شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

کارتن سازی "گلبرگ باکس" | تولید انواع کارتن | مناسب ترین قیمت + بهترین کیفیت

استفاده از کارتن بسته بندی در تمامی شغل‌ها و فعالیت‌ها رونق گرفته و امروزه کمتر حرفه‌ای را پیدا می‌کنید که از این محصول استفاده نکند. این نوع کارتن‌ها به دلیل مزیت‌های بالا استفاده‌های متنوعی دارند و امکان استفاده از آن ها برای چند فعالیت گوناگون وجود دارد.

کارتن سازی "گلبرگ باکس" | تولید انواع کارتن | مناسب ترین قیمت + بهترین کیفیت

 کارتن سازی گلبرگ به‌عنوان یکی از بهترین و باتجربه‌ترین کارخانه کارتن سازی در ایران، توانایی تولید بهترین و باکیفیت ترین محصولات را دارد. همچنین گلبرگ باکس با بهره‌مندی از کادری مجرب و تحصیل کرده در زمینه گرافیک، امکان طراحی کارتن بسته بندی با نقش و نگار مناسب و طبق استانداردهای روز دنیا را دارد. در ادامه این مطلب بیشتر با کارتن سازی گلبرگ آشنا می‌شویم.

معرفی و شروع به کار کارتن سازی گلبرگ

بیش از یک دهه است که از فعالیت کارخانه کارتن سازی گلبرگ می‌گذرد. مجموعه گلبرگ باکس در سال 1389 با استفاده از دستگاه‌های ساده کارتن سازی فعالیت خود را آغاز کرد. پس از گذشت 10 سال از فعالیت این شرکت، کارتن سازی گلبرگ توانسته با استفاده از دستگاه‌های روز دنیا و مطابق با استانداردهای جهانی، در کنار کادری مجرب و متعهد، فعالیت‌های متنوعی را در زمینه طراحی، چاپ و تولید کارتن داشته باشد.

فعالیت اصلی کارتن سازی گلبرگ تولید و فروش کارتن است. این مجموعه توانایی ساخت کارتن‌های مختلف نظیر کارتن 3 لایه، کارتن 5 لایه، کارتن E فلوت، B فلوت و  Cفلوت، کارتن عادی، دایکاتی و کارتن لمینتی را دارد. از همین رو توانایی تأمین نیازهای بسیاری از شرکت‌ها و کارخانه جات تولیدی در سطح کشور را دارد.

خدمات و محصولات ارائه شده کارتن سازی گلبرگ

همان‌طور که گفتیم فعالیت اصلی گلبرگ باکس تولید و فروش کارتن است. از جمله محصولاتی که این کارخانه کارتن سازی تولید می‌کند عبارت‌اند از:‌

  1. کارتن بسته بندی میوه صادراتی
  2. کارتن بسته بندی خشکبار
  3. کارتن کفش، فست فود، کتاب
  4. کارتن قطعات خودرو
  5. کارتن بسته بندی محصولات غذایی
  6. کارتن لوازم خانگی
  7. کارتن میوه های سنگین مانند هندوانه و خربزه
  8. و ...

به عبارتی بهتر کارتن سازی گلبرگ توانایی تولید هر نوع کارتن با ابعاد و اندازه متفاوت را دارد. همچنین برای تولید کارتن، از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت استفاده می‌شود که تأثیر بسیار زیادی در استحکام و مقاومت محصولات خواهد داشت. از این رو می‌توانید با سفارش کارتن از این مجموعه، محصولات خود را سالم و بدون هیچ‌گونه آسیب، بسته بندی کنید.

از طرفی کارخانه کارتن سازی گلبرگ توانایی ارائه خدمات گوناگون در زمینه چاپ و بسته بندی را به مشتریان خود دارد. از جمله مهم‌ترین خدمات این مجموعه می‌توان به سفارش کارتن بسته بندی در کرج و تهران به صورت تلفنی و آنلاین، تولید انواع مختلف کارتن بسته بندی،‌ چاپ کارتن، تولید کارتن های لمینتی و تولید کارتن بسته بندی میوه صادراتی اشاره کرد.

سابقه همکاری کارتن سازی گلبرگ

سابقه کارتن کارتن سازی گلبرگ باکس

از آنجایی که گلبرگ باکس توان تولید محصولات متنوعی را دارد، از همین رو سابقه و افتخار همکاری با شرکت‌ها و مجموعه‌های مختلفی را جهت تأمین کارتن بسته بندی آن‌ها را در کارنامه دارد. برخی از این شرکت‌ها عبارت‌اند از:

  • شرکت تولیدی نوشابه انرژی‌زا در تهران (هایپ)
  • گروه صنایع غذایی تبرک در خراسان
  • گروه صنایع غذایی ترخینه
  • شرکت تولیدی لواشک به به
  • شرکت تولیدی تن ماهی گلکسی در فریدون‌شهر
  • کارخانه پتروشیمی زاگرس در تهران
  • کاشی و سرامیک در تربیت حیدریه (زرین خراسان)
  • کارخانه تولیدی تن ماهی و انواع کنسروی جات در قم (شبنم)
  • قطعات خودرو در نظر آباد (فتح)
  • حلواشکری در دزفول (گیلاب)
  • و ...

این شرکت‌ها تنها بخشی از کارنامه پر افتخار و درخشان کارخانه کارتن سازی گلبرگ می‌باشد. کیفیت معیار اصلی گلبرگ باکس در تولید انواع کارتن بسته بندی در ابعاد مختلف است. از همین رو گلبرگ توانسته بخش عمده‌ای از نیازهای کارخانه و شرکت‌های تولیدی در سراسر کشور را تأمین کند.

خط تولید و ماشین‌آلات کارتن سازی گلبرگ

تولید انواع کارتن بسته بندی

کارخانه کارتن سازی گلبرگ در سال 1389 تنها با استفاده از ماشین‌‌آلات ساده کارتن سازی شروع به فعالیت نمود. با این حال پس از گذشت یک دهه از فعالیت این مجموعه، گلبرگ باکس توانسته بسیاری از دستگاه‌های جدید و روز دنیا را به خط تولید خود اضافه کند. هدف کارتن سازی گلبرگ کسب رضایت مشتریان است. از همین رو با تجهیز کردن ماشین‌آلات خود برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کند.

گلبرگ باکس با استفاده از دستگاه چاپ فلکسو، امکان طراحی شکل‌ها و نقش‌های مرتبط با فعالیت مشتریان بر روی کارتن بسته بندی را دارد. مجموعه گلبرگ با علم بر اینکه چاپ کارتن تأثیر بسیار زیادی روی بازاریابی و افزایش فروش محصولات خواهد داشت، با بهره مندی از افرادی مجرب و تحصیل کرده در رشته طراحی و گرافیک، امکان ارائه مشاوره به مشتریان در جهت انتخاب طرح و نقش مناسب روی کارتن بسته بندی را فراهم می‌کند.

نحوه سفارش از کارتن سازی گلبرگ

برای ثبت سفارش از کارخانه کارتن سازی گلبرگ می‌توانید به صورت تلفنی و یا اینترنتی اقدام کنید. با این حال پیش از آن لازم است تا مشخصات دقیق کارتن بسته بندی مورد نیاز خود را تعیین کنید. به عبارتی بهتر موارد مهمی چون ابعاد محصول که شامل طول، عرض و ارتفاع می‌شود، نوع و مدل جعبه، کارایی کارتن (کارتن بسته بندی میوه، کارتن بسته بندی خشکبار، کارتن کتاب، فست فود و ...)، طرح چاپ کارتن و نوع چاپ استفاده شده و ... را به کارشناسان گلبرگ باکس ارائه دهید.

همچنین گلبرگ باکس به منظور حمایت از تولیدکنندگان محترم و جهت کاهش هزینه های پرداختی برای خرید کارتن، از قالب آماده کارتن نیز استفاده می‌کند. از این رو مشتریان محترم می‌توانند با مراجعه به بخش بانک قالب کارتن گلبرگ، سایز و ابعاد مورد نیاز کارتن خود را از میان قالب‌های موجود انتخاب کرده و سفارش دهند. این فرآیند باعث می‌شود تا هزینه اولیه برای سفارش قالب به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

همچنین مشتریانی که در شهرستان هستند هم می‌توانند برای سفارش کارتن بسته بندی، کارخانه کارتن سازی گلبرگ را انتخاب کنند؛ زیرا این مجموعه با بهره‌مندی از ناوگان حمل و نقل و استفاده از ماشین های مناسب برای حمل و نقل محصولات، توانایی ارسال کارتن بسته بندی را به تمامی شهرهای دور و نزدیک کشور را دارد. این در حالی است که کوچک‌ترین تغییری در کیفیت و شکل محصولات به وجود نخواهد آمد. هزینه ارسال نیز به سرتاسر کشور بسیار ارزان می‌باشد.

راه های ارتباطی با کارتن سازی گلبرگ

قیمت کارتن در کارتن سازی گلبرگ باکس

برای گرفتن مشاوره و ثبت سفارش می‌توانید از طریق راه های مختلف با مجموعه گلبرگ باکس در ارتباط باشید. ساده‌ترین راه، تماس با گلبرگ باکس است. از همین رو می‌توانید با شماره‌های 09226656062/ 09205636597/ 02691300301 تماس حاصل فرمایید.

از طرفی کارتن سازی گلبرگ باکس جهت راحتی مشتریان عزیز راه های ارتباطی دیگری را نیز در نظر گرفته است. از این رو شما می‌توانید به کمک فضای مجازی و از طریق واتساپ، تلگرام، فیسبوک، اینستاگرام و حتی ایمیل با گلبرگ باکس در ارتباط باشید.

کارشناسان گلبرگ باکس در تلاش هستند تا در کمترین زمان ممکن پاسخ سؤالات شما عزیزان را بدهند. با این حال شما می‌توانید با قرار دادن شماره تلفن خود در قسمت تماس سایت از کارشناسان گلبرگ باکس بخواهید که با شما تماس بگیرند. کارتن سازی گلبرگ هدفی جز راحتی و آسایش مشتریان ندارد. از همین رو با هر روشی که راحت‌تر هستید، با ما تماس بگیرید.

علاوه بر این برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه طراحی، چاپ و سفارش کارتن بسته بندی مناسب می‌توانید با شماره‌های 09125636597/ 09205636597/ 09226656063/ 02691300301 تماس بگیرید. کارشناسان گلبرگ باکس در زمینه های عنوان شده و یا در هر مورد دیگری مشتریان را راهنمایی می‌کنند.

خرید کارتن از کارتن سازی گلبرگ

خرید کارتن از کارتن سازی گلبرگ باکس

کیفیتی که محصولات تولیدی گلبرگ باکس دارد، در مقابل هزینه‌های خرید آن بسیار مناسب است. به عبارتی بهتر با سفارش کارتن بسته بندی مناسب از مجموعه گلبرگ باکس می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. در مقابل محصولاتی مقاوم، مستحکم و باکیفیتی را تهیه کنید.

از طرفی مشتریان عزیز می‌توانند با توجه به نوع محصولی که می‌خواهند سفارش دهند، در کمتر از 3 دقیقه و به‌صورت آنلاین، قیمت کارتن بسته‌بندی موردنظر خود را استعلام بگیرند. با این روش میزان هزینه پرداختی شما برای خرید کارتن محاسبه خواهد شد.

همچنین می‌توانید هزینه کارتن بسته بندی موردنیاز خود را محاسبه کنید. برای این کار می‌توانید از این فرمول استفاده کنید: طول کارتن × عرض کارتن × قیمت ورق خام کارتن = قیمت ورق کارتن

آدرس کارخانه کارتن سازی گلبرگ

آدرس کارخانه کارتن سازی گلبرگ بدین شرح است:

کرج – اتوبان کرج هشتگرد – بعد از شرکت ماموت – کوهسار – میدان شورای خیابان شهید اینانلو کارخانه کارتن سازی گلبرگ

همچنین می‌توانید برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش به دفتر مرکزی گلبرگ باکس به آدرس زیر نیز مراجعه کنید:

کرج – مهرویلا، خیابان درختی، نبش بلوار معلم، ساختمان اورانوس، طبقه دوم واحد

چرا باید گلبرگ باکس را انتخاب کنیم؟

کارتن سازی گلبرگ، ارکان اصلی فعالیت‌های خود را مبتنی بر کیفیت، استفاده از ماشین‌آلات و ابزارآلات روز دنیا، به‌کارگیری دانش و علم نوین و تخصص گرائی قرار داده تا محصولاتی باکیفیت و درخور شان مشتریان تولید کند. علاوه بر این از مهم‌ترین ویژگی‌های مجموعه گلبرگ باکس می‌توان به کسب رضایت مشتریان، ارتقاء سطح کیفیت محصولات به صورت پیوسته، تعهد و وفاداری و ... اشاره کرد. ازاین‌رو می‌توانید برای سفارش کارتن بسته بندی، گلبرگ باکس را انتخاب کنید. همچنین کارتن سازی گلبرگ باکس امکان تولید 60000 کارتن را در یک نوبت‌کاری دارد. امیدواریم این مطلب موردتوجه شما قرارگرفته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied