شمانیوز
شما نیوز

فرمانده حوزه بسیج شرکت ملی گاز ایران:

توانمند سازی و روز آمد کردن نیروها با انجام دوره های آموزشی

در راستای تفاهم نامه مشترک اداره کل HSE و مرکز بسیج وزارت نفت ، چهارمین دوره آموزشی الزامات و دستورالعمل های ایمنی، آتش نشانی و مدیریت واکنش در شرایط اضطراری ویژه فرماندهان، جانشین، رابط فضای مجازی و رابط پدافند غیرعامل ویژه شرکت های پالایشی و مناطق عملیات انتقال گاز برگزار شد.

توانمند سازی و روز آمد کردن نیروها با انجام دوره های آموزشی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، یدالله رحمانی فرمانده حوزه بسیج شرکت ملی گاز ایران، در افتتاحیه این دوره که با حضور وحیدرضا زیدی فرد مدیرکل پدافند غیرعامل وزارت نفت، غلامرضا بهمن نیا رئیس HSE و اسحاق فرشیدی رئیس آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، با اشاره به دوره های آموزشی اجرا شده در بسیج از جمله دوره های مدیریت بحران، امنیت اطلاعات، مقابله با حملات سایبری و سایر دوره ها، بر اهمیت توانمند سازی و روز آمد کردن نیروها تاکید کرد.

 

وی بسیج شرکت ملی گاز ایران را بسیجی تخصصی دانست که در کنار برنامه های فرهنگی، در عرصه سازمان حضور تخصصی منطبق بر ماموریت های شرکت را دنبال می کند.

 

فرمانده حوزه بسیج شرکت ملی گاز ایران در ادامه با اشاره به تفاهم نامه مرکز بسیج وزارت نفت و HSE ، برگزاری 11 دوره آموزشی و برنامه ریزی جهت برگزاری 4 دوره دیگر تا پایان سال را از دستاورد های این تفاهم نامه بر شمرد.

 

وی با اشاره به رتبه نخست شرکت ملی گاز ایران در برگزاری دوره های آموزشی در سطح صنعت نفت، از همکاری واحدهای HSE و آموزش این شرکت تقدیر کرد.

 

 رحمانی دوره های مقابله با حملات سایبری و امنیت اطلاعات را در شرایط کنونی ضروری و پراهمیت برشمرد و اظهار امیدواری کرد با برگزاری دوره های جدید در ارتقای دانش و توانمندی نیروها گام های موثری برداشته شود.

 

فرمانده بسیج شرکت ملی گاز ایران از فرماندهان حاضر در دوره ها درخواست کرد با جدیت هر چه تمام تر نسبت به برنامه ریزی دوره های آموزشی ایمنی و آتش نشانی اهتمام ورزند و همچون سنوات گذشته آموزش نیروی انسانی و توجه به مشکلات پرسنل را در سر لوحه کارهای تخصصی قرار دهند.

 

رحمانی افزود: برای سال جاری 8 دوره آموزشی در راستای تفاهم نامه پیش بینی کرده بودیم که تاکنون 4 دوره آن برگزار شده است و ان شاءالله ما بقی دوره ها نیز تا پایان سال براساس برنامه مدون سالیانه بسیج اجرا خواهد شد.

 

وحید رضا زیدی فرد مدیرکل پدافند غیرعامل وزارت نفت نیز با اشاره به تفاهم نامه HSE و بسیج ، هدف از این کار را استفاده از پتانسیل بالای بسیج دانست.

 

 وی بسیج شرکت ملی گاز را پیشرو در بین 4 شرکت اصلی صنعت ذکر کرد و ضمن تشکر از دست اندرکاران ، اظهار امیدواری کرد دوره های آتی نیز با جدیت پیگیری و در راستای ارتقای دانش نیروها نقشی موثر داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied