شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

مرکز خرید و نمایندگی دستگاه تصفیه آب مینروا

این روز ها که شاهد افزایش جمعیت و گسترش شهر ها هستیم، به این مسئله آگاهیم که آب آشامیدنی لوله کشی شهری به علت رشد شهر نشینی و آلودگی های زیست محیطی، کیفیت خوبی ندارد و آلاینده های بسیار زیادی در آن وجود دارد که تاثیرات مخربی بر سلامت انسان می گذارد. همین مسئله موجب شده است تا استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی به یکی از نیاز های اساسی هر خانه تبدیل شود. در این مطلب می خواهیم در رابطه با بهترین برند دستگاه تصفیه آب یعنی مینروا توضیح دهیم و انواع مدل های آن و قیمت آن ها را بررسی نماییم و در آخر مرکز خرید معتبر تصفیه آسا که نمایندگی مینروا در ایارن است را معرفی می کنیم.

مرکز خرید و نمایندگی دستگاه تصفیه آب مینروا

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا

تصفیه آب تایوانی مینروا فیلتر بهترین مارک در میان دیگر برند های موجود در بازار است. این دستگاه از بهترین سیستم تصفیه آب یعنی اسمز معکوس استفاده می کند و با چند مرحله فیلتراسیون هر نوع مواد مضری که در آب وجود دارد را از بین می برد. انواع دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا عبارتند از:

  • آب تصفیه کن 8 مرحله ای اکسیژن ساز مینروا مدل Minerva RO8_O2PLUS
  • آب تصفیه کن 7 مرحله ای یونیزه قلیایی مینروا مدل Minerva RO7_ALKALINE
  • آب تصفیه کن 6 مرحله ای معدنی ساز مینروا مدل Minerva RO6_50G
  • آب تصفیه کن 8 مرحله ای یو وی دار فرابنفش مینروا مدل Minerva RO8_UV

تصفیه آب های اسمز معکوس بهترین عملکرد را در از بین بردن املاح آب دارند و می توان گفت که تا 99 درصد آب را خالص و عاری از هر نوع آلودگی می کنند. بهترین و معتبر ترین برند های تصفیه آب در حال حاضر از این سیستم بهره می گیرند و برند مینروا نیز بهترین آب تصفیه کن های RO را در اختیار دارد که همگی دارای گواهینامه های بین المللی FDA , WQ,NSF,CE می باشند.

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا

دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس

همان طور که در قبل گفتیم دستگاه تصفیه آب  اسمز معکوس یک دستگاه کامل می باشد که به راحتی قادر هستند ذرات آلوده ی آب را از بین ببرند. کامل ترین دستگاه اسمز معکوس مینروا ، دستگاه هشت مرحله ای اکسیژن ساز مدل Minerva RO8_O2PLUS می باشد. این دستگاه دارای  8 مرحله فیلتر است و یک پمپ تایوانی اصل و مخزن ذخیره 12 الی 16 لیتری آنتی باکتریال دارد که در صورت قطع آب و برق نیز  آب آشامیدنی تصفیه شده را در اختیار شما قرار خواهد داد. این دستگاه دارای قطعات اصل تایوان و  فیلترهای کربن گیاهی غیر مضر از جنس پوست نارگیل می باشد. فیلتر ممبران آمریکایی 13 لایه دارای هولوگرام اورجینال از مهم ترین وِیژگی دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا است که قابلیت تشخیص دستگاه اصل از تقلبی را برای مشتری فراهم می کند.  

در این دستگاه توسط فیلترهای اول و دوم و سوم،  مواد جامد و درشت آب  مانند شن و ماسه و گل و لای و رسوبات تا قطر 5 میکرون و مواد شیمیایی هم چون کلر از بین می روند. فیلتر های کربنی در بهبودی طعم و بوی آب بسیار موثر هستند. مرحله ی چهارم مهم ترین بخش تصفیه آب می باشد. فیلتر ممبران اسمز معکوس از چندین لایه غشای نیمه تراوا تشکیل شده است که میلیون ها منافذ ریز دارد که تمام املاح مضر آب تا 0,0001 میکرون را حذف می کند و سختی آن را نیز تا زیر 100 کاهش می دهد. پس از آن فیلتر پست کربن خطی در مرحله پنجم بو،طعم و رنگ آب را بهبود می دهد. در مرحله ششم فیلتر مینرال مینروا، املاح معدنی مفید که در فرایند اسمز معکوس از بین رفته بودند مثل کلسیم، منیزیم، سدیم، بی کربنات را به آب آشامیدنی برمیگرداند. در مرحله ی هفتم فیلتر یونیزه قلیایی کننده ، با افزایش سطح ph موجود در آب آشامیدنی، از میزان اسید آب می کاهد و با نگهداری سطح ph آب بین 7.5 الی 9، که بر طبق استاندارد جهانی بهداشت است به آن خواص قوی آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی خواهد داد.

فیلتر آنتی باکتریال اکسیژن ساز در مرحله ی آخر با شکستن ساختار مولکول های آب به افزایش سطح اکسیژن می پردازد و خواص مفیدی را برای سلامت بدن به وجود خواهد آورد. یکی از فواید این آب، هیدراته نگه داشتن بدن در طول روز است که باعث می شود انرژی زیادی به بدن وارد شود و از خستگی زودرس جلوگیری کند. هم چنین این فیلتر باکتری های مضر موجود در آب لوله کشی را نیز حذف می کند تا بهترین کیفیت آب آشامیدنی در دسترس شما قرار گیرد.

دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس

دستگاه تصفیه آب قلیایی

آب در اثر فرایند اسمز معکوس مقدار زیادی از املاح معدنی خود را از دست می دهد و میزان اسید آن افزایش پیدا می کند. دستگاه تصفیه آب قلیایی Minerva RO7_ALKALINE مینروا با داشتن فیلتر قلیایی در مرحله ی هفتم خود می تواند آب را از حالت  اسیدی خارج و آن را به آب قلیایی تبدیل کند. تحقیقات و آزمایشات انجام شده ثابت کرده است که آب یونیزه قلیایی دارای خواص ضد سرطانی است و برای جلوگیری از دیابت و کاهش وزن و  بسیاری از بیماری های دیگر نیز بسیار مفید می باشد. هم چنین در صورت داشتن دیابت، آب آشامیدنی قلیایی از افزایش قند به خوبی جلوگیری خواهد نمود.

دستگاه تصفیه آب قلیایی

دستگاه تصفیه آب فرابنفش

در بسیاری از مناطق که از آب چاه برای تأمین آب آشامیدنی استفاده می شود ،انگل و میکروب های زیادی در آن وجود دارد. وجود این انگل ها  و عوامل بیماری زا می تواند باعث بروز مشکلاتی از قبیل بیماری های عفونی گوارشی شود.  برای تصفیه ی آب چاه خانگی باید از لامپ یو وی اشعه ماورابنفش استفاده کرد. برند مینروا یک دستگاه تصفیه آب فرابنفش که Ro8_UV نام دارد را برای این منظور تولید کرده است. این مدل تا مرحله هفتم همانند مدل های 7 مرحله ای یونیزه قلیایی می باشد و تفاوت آن در فیلتر مرحله هشتم است. در مرحله هشتم فیلتر یو وی فرابنفش قرار می گیرد که آب چاه خانگی را انگل زدایی و ضد عفونی می کند.

رنج قیمت دستگاه تصفیه آب مینروا

رنج قیمت دستگاه تصفیه آب  مینروا حدودا از 2 میلیون و 500 هزار تومان تا 5 میلیون تومان می باشد که تفاوت قیمتی آن بستگی به مدل های مختلف دارد. تعداد مراحل و فیلتر ها و گارانتی های متفاوت باعث تغییر قیمت دستگاه ها می شود. قیمت آب تصفیه کن مینروا که به عنوان بهترین مارک دستگاه تصفیه آب شناخته شده است، بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی بوده و ارزش خرید زیادی دارد و هم چنین خدمات ارزنده ای نیز در کنار آن در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

رنج قیمت دستگاه تصفیه آب مینروا

نمایندگی معتبر تصفیه آب مینروا

مرکز خرید تصفیه آب خانگی تصفیه آسا نمایندگی معتبر تصفیه آب مینروا در ایران است که انواع مدل های 6و7و8 مرحله ای این برند را با بهترین قیمت تصفیه آب عرضه می کند. تصفیه آب های ارائه شده توسط این شرکت کاملا اورجینال و همراه با گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش می باشند.

خرید اقساطی دستگاه تصفیه آب تا 10 ماه یکی از خدمات شرکت تصفیه آسا برای سهولت خرید مشتریان محسوب می گردد. در این شرکت سرویس و تعویض فیلتر های تصفیه آب خانگی  شما  نیز در دوره های مشخص توسط کارشناسان با قیمت بسیار مناسب انجام می شود. نصب و ارسال محصولات مینروا در سراسر تهران و کرج به صورت رایگان انجام می گیرد و ضمن این که شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره رایگان خرید به طور 24 ساعته با کارشناسان فروش تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied