شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک مدیر عامل منطقه ویژه خلیج فارس به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان

مدیر عامل منطقه ویژه خلیج فارس با صدور پیامی، فرا رسیدن عید سعید قربان را شادباش گفت.

پیام تبریک مدیر عامل منطقه ویژه خلیج فارس به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان
به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، دکتر خلج طهرانی در این پیام آورده است:
 
*همکاران نیک اندیش، خانواده ی بزرگ مجموعه منطقه ویژه، مردم شریف هرمزگان، ایرانیان عزیز و تمامی مسلمانان جهان*
 
بسم الله الرحمن الرحیم “
 
*عید قربان عید نزدیک شدن دلهایی است که به قرب الهی رسیده اند. عید بر آمدن روزی نو و انسانی بهتر است. قربان جلوه گاه رهایی از نفس و عید همه ی پاکی هاست.* این روز، روز کمال و رهیدن از بند تعلقات و جشن رهیدگی از بندگی نفس و تجلی گاه بندگی است. عیدقربان زیبا ترین جلوه بندگی و خضوع خالصانه در برابر خداوند و یاد آور خاطره جاودانگی بندگی و ایثار است.
 *عید قربان، روز ثبوت و اثبات عشق و تسلیم است؛ روزی که انسان در برابر معشوق، هیچ بودن همه چیز را می پذیرد، خود و همه چیز را فدای او می کند و تعبد را که نتیجه عرفان، شهود و دیدن یار است، به معرض دید می گذارد.*
عید قربان عید سر سپردگی و بندگی و رها شدن از خود و به خدا پیوستن است؛ آنجا که در عرفات به شناخت می رسد و در مشعر به شعور الهی و در منا، رهایی از تعلقات دنیوی و رسیدن به عشق و قرب الهی را آرزو می کند.
*اینجانب عید سعید قربان، جشن شکوفایی ایمان و یقین را به مسلمانان آزاده جهان، هموطنان عزیز، مردم شریف و متدین استان هرمزگان و همکاران گرامی ام تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از پیشگاه با عظمت پروردگار بی همتا،سعادت، سلامتی، رستگاری را برای همگان و اقتدار و سربلندی روز افزون را برای ایران اسلامی در سایه وحدت و برادری مسئلت دارم.*
 
دکتر حسن خلج طهرانی
مدیر عامل منطقه ویژه خلیج فارس

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied