شمانیوز
شما نیوز

در جریان بازدید از معدن حنار مطرح شد:

حضور ایمپاسکو در خراسان جنوبی سبب ترغیب بخش خصوصی برای ورود در حوزه معدن شده است

محمد فرهادی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به همراه عباس جرجانی؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، بیکی؛ فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان نهبندان از معدن آهن حنار بازدید نمودند.

 حضور ایمپاسکو در خراسان جنوبی سبب ترغیب بخش خصوصی برای ورود در حوزه معدن شده است

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی هدف از این بازدید را آشنا شدن با مسائل و مشکلات حوزه معدن دانست و گفت: مجموعه هایی از جمله شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران باید در استان حضور پیدا کنند تا با رفع برخی از مشکلات، سبب ترغیب بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این بخش گردد.

فرهادی با اشاره به پتانسیل های بالای معدنی در استان، بیان کرد: با وجود همه پتانسیل های موجود در استان، ورود بخش خصوصی به این حوزه به دلیل مشکلات و موانع پیش رو به سختی انجام می شود.

وی، ناشناخته ماندن ظرفیت های معدنی خراسان جنوبی، فاصله زیاد معادن از مرکز و  محرومیت های موجود در استان را از جمه دلایل کاهش انگیزه بخش خصوصی برای حضور در بخش معدن استان عنوان کرد و افزود: وقتی مجموعه‌های مثل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در استان حضور پیدا می‌کنند، زمینه را برای فعالیت گسترده تر بخش خصوصی فراهم می‌ نماید و شاهد اشتغال بالاتر و پایدارتر در استان خواهیم بود.

فرهادی در ارتباط با مشکلات زیرساختی در معدن حنار نیز گفت: مجموعه دولت در استان نیز برای رفع این مشکلات در کنار فعالان این بخش می باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied