شمانیوز
شما نیوز

برگزاری مراسم روز جهانی کار و کارگر در شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام

شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام به مناسبت روز جهانی کار و کارگر و در راستای ارج نهادن به جایگاه کارگری، مراسمی با حضور کارگران شرکت برگزار کرد.

برگزاری مراسم روز جهانی کار و کارگر در شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام
به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام: همزمان با ۱۱ اردیبهشت، روز جهانی کار و کارگر مراسمی با حضور قائم مقام مدیرعامل، جمعی از کارگران و مدیران شرکت، در سالن کنفرانس مجتمع پتروشیمی بندرامام برگزار شد.
در این مراسم محمدقلی یونسی قائم مقام مدیرعامل، ضمن تبریک روز کار وکارگر، اظهار کرد: همواره نیروی کار بعنوان اصلی‌ترین سرمایه هر مجموعه‌ای بشمار می‌رود و اگر مجموعه‌ای بخواهد مسیر تولید، توسعه و پیشرفت را طی کند، باید نگاه علمی به مفاهیم کار وکارگر داشته باشد.
برگزاری مراسم روز جهانی کار و کارگر در شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام
وی افزود: ارتباط بین توسعه، پیشرفت و تولید حداکثری با نیروی انسانی و کار، یک رابطه جدانشدنی است؛ با توجه به اینکه مقام معظم رهبری، سال جاری را سال «رونق تولید» نامگذاری کردند، باید تمامی کارکنان در هر شرایط شغلی و کاری به سلاح علم و دانش مجهز شوند تا موفق شویم در تمامی زمینه‌ها عملکرد مناسب و دستاورد‌های ارزشمندی کسب کنیم.
گفتنی است شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام همواره در حوزه حمایت از نیروی انسانی و کارگری پیشرو بوده است و برای اولین بار در صنعت پتروشیمی کشور سال گذشته طرح طبقه بندی مشاغل و ساماندهی دستمزد کارگران خود را آغاز کرد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی