شمانیوز
شما نیوز

به منظور ارتقای آگاهی سلامت خانواده ها:

برگزاری جشن "بشقاب سلامت" ویژه خانواده کارکنان

ویژه برنامه‌ «بشقاب سلامت» خانواده کارکنان شرکت پتروشیمی امیرکبیر با حضور مدیران شرکت در فرهنگسرای باقرالعلوم شهرک بعثت به منظور ارتقای آگاهی سلامت خانواده‌ها و آموزش نکات سلامت در آشپزی برگزار شد.

برگزاری جشن "بشقاب سلامت" ویژه خانواده کارکنان

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر، در این ویژه برنامه، مسابقه آشپزی با حضور 31 شرکت کننده برگزار شد و با نظرات کارشناسی داوران سوسنی (سرآشپز بین المللی) تهمینه بهادری (رئیس واحد بهداشت شرکت پتروشیمی امیرکبیر)، کپتان( کارشناس تغذیه مجتمع) نفرات اول تا دهم مشخص شدند.

 

از این میان طبق ارزیابی هیئت داوران به ترتیب هدی مطوری شرکت کننده شماره 23، اعظم هوشمند شرکت کننده شماره 15 و مجید آلبوسمعود خواه شرکت کننده شماره ۱۹ به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند و جوایزی به برندگان اهدا شد.

 

 سید ایمان حسینی، سلطان زاده، عبدالرضا غبیشی، نسترن قنواتی، مسعود کشاورز و رقیه بابانژاد به ترتیب نفرات برگزیده چهارم تا دهم این مسابقه بودند.

 

سخنرانی دکتر محمد شاهی (متخصص تغذیه) و همچنین حضور «حسین شاه‌میرزایی» از دیگر بخش‌های جذاب برنامه بود که با استقبال خوب خانواده‌ها رو به رو شد و شادابی و نشاط برنامه را دوچندان کرد.

 

مسابقه پرسش و پاسخ در حوزه بهداشت و برگزاری مسابقات مفرح آواز خوانی‌ آقایان و بخش کودک از جمله بخش‌های برنامه امشب «بشقاب سلامت» بود، گفتگو با خانواده‌ها نیز پیرامون ارزیابی آنها از میزان کیفیت برنامه، بخش پایانی این برنامه بود.

 

شرکت پتروشیمی امیر کبیر از جمله ۲۲ شرکت پتروشیمی مستقر درمنطقه ویژه اقتصادی است که اهتمام ویژه ای در اجرای مسئولیت های اجتماعی خود و تکریم نیروی انسانی دارد، در چند سال رشد قابل توجهی در این زمینه داشته و میزان رضایت خانواده ها به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

 

1

 

2

 

3

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied