شرکتی سلامت محور، این روز را به همکاران خود تبریک گفت.

پیام مدیرعامل صنایع شیر ایران به‌مناسبت ۶۷ سالگی پگاه

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، متن پیام به شرح زیر است: ۱۸ آبان‌ماه، شصت و هفتمین سالگرد تاسیس شرکت معظم صنایع شیر ایران (پگاه) را به تمامی همکاران مسئولیت پذیر، توانمند و پرتلاش تبریک می‌گویم.

پگاه در حالی هفت دهه فعالیت خود را سپری کرده است، که طی این سال‌ها، با تکیه بر نیروی انسانی توانمند و کارآمد و به پشتوانه اعتماد مصرف‌کنندگان توانسته است با اجرای رسالت و مسئولیت خود که همان تولید محصولات کیفی است، کارنامه‌ای درخشان ارائه داده و نام و جایگاه خود را بیش از پیش در جامعه به‌عنوان شرکتی سلامت محور مطرح کند.

امروز ما میراث دار دستاوردهای مدیران باتجربه و کارکنان خدوم و پرتلاشی هستیم که با تمام توان ظرفیت خود را برای خلق ارزش بیش از پیش به کار بسته اند تا این شرکت همانند گذشته افتخار آفرین باشد. امید است با لطف خداوند متعال و با عزمی راسخ، اندیشه‌ای خلاق و پایبندی به مشتری مداری بتوانیم بیش از پیش در مسیر خدمت گذاری و تحقق اهداف عالیه صنایع شیر ایران گام برداریم.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied