شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

قیمت نما آجری ساختمان با آجر نما

ساخت ساختمان هموار دارای هزینه هایی می باشد که یکی از مهم ترین آن ها قیمت نمای ساختمان می باشد. قیمت آجر نما ساختمان و نمای آجری بیرون ساختمان نیز همواره مورد سوال و بررسی ساختمان ساز ها و پیمانکاران می باشد.از این رو در این مقاله به معرفی انواع نمای آجری ساختمان و قیمت آجر نما پرداخته خواهد شد.

قیمت نما آجری ساختمان با آجر نما

ساخت ساختمان هموار دارای هزینه هایی می باشد که یکی از مهم ترین آن ها قیمت نمای ساختمان می باشد. قیمت آجر نما ساختمان و نمای آجری بیرون ساختمان نیز همواره مورد سوال و بررسی ساختمان ساز ها و پیمانکاران می باشد.از این رو در این مقاله به معرفی انواع نمای آجری ساختمان و قیمت آجر نما پرداخته خواهد شد.

نمای آجری ساختمان از جمله نماهایی می باشد که طرفداران و طلبه های به خصوصی دارد. بناهای آجری متعددی هستند که با آجر خشتی دیوار چینی شده اند و همان آجر نمایی خاص به آن ها داده است، این نماهای آجری قدمت چند هزار ساله دارند و هنوز پابرجا هستند. نماهای آجری که با آجر نما به وجود می آیند به دو دسته ی کلی تقسیم بندی می شوند که معروف ترین آن ها در زیر آمده است.

آجر نمای بیرون ساختمان:

  1. آجر نسوز نما
  2. آجر سنتی یا آجر قزاقی
  3. آجر های رستیک
  4. آجر های طرح چوب
  5. آجر تایل
  6. آجر طرح چرم
  7. آجرهای کف

آجر نمای داخلی ساختمان:

نکته: تمام آجرهایی که برای بیرون ساختمان استفاده می شوند برای دکوراسیون داخل هم کاربرد دارند.

  1. آجر آنتیک
  2. آجر دکوراتیو
  3. آجر طرح سنگ

8b9cbdf9-5364-468e-9379-5137279c76a2

مزایای نمای آجری در ساختمان

قیمت قرون به صرفه: تجربه ثابت کرده است که نمای آجری ساختمان باعث ارزنده تر شدن ساختمان و دادن یک شناسنامه به ساختمان می شود. طبق مطالعات صورت گرفته ساختمان هایی که نمای آن ها با آجر نما کار شده است، از قیمت بالاتری برخوردار هستند و فروش آن ها راحت تر خواهد بود. همچنین قیمت تمام شده ملک نیز برای سازنده به صرفه تر می شود.

تنوع رنگ انواع آجر نما: برخلاف سنگ های نما، آجر نما در ساختمان های آجری دارای تنوع بسیار بالاتری در رنگ می باشند. انواع آجرهای نما در تمام رنگ ها قابل تولید می باشند. برای مثال آجرهای نسوز در تم رنگی: زرد، پرتقالی، سفید، مشکی، قهوه ای، قرمز، گلبهی و ... تولید می شوند. آجرهای قزاقی در 4 تم رنگی: قرمز رنگ، گلبهی رنگ، زرد رنگ و پوست پیازی موجود می باشند. آجر های طرح چوب نیز در تم رنگی ترمووود تولید می شوند که دارای 11 رنگ متفاوت می باشند.

تنوع طرح و چیدمان نصب آجر نما: آجرهای نما را می توان در طرح ها و شکل های مختلف چیدمان کرد، بنابراین به راحتی با استفاده از این متریال میتوان برای نمای ساختمان نمای آجری منحصر به فردی ایجاد کرد و به قولی یک شناسنامه برای ساختمان خود ایجاد کنید.

مزایای آجر نما امیران

  • محصولات کارخانه آجر امیران به ضد شوره بودن معروف می باشد و به هیچ عنوان دچار سفیدک و کثیفی بعد از نصب آجر نمی شوند.
  • متنوع ترین رنگ ها، ابعاد و جنس های آجر را میتوانید در دفتر شرکت امیران نما به نشانی تهران، انتهای اشرفی اصفهانی، سیمون بولیوار، پلاک 15، طبقه دوم پیدا کنید. همچنین به راحتی از طریق وب سایت ما به نشانی www.amirannama.com میتوانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و به صورت تلفنی درخواست نمونه آجر بدهید، کارشناسان ما نمونه انواع آجر نما را درب منزل شما ارسال خواهند کرد.
  • به دلیل پخت کامل انواع آجر نما امیران، محصولات ما دارای 15 سال گارانتی عدم شوره و ترک خوردگی را دارند.
  • آجرهای نمای امیران در برابر سرما، گرما و رطوبت مقاوم می باشند.
  • دوام، طول عمر و استقامت بالای آجرهای امیران تا 50 سال ضمانت دارد.
  • زوایای منظم آجرهای امیران نیز گواه بر استفاده از دستگاه های پرس 1200 تنی در خط تولید کارخانه می باشد که باعث افزایش کیفیت آجرهای نسوز می شود.
  • با آجر نما دیگر نیازی به نقاشی کردن دیوار ندارید و هزینه نگهداری آن بسیار پایین است.
  • آجر های شرکت آجر گستر امیران نما به دلیل درصد جذب آب پایین، در برابر یخبندان های شدید، بارش باران و برف سنگین و گرمای بالای شهر های کویری و جنوبی بسیار مقاوم می باشد.
  • آجر نما نسوز به دلیل استفاده از فرمولاسیون خاص خود و دمای پخت بالا با تابش آفتاب و حرارت خورشید تغییر رنگ نمی دهد.
  • مقاوم در برابر حرق و آتش سوزی و ایجاد عایق صوتی نیز یکی از ویژگی های این نمای آجری می باشد.
  • به نسبت سایر متریال های ساختمانی و نماها، آجر نما از زیبایی، کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار است. ضمنا قیمت آجر نما در مقابل سایر متریال های نمای ساختمان، بسیار مقرون به صرفه می باشد.

روش های تست کیفتی آجر نما به صورت استاندارد

روش های تست کیفیت آجرهای نسور به 8 روش کلی تقسیم بندی می شود که به صورت مختصر به موارد زیر میتوان اشاره کرد.

  1. تست عدم وجود ترک و شکستگی در آجر نما:
  2. تست تاب نداشتن و زوایای قائم آجر
  3. تست ضد شوره بودن آجر نما
  4. تست میزان جذب آب آجر
  5. تست مقاومت حرارتی و ضریب انبساط آجر نما
  6. تست رنگ آجرهای نما
  7. تست توپر بودن آجر نما
  8. تست مقاومت فشاری و خرد شدن آجر نما

این 8 تست آجر به شما نشان می دهد که آیا آجر نمایی که انتخاب کرده اید با کیفیت است یا از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست. آجری که هر 8 تست بالا را با موفوقیت بگذراند دارای کیفیت برتر می باشد. گروه کارخانه جات آجر نما امیران با تولید چند صد هزار متر در طول ماه به یکی از بزرگترین کارخانه های تولید انواع آجر نما تبدیل شده است. از این رو با بالابردن کیفیت آجرهای نما، محصولات خود را به 16 کشور همسایه صادر می نماید. این شرکت با دارا بودن بیش از 25 سال سابقه در زمینه تولید انواع آجرهای نما با دادن ضمانتنامه 15 ساله آجر نما به مشتریان عزیز و دارا بودن استاندارهای موجود برای آجر و استاندارد رسمی کشور در انواع آجرهای نما بهترین شرکت تولید و فروش آجر نما در سطح کشور شناخته شده است.

6e6c32ad-3fe0-4d5d-96c9-76d6f27a21c5

قیمت آجر نما چقدر است؟

برای استعلام و محاسبه قیمت انواع آجر نما و نمای آجری شما می توانید با یکی از شماره تماس های شرکت آجر نما امیران تماس حاصل فرمائید و یا به نشانی دفتر فروش و یا اینکه نشانی دفتر کارخانه مراجعه نمائید.

شماره تماس: 02149015

شماره واتس آپ: 09125005110

نشانی دفتر فروش و شوروم آجر: تهران، انتهای بزرگراه اشرفی اصفهانی، سیمون بولیوار، نبش خیابان معین، ساختمان فرزاد، پلاک 15، طبقه 2

نشانی اینترنتی: www.Amirannama.com

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied