شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

فولادسل، تجربه یک خرید امن

اگر برای خرید مقاطع فولادی، پروفیل ساختمانی، انواع ورق‌های فلزی و محصولاتی ازاین‌دست، به دنبال یک مرجع مطمئن می‌گردید، ما پیشنهادی ویژه برایتان داریم. مجموعهٔ فولادسل یکی از برجسته‌ترین تأمین‌کنندگان آهن‌آلات و بسیاری از محصولات فولادی به‌حساب می‌آید که فرایند فروش و ارسال بار را به شکلی کاملاً استثنایی برای مشتریان انجام می‌دهد. این واحد پیشرو در واقع برند تجاری شرکت پتروسازه‌ی ساحل به‌حساب می‌آید که تجربه‌ای بلندبالا در دنیای فولاد دارد.

فولادسل، تجربه یک خرید امن

اگر برای خرید محصولات خود فولادسل را انتخاب کنید، این مجموعه پیش از ارسال بار، محصولات را از نظر کیفیت و مطابقت با آنالیزها به شکل کامل بررسی می‌کند و پس از آن، بارگیری را به شکل کاملاً حرفه‌ای انجام می‌دهد. فرایند حرفه‌ای بارگیری که به مدد پتروبار انجام می‌شود، ضامنی برای هرگونه آسیب حین حمل‌ونقل است. علاوه بر این‌ها، این مجموعه خدمات زیر را هم به شما عرضه می‌کند:

  • تضمین منصفانه‌ترین قیمت در کنار کیفیت بالا؛
  • ارسال بار به هر نقطه‌ای از کشور پهناور ایران؛
  • ارائهٔ فاکتور اداری رسمی؛
  • امکان خرید از طریق طرح فروش اعتباری LC.

 

c0c3b40d-312d-40de-814b-b4b1ba39d5a6

ناگفته نماند که فولادسل علاوه بر ارائهٔ یک درگاه کاملاً مطمئن برای خرید انواع آهن‌آلات، مرجعی قابل‌اعتماد و پیشرو برای کسب اطلاعات دربارهٔ موضوعات مطرح در دنیای فولادی هم هست؛ پس از طریق و بسایت این مجموعه می‌توانید آخرین تغییر قیمت‌ها را بررسی کنید و به مطالعهٔ مقالات علمی دنیای فولاد بپردازید.

در پایان از یاد نبرید که کارشناسان مجموعهٔ فولادسل آمادهٔ پاسخگویی به شما و ارائهٔ انواع مشاوره در زمینهٔ خرید محصولات فولادی هستند؛ پس در صورت نیاز، حتماً از طریق شمارهٔ 02174486 با ما در ارتباط باشید.

 

دسته‌بندی ورق‌های آلیاژی را به شکل علمی بیاموزید.

ورق‌های آلیاژی یکی از پرکاربردترین محصولات فولادی در پروژه‌های صنعتی و غیرصنعتی هستند. این محصولات که شامل مدل‌های گوناگونی نظیر انواع ورق سیاه، ورق آلیاژی C45 و ورق‌های استیل می‌شود، در بسیاری از تجهیزات فلزی اطراف ما دیده می‌شوند و همین نکته، به‌خوبی میزان اهمیت آن‌ها را بر ما مشخص می‌کند.

بااین‌وجود، عمدهٔ فروشندگان ورق‌های فلزی برای این دسته از محصولات گروه‌بندی‌های دقیقی را مشخص نمی‌کنند و همین مسئله باعث می‌شود که مشتریان در زمان خرید، با سردرگمی‌های متعددی مواجه شوند و نتوانند به‌درستی محصول موردنظر خود را بیابند. ما در ادامه قصد داریم که بخش مختصر بخشی از مهم‌ترین گروه‌بندی‌های ورق‌های آلیاژی را بیان کنیم تا در زمان خرید آن‌ها، به مشکلی برنخورید.

دسته‌بندی‌های ورق آلیاژی

پیش از آنکه به سراغ بیان این دسته‌ها برویم، بهتر است که چند کلمه‌ای دربارهٔ آلیاژ و چرایی استفاده از آن صحبت کنیم. آلیاژها از ترکیب‌شدن چندین عنصر شیمیایی تشکیل می‌شوند؛ این عناصر به مقادیر متفاوتی به کار گرفته می‌شوند و در نهایت، موجب افزایش ویژگی‌های مکانیکی آن محصول می‌شوند.

معمولاً از عناصری نظیر وانادیوم، مولیبدن، تیتانیوم، نیکل، کروم، مس، روی و سیلیکون برای ساخت محصولات فولادی استفاده می‌شود؛ میزان استفاده از این عناصر از 1 تا 50 درصد متفاوت است و همین مسئله، تأثیر چشمگیری در بروز ویژگی‌های محصولات نهایی و نوع کاربرد آن‌ها خواهد داشت. در ادامه، به معرفی مشهورترین گروه‌های ورق‌های آلیاژی می‌پردازیم.

استیل ضدزنگ

این گروه که با نام فولاد ضدزنگ یا استنلس‌استیل نیز شناخته می‌شود، به آن دسته از ورق‌هایی گفته می‌شود که به‌کارگیری میزان قابل‌توجهی نیکل و کروم تشکیل می‌شوند و بیش از هر چیزی، مقاومت آن‌ها در برابر خوردگی موردنظر است.

ورق کم‌آلیاژ و پرآلیاژ

دو گروه‌بندی مخصوص این محصولات هستند که میزان عناصر شیمیایی در هر محصول و درصد آن موردنظر قرار می‌دهند؛ اگر این درصد کمتر از 15 باشد در گروه کم‌آلیاژ و در غیر این صورت، در گروه دیگر قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که عموم محصولات مشهور با نام ورق سیاه، در دسته کم آلیاژ قرار می‌گیرند.

ورق کربنی

این گروه از محصولات علاوه بر عناصر شیمیایی متفاوت، میزان قابل‌توجهی از کربن را هم در خود جای داده‌اند و به همین دلیل، با این نام شناخته می‌شوند؛ ورق آلیاژی CK45 یا سایر ورق‌های این رده، زیرگروه‌های این دسته‌اند.

 

سخن آخر

برای آنکه بتوانیم محصولات موجود در بازار را بشناسیم و از میان آن‌ها، گزینه‌ای را انتخاب کنیم که برای پروژهٔ ما بهترین است، باید از متخصصان این عرصه کمک بگیریم. فولادسل یک مجموعهٔ پرتوان است که می‌تواند برای انجام چنین اقدامی، گزینه‌ای بسیار مناسب باشد؛ از طریق این مجموعه می‌توانید بهترین محصول را با کیفیتی مناسب و قیمتی منصفانه تهیه کنید و در تک‌تک این مراحل، از مشاوره‌های حرفه‌ای کارشناسان بهره‌مند شوید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied