شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

چسب کاشت میلگرد ممو هات MEMO HOT

با توجه به نیاز روزافزون چسب کاشت میلگرد باکیفیت و مناسب برای افرادی که درزمینهٔ ساخت‌وساز فعالیت می‌کنند، قصد داریم محصولی درجه‌ یک و بسیار پرفروش و پرکاربرد را به شما معرفی کنیم.

چسب کاشت میلگرد ممو هات MEMO HOT

چسب کاشت میلگرد ممو هات MEMO HOTیکی از بهترین چسب‌های کاشت میلگرد در میان محصولات مشابه به خود بوده که از کیفیت و طول عمر بسیار بالایی برخوردار است.

چسب کاشت آرماتور ممو هات MEMO HOT محصولی مرغوب ساخت برند آلمانی ممو بوده که می‌توان از آن برای چسباندن میلگرد و بولت و آرماتور و راد به بتن و انواع مصالح ساختمانی دیگر استفاده کرد. این چسب در برابر انواع حلال‌ها و محیط‌های نامساعد و اسیدی مقاومت بالایی دارد و با خیالی آسوده می‌توانید آن را در هرجایی که نیاز داشته باشید استفاده کنید بدون اینکه نگران تأثیر گذاشتن بر روی کیفیت آن باشید.

شما متقاضیان گرامی می‌توانید برای خرید محصولی اورجینال آن را از نمایندگی فروش چسب کاشت میلگرد ممو هات MEMO HOTتهیه کنید. همچنین می‌توانید برای اطلاع از قیمت چسب کاشت میلگرد ممو هات MEMO HOTبا کارشناسان مجموعه تیک سازه تماس حاصل فرمایید.

همچنین شما می‌توانید با دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی تیک سازه ازجمله تلگرام تیک سازه، یوتیوب تیک سازه، نماشا تیک سازه، آپارات تیک سازه و فالوکردن پیج اینستاگرام تیک سازه، علاوه بر بهره‌مندی از فیلم‌های آموزشی، از تخفیفات و فروش ویژه‌های تیک سازه مطلع شوید.

همچنین با چک کردن روزانه‌ی سایت تیک سازه، می‌توانید از تخفیفات لحظه‌ای و شگفت‌انگیز تیک سازه مطلع شوید و از آن استفاده کنید.

چسب کاشت آرماتور ممو هات حاوی 345 میلی‌لیتر چسب بوده که تا 18 ماه ماندگاری دارد. محدودیتی برای استفاده از این محصول وجود نداشته و در محیط‌هایی با هر نوع شرایط آب و هوایی می‌توان از آن استفاده کرد.


جهت دریافت مشاوره رایگان درزمینهٔ کاشت و خرید چسب کاشت میلگرد ممو هات  MEMO HOT از نمایندگی فروش اصلی آن می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با مجموعه تیک سازه در تماس باشید:

شماره تماس: 09202752500

سایت تیک سازه: tiksaze.com

ایمیل: ایمیل: tiksaze@gmail.com


قطر میلگرد و عمق کاشت لازم برای اجرای کاشت میلگرد با چسب کاشت آرماتور ممو هات MEMO HOT:

قطر نازل پمپ هوا (میلی‌متر)

ضخامت بتن (میلی‌متر)

 

عمق کاشت (میلی‌متر)

قطر سوراخ‌کاری (میلی‌متر)

قطر میلگرد (میلی‌متر)

11

110

90

12

8

130

110

14

10

15

140

125

18

12

180

135

20

14

19

190

145

22

16

230

185

25

20

28

290

220

30

25

340

280

35

28

 

 

مزایا و ویژگی‌های چسب کاشت آرماتور ممو هات MEMO HOT:

  1. بدون هیچ شره‌ای
  2. اجرای سریع و آسان
  3. قابلیت اجرا در محیط‌های مرطوب
  4. چسبندگی عالی به‌تمامی سطوح
  5. نصب صفحات عمودی بر روی سطوح عمودی
  6. عدم تأثیرپذیری از عوامل محیطی
  7. قابلیت اجرای کاشت میلگرد بر روی سطوح  عمودی و افقی

کاربرد چسب کاشت میلگرد ممو MEMO HOT:

5cc4f811-ae69-46c0-94cd-27dbc8a5abd3

 

  1. کاشت میلگرد به دلیل نقص در اجرا
  2. کاشت بولت به دلیل تغییر نقشه اجرایی
  3. کاشت آرماتور به دلایل متعدد بهره‌برداری
  4. کاشت میلگرد بر روی سطوح عمودی و افقی

نحوه اجرای کاشت میلگرد با چسب کاشت میلگرد ممو هات :

  1. برای انجام عملیات کاشت میلگرد در ابتدا مهندسین و کارشناسان باید مواردی ازجمله قطر و عمق سوراخ، محل دقیق سوراخ‌ها، تعداد کاشت و غیره را تعیین کنند.
  2. با استفاده از دستگاه‌های حفاری مانند دریل سوراخ‌ها را با توجه به‌اندازه موردنظر ایجاد کنید.
  3. گردوخاک‌های حاصل از حفاری را با استفاده از جاروبرقی و یا دستگاه‌های فشار هوا از داخل سوراخ خارج کرده و با استفاده از یک برس تمیزکننده داخل حفره را به‌خوبی تمیز کرده و مجدد گردوغبارها را خارج کنید.
  4. درپوش چسب کاشت بولت ممو هات MEMO HOT را برداشته و سری نازل پلاستیکی را روی آن می‌بندیم.
  5. محصول معرفی‌شده چسب کاشتی دوجزئی است و برای تزریق به گان مخصوص نیاز دارد. بعد از اتصال نازل، چسب را داخل تفنگ مخصوص قرار دهید.
  6. تزریق چسب را از انتهای سوراخ آغاز کنید و به سمت بالا تزریق را انجام دهید. حدود دوسوم حجم سوراخ را با چسب پرکنید.
  7. میلگرد یا همان آرماتور را به‌صورت چرخشی به داخل چسب فروکنید.

 

نکته: توجه داشته باشید که تا قبل از خشک شدن چسب، از تکان دادن و اعمال بار به میلگردها خودداری کنید.

 

نکته: یکی از مهم‌ترین مراحل کاشت تمیز کردن داخل حفره است. برای کاشتی هرچه بهتر این مرحله را به‌خوبی انجام دهید. بهتر است که تا سه مرتبه این کار را تکرار کنید.


27ab8c4c-f4fd-4bc8-8aec-63ce0512deb4


خرید چسب کاشت میلگرد ممو هات MEMO HOT:

محصولات برند ممو ازجمله محصولات پرفروش و محبوب جهانی هستند که فروش آن‌ها روزانه رو به افزایش است. برای خرید محصولات اورجینال که از کیفیت بالایی برخوردار هستند بهتر است که نمایندگی‌ها و فروشندگان معتبر را در این زمینه انتخاب کرده و خرید خود را از آن‌ها انجام دهید.

تیک سازه نماینده و واردکننده چسب کاشت راد ممو هات MEMO HOT در ایران بوده و این محصول را به‌صورت اصل و اورجینال همراه با ضمانت کیفیت و اصالت کالا به مشتریان گرامی خود ارائه می‌دهد.

با خیالی آسوده از کیفیت و اورجینال بودن محصول می‌توانید خرید خود را از تیک سازه انجام دهید.

جهت خرید چسب کاشت میلگرد ممو هات MEMO HOT از نمایندگی فروش محصولات ممو به سایت تیک سازه مراجعه کنید و یا با تیم پشتیبانی این مجموعه در تماس باشید:

شماره تماس: 09202752500

وب‌سایت: tiksaze.com

ایمیل: tiksaze@gmail.com


نمایندگی فروش چسب کاشت میلگرد ممو هات MEMO HOT:

تیک سازه در شهرهای مختلف ایران ازجمله: تهران، کرج، مشهد، اصفهان، کیش، قشم، بندرعباس، تبریز، ارومیه، مازندران، گیلان، رشت، ساری، آمل، آستارا، شیراز، چهارمحال و بختیاری، عسلویه، شمال، کرمانشاه، یزد، قم، همدان، بوشهر، زنجان، بروجن، قزوین، خرم‌آباد، بیرجند، سمنان، یاسوج، اردبیل، بجنورد، گرگان، خارک و همچنین نمایندگی فروش چسب کاشت میلگرد مموهات MEMO HOT را دارد.

برای خرید محصولات تیک سازه بعد از اتصال وای فای دستگاه خود می‌توانید روی دسکتاپ و یا در دستگاه موبایل خود (اندروید و یا آی او اس IOS) سایت تیک سازه را سرچ کرده و ثبت سفارش خود را انجام دهید.

تمامی سفارشات شما با استفاده از روش‌های پستی مطمئن و سریع در کمترین زمان ممکن درسراسر ایران به دستتان خواهد رسید.

بازرگانی تیک سازه یکی از فروشندگان معتبر محصولات اصل و باکیفیت بهترین برندها ازجمله برند ممو در ایران است که محصول را مستقیماً و با نازل‌ترین قیمت بازار به مشتریان خود عرضه می‌کند.

جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از کاربردهای چسب کاشت آرماتور ممو هات MEMO HOT از نمایندگی چسب کاشت میلگرد ممو هات می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با مجموعه تیک سازه در تماس بگیرید:

شماره تماس: 09202752500

وب‌سایت: tiksaze.com

ایمیل: tiksaze@gmail.com


قیمت چسب کاشت میلگرد ممو هات MEMO HOT:

بازرگانی تیک سازه نماینده و واردکننده محصولات اصل ممو ازجمله چسب کاشت میلگرد ممو هات MEMO HOT در ایران بوده و باقیمتی وارداتی و بدون واسطه این محصول را به شما مشتریان عزیز ارائه می‌کند.

محصولات ممو محصولاتی وارداتی به ایران هستند و قیمت محصولات وارداتی با توجه به قیمت روز ارز و دلار تعیین‌میشوند. شما متقاضیان محترم می‌توانید برای اطلاع از قیمت به‌روز چسب کاشت میلگرد MEMO HOT به سایت تیک سازه مراجعه کرده و یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

جهت استعلام قیمت به‌روز محصول از نمایندگی فروش چسب کاشت میلگرد ممو هات MEMO HOT می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر اقدام فرمایید:

شماره تماس: 09202752500

وب‌سایت: tiksaze.com

ایمیل: tiksaze@gmail.com


 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied