شمانیوز
شما نیوز

پیام مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در خصوص انتخابات ٢٨ خرداد

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در خصوص انتخابات ٢٨ خرداد پیامی منتشر کرد.

پیام مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در خصوص انتخابات ٢٨ خرداد

به گزارش شمانیوز،متن پیام به شرح زیر است:

هم‌وطنان عزیزم،

همشهریان ارجمند نیشابوری 

و اعضای خانواده بزرگ فولاد خراسان!

انتخابات، جوهر جمهوریت و روح مردم‌سالاری کشور ما است و چنان که قانون اساسی بر آن تاکید دارد، اراده الهی بر آن قرار گرفته است که سرنوشت اجتماعی ما تنها با اراده و خواست خودمان رقم بخورد. 

در پایان این هفته، دو انتخاب بزرگ دیگر، یعنی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و نیز ششمین دوره انتخابات شوراها، که یکی مظهر قدرت جمهور در حاکمیت ملی و دیگری مظهر حکمروایی محلی و اداره شهرها و روستاهاست برگزار می شود تا برای دست کم چهار سال جهت گیری و مسیر کشور با انتخاب مردم معین گردد.

حساسیت نسبت به سرنوشت خویش و مسئولیت ما در قبال آینده کشور و فرزندان این سرزمین ایجاب می‌کند که حق تعیین سرنوشت خویش را با جدیت و حساسیت اِعمال نموده و با مشارکت در یکی از مهم‌ترین تصمیمات ملی، خواب بدخواهان ایران و ایرانی را آشفته کرده و ادراک والای انسان ایرانی را بار دیگر به نمایش بگذاریم.

 اینجانب نیز به سهم خویش از همه خواهران و برادران‌م به ویژه اعضای خانواده بزرگ فولاد خراسان و همه همشهریان ارجمند نیشابوری تقاضا می کنم که با حضور فعال در انتخابات پیش رو، ٢٨ خرداد امسال را به جشنواره شور و همبستگی ملی بدل سازند و با انتخاب هر کس که شایسته ایفای این مسئولیت‌های شگرف می دانند، عزم خود را برای مشارکت در ساختن آینده ایران و ترسیم سیمایی مقتدر و با نشاط از ایران و ایرانی بار دیگر به ظهور رسانند. ان‌شاءالله

*کسری غفوری

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان*

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied