شمانیوز
شما نیوز

نصب لوازم جانبی در نمایندگی‌های مجازایران خودرو ،تضمین امنیت خودرو

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در خصوص برخی اقداماتی که امنیت خودرو و سلامت سرنشینان را به خطر می‌اندازد، هشدار داد.

نصب لوازم جانبی در نمایندگی‌های مجازایران خودرو ،تضمین امنیت خودرو

به گزارش شمانیوز، معاون خدمات پس از فروش ایساکو در خصوص اقداماتی که باعث کاهش ایمنی خودرو و در برخی موارد از بین رفتن ضمانت برخی از قطعات آن می‌شود، گفت: به طور کلی دستکاری، تعویض یا نصب قطعات و سیستم‌های جانبی که عامل صدمه احتمالی به سایر قسمت‌های خودرو شود، باعث ابطال کامل گارانتی خودرو یا بخشی از آن می‌شود.
وردینی تشریح کرد: از جمله مواردی که باعث لغو بخشی از گارانتی خودرو می‌شود، می‌توان به نصب رینگ یا لاستیک غیر استاندارد (پهن) یا تغییر ارتفاع خودرو، اشاره کرد که این دستکاری‌ها ممکن است باعث بروز اختلال در سیستم تعلیق و فرمان شود. همچنین نصب روکش صندلی در خودروهای خاص که دارای صندلی برقی یا ایربگ هستند، ممکن است عملکرد ایربگ را با اشکال مواجه کند که مخاطرات بسیاری برای سرنشینان آن ایجاد خواهد کرد.
وی در ادامه به نصب دزدگیر، نصب کفی یکپارچه داخل اتاق، نصب کروز کنترل و GPS و دستکاری برق خودرو (باتری، دینام و استارت) اشاره و تصریح کرد: این موارد مهم‌ترین نکاتی است که با تغییر در عملکرد عادی خودرو، باعث از کار افتادن ناگهانی یا بروز اشکال در سیستم مرتبط با آن شود و به همین دلیل موجب سلب تعهد ما نسبت به مشتری خواهد شد.
معاون ایساکو در ادامه با توجه به علاقه‌مندی برخی مشتریان به نصب بعضی آپشن‌ها و لوازم اضافی بر روی خودرو پیشنهاد کرد، برای هرگونه تغییر در سیستم خودرو، حتما به نمایندگی‌های مجاز که با در دست داشتن نقشه فنی خودرو، تسلط و تخصص کامل برای تغییر در امکانات خودرو را دارند، مراجعه شود.
وی همچنین به دارندگان محصولات ایران‌خودرو تاکید کرد: پیش از استفاده خودروی صفر به منظور آشنایی کامل از نحوه عملکرد آن و آگاهی از نکاتی که باعث حفظ سلامت و کارکرد مطلوب خودرو شده یا باعث ابطال گارانتی می‌شود، دفترچه راهنما را به طور دقیق مطالعه کنند. 
وردینی، در خصوص مزیت استفاده از خدمات گارانتی و مراجعه به نمایندگی‌های مجاز به مواردی همچون اطمینان از کیفیت قطعات، رعایت استانداردهای نصب در شبکه خدمات پس از فروش و ضمانت خدمات ارایه شده اشاره کرد و گفت: قطعا مجموعه‌های تولید کننده، با دانش و آگاهی کامل به نقشه خودرو و کارکرد آن و آموزش‌های کاملی که در خصوص خدمات پس از فروش دریافت کرده‌اند، می‌توانند خدمات متناسبی به دارندگان محصولات آن مجموعه ارایه کنند.
 

 

منبع:ایکوپرس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied