شمانیوز
شما نیوز

فولادمردان شرق کشور، خرداد را هم با رکورد شکنی به پایان بردند

بزرگترین فولادساز شرق کشور با خلق سه نِصاب ارزشمند تولیدی، بهار 1400 را با رکوردشکنی به پایان برد.

فولادمردان شرق کشور، خرداد را هم با رکورد شکنی به پایان بردند

به گزارش شمانیوز: مدیرعامل فولاد خراسان با قدردانی از تلاش شبانه روزی همکاران خود و هماهنگی تمامی واحدهای تامین، پشتیبانی، تولید، ستادی و پیمانکاران در راستای تحقق اهداف تولیدی شرکت اعلام کرد: خلق سه رکورد در زمینه تولید در خردادماه، علاوه بر استمرار موفقیت های دو ماه آغاز سال 1400، نویدبخش تداوم نوار موفقیت های تولیدی در ماه های آتی است.

کسری غفوری افزود: رشد قابل توجه تامین مواد اولیه، هماهنگی و انگیزه ی بالای کارکنان در نواحی مختلف و نیز تعمیر و نگهداری مناسب و آماده به کاری بالای تجهیزات باعث رقم خوردن این موفقیت ها در ماه های اخیر بوده است.   

معاون بهره برداری «مجتمع فولاد خراسان» نیز در تشریح جزئیات این خبر اعلام کرد: کارکنان پرتلاش و با انگیزه ی مجتمع فولاد خراسان، در پایان خردادماه موفق شدند بالاترین رکورد تولید گندله را،از ابتدای راه اندازی تا کنون، ثبت کنند و با تولید 195هزار و 762 تن گندله سنگ آهن، رکورد پیشین تولید در این کارخانه را 1187 تن ارتقا دهند. این در حالی است که رکورد قبلی این ناحیه متعلق به اردیبهشت ماه همین سال بود که ظرف یک ماه بار دیگر ارتقا یافت.

به گفته ی فرشید فضیلتی، کارکنان پرتلاش ناحیه گندله سازی همچنین در خردادماه امسال رکورد انبارش و مدیریت تخلیه ماشینی کنسانتره را جا به جا کردند و با تخلیه و انبارش 9833 تن کنسانتره در تاریخ 3 خردادماه، بالاترین رقم ثبت شده روزانه را در این واحد ثبت کردند.

وی افزود: سومین رکورد همکاران بهره برداری در ناحیه فولادسازی رقم خورد که با تخلیه 40 ذوب در تاریخ 21 خردادماه 1400، رکورد روزانه قبلی را که مربوط به هفدهم فروردین ماه همین سال بود به میزان یک ذوب افزایش دادند.

معاون بهره برداری مجتمع، با قدردانی از حمایت های انگیزه بخش مدیرعامل و هیات مدیره شرکت و نیز تلاش تمامی همکاران بهره برداری، پشتیبانی و پیمانکاران، این موفقیت را تبریک گفته و ضمن آرزوی سلامتی همه همکاران، تحقق قدمهای بزرگ تر بعدی را آرزو نمود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied