شمانیوز
شما نیوز

فرمانده سپاه ناحیه لنجان در جمع فرماندهان بسیج ذوب آهن اصفهان:

کمک به ذوب آهن، کمک به اقتصاد کشور است

همایش ابلاغ برنامه‌های بسیج با محوریت رونق تولید و با حضور سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه لنجان برگزار شد.

کمک به ذوب آهن، کمک به اقتصاد کشور است
به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عومی ذوب آهن اصفهان: سرهنگ محمدی طی سخنانی ضمن قدردانی از رویکرد جهادی مدیریت و کارکنان ذوب آهن اصفهان در عرصه‌های تولید و خدمت به کشور تصریح نمود: در شرایط امروز، "تولید" ستون فقرات اقتصادی کشور است و با رونق تولید ضمن ایجاد اشتغال رشد و پیشرفت صنعت و اقتصاد، جایگاه امت اسلامی ارتقا پیدا می‌کند.
کمک به ذوب آهن، کمک به اقتصاد کشور است
وی گفت: ما همه وظیفه داریم سهم خود را در رونق تولید به نحو شایسته دنبال کنیم. فرمانده سپاه ناحیه لنجان با اشاره به نقش و جایگاه مهم و تاریخی ذوب آهن اصفهان در صنعت و اقتصاد کشور باد آور شد: کمک به این مجموعه بزرگ صنعتی، کمک به اعتلای کشور و روحیه جهادی است. وی افزود: برنامه‌های بسیج در سال جاری بر اساس کمک و رفع نیاز‌های اقتصادی و عملیاتی شدن رونق تولید تنظیم شده است و در این راستا از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.
وی در پایان ضمن تاکید بر خودباوری و خود اتکایی، گفت: در همین زمینه با تشکیل کارگروه‌های مختلف، برنامه مورد نظر را با جدیت دنبال می‌کنیم. سرهنگ مختاری فرمانده بسیج ذوب آهن اصفهان نیز ضمن ابلاغ وتشریح برنامه‌های بسیج به اعضای شورا و فرماندهان پایگاه‌های بسیج، گفت: ما بسیجیان در کنار مدیریت و کارکنان سخت کوش ذوب آهن همه تلاش خود را برای تحقق اهداف مورد نظر شرکت دنبال خواهیم کرد و همه به رشد و پیشرفت خط اول جبهه صنعت می‌اندیشیم. حجت الاسلام والمسلمین نعمتی نیز در سخنانی اهمیت امر به معروف و نهی از منکر را یاد آور شد و گفت: تلاش در جهت رونق تولید، یکی از معروفات مهم است.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی