شمانیوز
شما نیوز

شرکت فولاد لجستیک با رشد ۳۳۰ درصدی؛

بهترین عملکرد را در ده سال گذشته به جای گذاشت

شرکت فولاد لجستیک با رشد ۳۳۰ درصدی، بهترین عملکرد را در ده سال گذشته به جای گذاشت.

بهترین عملکرد را در ده سال گذشته به جای گذاشت
به گزارش شمانیوز: علی قبادی مدیرعامل شرکت چند وجهی فولاد لجستیک ضمن اعلام این مطلب به خبرنگار روابط‌ عمومی فولاد خوزستان، گفت: حمل بیش از ۵/۵ میلیون تن مواد اولیه و محصولات به مقصد فولاد خوزستان و شرکت‌های تابعه در بازه زمانی هشت ماهه منتهی به آبان ۱۴۰۰، مهم‌ترین دستاورد شرکت تا به امروز به شمار می‌آید.   وی افزود: در بازدید تابستان امسال و بنا به دستور مدیرعامل فولاد خوزستان مبنی بر ارسال مستمر مواد اولیه و محصول شرکت فولاد خوزستان، تلاش خود را به کار بستیم در کمترین زمان ممکن و  شرایط ایمن، حمل و نقل را انجام دهیم. 
قبادی با اشاره به عبور از برنامه تحقق یافته شرکت فولاد خوزستان در ابتدای سال ۱۴۰۰، افزود: با اعلام سهامدار اصلی مبنی بر تصمیم برای افزایش ظرفیت تولید و فراهم شدن محل دپوی جدید و امکانات مورد نیاز، تلاش خود را برای آماده‌سازی و تسریع در دسترس قرار‌ دادن مواد اولیه در مجاورت فولاد خوزستان به کار بستیم؛ حاصل این برنامه‌ریزی، پیشی گرفتن ۳۵ درصدی از برنامه‌ی ابلاغی است. از طرفی آمادگی داریم، در صورت فراهم شدن ظرفیت‌های تامین مواد اولیه فولاد خوزستان، به منظور تولید پایدار و اشتغال در استان اقدامات لازم را انجام داده و در کوتاه‌ترین زمان، ناوگان حمل و نقل جاده‌ای و ریلی را برای جابجایی مواد تامین شده بکارگیری نماییم. 
مدیرعامل فولاد لجستیک اشاره‌ای هم به افتخارات شرکت در سال جاری داشت و افزود: کسب رکوردهایی همچون: حمل و نقل روزانه به میزان ۳۳ هزار و ۲۱۶ تن، حمل شش ماهه مواد اولیه در ۱۰ سال گذشته، رشد ۲۵ درصدی حمل و نقل مواد اولیه در هشت ماهه منتهی به آبان ماه و ثبت رکود بی‌سابقه تعمیرات واگن‌های باری به تعداد ۸۷۷ دستگاه از جمله افتخارتی است که با تلاش و تکیه بر دانش فنی کارکنان مجموعه به دست آمده است.
قبادی با اشاره به رشد ۳۳۰ درصدی سود خالص حسابرسی شده شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ نسبت به دوره مشابه سال ۱۳۹۹، گفت: با در نظر گرفتن افزایش ۳۵ درصدی هزینه‌های باربری جاده‌ای و ریلی و افزایش تورمی سال ۱۴۰۰ انتظار می‌رفت سود شرکت کم شود، که با کاهش هزینه‌های اداری، غیر عملیاتی و مالی، افزایش سود ۳۳۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را تجربه کردیم. اگر با همین روند تا انتهای سال ادامه دهیم، سود خالص نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied