شمانیوز
شما نیوز

معرفی وزیر پیشنهادی صمت

بر اساس نامه رئیس جمهور در خصوص معرفی وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم که امروز در مجلس اعلام وصول شد، سید رضا فاطمی امین به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت صمت به مجلس معرفی شده است.

معرفی وزیر پیشنهادی صمت

به گزارش شمانیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (شنبه، 23 مردادماه) ، نامه رئیس جمهور در خصوص معرفی وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم را قرائت کرد که بر اساس آن سید رضا فاطمی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت به مجلس معرفی شده است.

فاطمی امین دکترای تخصصی مدیریت راهبردی دانش دارد و کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی سیستم‌های اقتصادی اجتماعی به پایان رسانده است.

وی دارای مقالات و تالیفات متعددی در حوزه های مختلف اقتصادی، کسب و کار و مدیریت راهبردی است.

معاونت برنامه ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت، معاونت برنامه ریزی، توسعه و فناوری وزارت صنایع و معادن، عضویت در هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مشاور وزیر و رئیس ستاد تحول صنایع و معادن، مشاور دستیار ویژه رئیس جمهور و رئیس پروژه‌های اقتصادی طرح مهر ماندگار، مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در راهبردهای صنعتی، معدنی و تجاری و مجری طراحی و تدوین برنامه راهبردی صنعت، معدن و تجارت از جمله مهمترین مسئولیت ها و سوابق کاری سید رضا فاطمی امین جهت تصدی وزارت صمت به شمار می آید.

وزیر پیشنهادی وزارت صمت همچنین عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران، عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، مجری طرح نوسازی خودروهای فرسوده کشور، معاون برنامه ریزی و ارزیابی ستاد تبصره 13 و همچنین قائم مقام ستاد تبصره 13 نیز بوده است.

جهت مطالعه بیشتر برنامه ها و بررسی سوابق وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت فایل زیر را دانلود نمایید

 

 

دانلود فایل
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied