شمانیوز
شما نیوز

به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی صورت گرفت

معرفی برگزیدگان مسابقات ورزشی ایمیدرو

نفرات برگزیده مسابقات ورزشی ایمیدرو به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، معرفی شدند.

معرفی برگزیدگان مسابقات ورزشی ایمیدرو

روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران( ایمیدرو)نوشت:مسابقات ورزشی ایمیدرو در دو گروه آقایان و بانوان برگزار شد.
این مسابقات با همت مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی و در رشته‌های شنا، پرتاب دارت، فوتبال دستی، تیراندازی و آمادگی جسمانی برگزار شد.
در بخش آقایان کیقباد امیری، عبد امانی و وحید فربد همراه با حسین قاسمی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم شنا را کسب کردند. حسنعلی محبی، عباس نقی زاده و فریدون مشیری در رشته پرتاب دارت به عنوان نفرات برتر معرفی شدند. در بخش بانوان این رشته، خانم‌ها مرضیه شوکت، مریم فرهمند و لیلا باوفا به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند. در رشته تیر اندازی مهدی اباذری، روح الله محمدی و ناصر عبدالملکی در مکان اول تا سوم قرار گرفتند و در بخش بانوان نرگس باقری نژاد، فرشته شیرعلی و زهرا صحتی به عنوان نفرات برگزیده این بخش معرفی شدند. بنابر این گزارش، در رشته آمادگی جسمانی (بالای ۴۰ سال)، علی اصغر جوکاریان، صادق بربند و کیقباد امیری، اول تا سوم شدند و علی خانزاده، جعفر فریدون و حسن عبدامانی به عنوان نفرات برتر کمتر از ۴۰ سال این رشته معرفی شدند. احمد رمضانی، عباس قبایی و علی عسکر غمخوار در بخش تیمی مسابقات ترکیبی موفق به کسب مقام نخست شدند. در این بخش محمد رضا اسکندری، حسن عرب نژاد و مرتضی صدیقی به عنوان تیم دوم معرفی شدند. همچنین مرتضی محمدی، بشیر پیرمنور و حسن قاسمی در مکان سوم تیمی این رشته ایستادند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied