شمانیوز
شما نیوز

همایش خوشنویسی در پتروشیمی اروند به مناسبت بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره)

به مناسبت بزرگداشت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی، همایش خوشنویسی اشعار و سخنان امام خمینی(ره) در پتروشیمی اروند برگزار شد.

 همایش خوشنویسی در پتروشیمی اروند به مناسبت بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره)

 به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی اروند، همایش خوشنویسی با حضور افشین ابوعلی، استاد و مدرس انجمن خوشنویسان، استاد محمود آذرنیا، به همراه تعدادی از پرسنل هنرمند این مجتمع و جمعی از هنرمندان خوشنویس به مناسبت بزرگداشت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی برگزار شد.

مهندس نشان زاده مقدم مدیرعامل پتروشیمی اروند در حاشیه بازدید از این همایش ضمن تشکر از برگزار کنندگان این مراسم ، ترویج اندیشه های متعالی حضرت امام خمینی (ره) با استفاده از ظرفیت های هنری را یک وظیفه ی زیبای هنری، ارزشی دانسته و اظهار داشت: این نخستین برنامه ای است که به این سبک در پتروشیمی اروند برگزار شده است. 

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست، افزود: امام خمینی(ره) یک شخصیت تاریخی و نماینده یک تفکر در جهان اسلام است که بی تردید یک الگوی برجسته تربیت  انقلابی و اسلامی بود.

مدیرعامل پتروشیمی اروند در ادامه گفت: زندگی آن حضرت که سرشار از ساده زیستی، دلسوزی، عدالتخواهی، صداقت و تکلیف به عمل بود؛ الگوی مناسبی برای همه ی پیروان خط امام و رهبری است. 

نشان زاده مقدم گفت: خودکفایی، خودباوری و باور جدی به جوانان میراث گرانبهای معمار بزرگ انقلاب بود که ما هم در پتروشیمی اروند این تفکر را سرلوحه کار خود قرارداده و توانسته ایم با اعتماد کردن و میدان دادن به همکاران جوانان و همچنین حمایت از شرکت های ساخت داخل و دانش بنیان ، به موفقیت های قابل توجهی در کاهش وابستگی به تامین قطعات و مواد مصرفی دست یافته و رکورد تولید چشمگیری را تجربه نماییم. 

مدیرعامل پتروشیمی اروند در خاتمه بیان کرد: باید درباره شخصیت امام بیشتر مطالعه کرد و اندیشه های ایشان را به نسل های بعدی انتقال داد. 

گفتنی است در پایان این همایش از شرکت کنندگان با اهدای لوح تقدیر و هدایا قدردانی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied