شمانیوز
شما نیوز

به همت روابط‌عمومی گل‌گهر و باحضور استاد بین المللی محقق شد؛

شروع دوره آموزش تخصصی نقاشی با آبرنگ

کارگاه آموزش پایه و تخصصی نقاشی با آبرنگ توسط روابط عمومی و امور بین الملل شرکت گل‌گهر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیرجان از امروز آغاز شد و به مدت سه روز ادامه دارد.

شروع دوره آموزش تخصصی نقاشی با آبرنگ

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت گل گهر، این دوره آموزشی با تدریس استاد اکبر اکبری از اساتید مطرح در این حوزه از امروز آغاز و در سه روز متوالی از ساعت های ۱۰ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۱۹ برگزار خواهد شد. 

گفتنی است در فراخوانی که اردیبهشت ماه به همین منظور منتشر شد هنرجویان آثار خود را ارسال و سه داور آثار دریافتی را داوری کرده و حدود ۴۵ اثر انتخاب شدند که صاحبان این آثار در کارگاه مذکور شرکت می کنند.

مهمترین مباحثی که در این دوره تدریس می شود پیرامون نقاشی با آبرنگ خواهد بود. در روز اول هنرجویان تکنیک ها، بافت ها و نقاشی با آبرنگ را فرا خواهند گرفت. روز دوم اختصاص به فضای شهری و نقاشی در این حیطه دارد و در روز سوم آموزش پرتره انجام خواهد شد و در پایان دوره به هنرجویان حاضر در کارگاه آموزشی، گواهی بین‌المللی اعطا خواهد شد.

گفتنی است استاد اکبر اکبری یکی از اساتید بین المللی آبرنگ و صاحب‌نظر عرصه نقاشی است که عناوین مختلفی را در جشنواره های کشوری و بین المللی کسب کرده و هنرجویان می‌توانند در این سه روز آموزشی، تکنیک های مهم نقاشی با آبرنگ را از این استاد مطرح بیاموزند.

قابل ذکر است حضور در این دوره آموزشی با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و برای کلیه هنرجویانی که ثبت نام کرده اند رایگان می‌باشد.

 

42be25bf-af55-47b1-bf2b-cbf043ad6a31784afaee-29a5-4ed6-90f4-36a3792bfd06

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied