شمانیوز
شما نیوز

دیدار مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با خانواده معظم شهدا

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان همزمان با عید سعید غدیر خم با خانواده‌ی معظم شهدای فولاد خوزستان دیدار نمود.

دیدار مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با خانواده معظم شهدا
به گزارش شمانیوز: امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و هیات همراه، ششم مردادماه ۱۴۰۰ به مناسبت عید سعید غدیر خم با خانواده‌های شهید حمد بدوی طرف و شهید عبدالحسن دشتستانی دیدار نمودند. 
 
امین ابراهیمی در این دیدار عزت، آبرو و اقتدار امروز میهن را مدیون ایثار شهدای والامقام دانست و افزود: شهدا در زمره‌ی بندگان مخلص خداوند جای دارند. امروز ایران اسلامی امنیت، پیشرفت، آبادانی را مدیون رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگرانی است که با جان و دل حماسه‌‌ی جاویدان دفاع مقدس را رقم زدند. 
 
وی افزود: فولاد خوزستان به شهدای خود می‌بالد. خانواده‌ی شهدا مایه برکت و سرمایه‌های تمام‌ نشدنی هستند که افتخارات و سربلندی فولاد خوزستان به واسطه‌ی دعای خیر آنهاست. افتخار داریم در همزمان با عید ولایت و امامت در کنار خانواده‌های معظم شهدای شرکت فولاد خوزستان حاضر شدیم. امید که گرامی‌ داشت یاد و خاطره‌ی شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافعین حرم و شهدای راه وطن، چراغ هدایت  مسیر آینده شرکت فولاد خوزستان باشد.
 
پیش از سخنان مدیرعامل، حجت الاسلام بهاالدینی عاملی مسئول امور ایثارگران ضمن تبریک عید سعید غدیر خم اظهار داشت: وجود مقدس حضرت علی (ع) مایه خیر و برکت است. از فضائل بارز حضرت امیرالمومنین (ع) ایثارگری و شهادت است. این فضلیت در مورد دیگر امامان معصوم (ع) نیز صادق است. شهدای ایران اسلامی با اقتدا به مولایشان در مسیر الهی قرار گرفتند و در زمره‌ی بندگان برگزیده جای گرفتند. در این میان نباید از مجاهدت‌های همسران شهدا غافل بود، جایی که آنان با گذشت، ایثار، صبوری و عزتمندی در غیاب شهدا، به تربیت فرزندان پرداختند.
 
وی افزود: در واقع باید گفت همان‌گونه که شهدای گل‌گون کفن در مسیر سید و سالار شهیدان کربلا قدم برداشتند، همسرانشان، از عمه‌ی سادات حضرت زینب (س) تبعیت نمودند.

2
54

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied