شمانیوز
شما نیوز

صنایع شیر ایران/

نقش حیاتی پگاه شهرکرد در تامین و تضمین سلامتی

شرکت شیرخشک نوزاد پگاه صرفا یک مجموعه صنعتی و تولیدی نبوده و باید به عنوان یک مجموعه حیاتی در امر تامین و تضمین سلامت جامعه و پدافند غیرعامل تلقی شود.

نقش حیاتی پگاه شهرکرد در تامین و تضمین سلامتی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران ( پگاه)، پرویز اوسطی نائب رئیس اول کمیسیون کشاورزی در بازدید از پگاه شهرکرد ضمن اعلام این مطلب افزود: باید راهکارهای مناسب در جهت رشد و تعالی این مجموعه در نظر گرفته شود تا بتوان نقش این مجموعه را در تامین محصول شیر خشک نوزاد داخلی و در شرایط تحریمی پر رنگ‌تر کرد.

حمید خدائی مدیر عامل شیر خشک نوزاد پگاه نیز ضمن تشریح روند ساخت و فعالیت های مجموعه شیر خشک نوزاد تصریح کرد: عدم واردات شیر خشک اسکیم پایه نوزاد، چگونگی پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش، صدورمجوز محصولات صنعتی بدون پرداخت عوارض و ارتقای سطح کیفی دامداری‌های استان به منظور تامین شیرخام مناسب جهت تولیدات این شرکت از سطح استان از مطالبات و موارد درخواستی است که امیدواریم پیگیری شود.

مهراب فرجی مشاور و قائم مقام معاون امور دام وزیر جهاد کشاورزی نیز از پیگیری موارد طرح شده از سوی وزارت جهاد و سازمان صنعت، معدن و تجارت خبر داد و افزود: موضوع ممنوعیت واردات شیر خشک بدون چربی پایه نوزاد و طرح سهمیه صادراتی محصولات صنعتی بدون پرداخت عوارض را پیگیری خواهد کرد. گفتنی است، در این بازدید حسین دماوندی نژاد سرپرست معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی و علیرضا نظری، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس نیز حضور داشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied