شمانیوز
شما نیوز

فال امروز شنبه ۱۵ دی ۹۷ + فال حافظ

فال روزانه، فال تولد، فال امروز، فال روزانه حافظ شنبه ۱۵ دی ۹۷

فال امروز شنبه ۱۵ دی ۹۷ + فال حافظ
فال روزانه شنبه 15 دی 1397
Ùال یکشنبه 9 دی

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

‌می‌گویی او را دوست داری، اما هرگز این دوست داشتن را ابراز نمی‌کنی. این دوست داشتن باید از طریق اشیاء یا کار‌هایی که قابل لمس باشند، ابراز شود تا تاثیر داشته باشد.
پول و ثروت خود را در راهی خرج می‌کنی که بازدهی مناسبی ندارد. به خاطر قضاوت‌های سطحی و عجولانه خود را در تنگنایی می‌اندازی که خروج از آن دشوار خواهد بود. باید مراقب باشی.
فال امروز شنبه ۱۵ دی ۹۷ + فال حافظ
فال امروز شما شنبه ۱۵ دی ۹۷ همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ
فال روزانه متولدین فروردین: ممکن است امروز با یکی از اعضای خانواده‌تان جر و بحث داشته باشید. کاملاً واضح است که این مشکل مربوط به شما نیست، برای اینکه دوست داشته‌اید که از مجادله‌ها دوری کنید. حتی اگر با صحبت کردن هم توانستید این مشکل را حل کنید، اما شما در این آزمایش می‌فهمید که شما در شرایط جدی و مهم عدم توانایی خود را به دیگران ربط می‌دهید. تمرین کردن انعطاف پذیری باعث می‌شود که دیگران بیشتر با شما احساس راحتی کنند.
تا سر زلف تو در دست نسیم افتادست***دل سودازده از غصه دو نیم افتادست چشم جادوی تو خود عین سواد سحر است***لیکن این هست که این نسخه سقیم افتادست
تعبیر:چرا کاری را که به نفع تو نیست انجام می‌دهی و چیزی را که ارزشی ندارد به بهای گزاف می‌خواهی به دست آوری. گره کارت به دست خودت باز می‌شود. پس منتظر غیب منشین. متکی به بازوی خودت باش تا به مراد خود برسی.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین اردیبهشت: اگر امروز شما نسبت به قبل بی‌حوصله‌تر شده‌اید نگرانی به خود راه ندهید، برای اینکه این موضوع وقتی که ماه به نشانه شما باز می‌گردد نمونه بارزی است. نسبت به احساسهایتان آگاهی داشته باشید، با وجود این اینگونه به نظر می‌رسد که شما نسبت به آنچه که در پیرامونتان اتفاق می‌افتد بی‌اهمیت هستید. ممکن است قادر نباشید حوادث خارجی را اصلاح کنید، اما شما بر روی عکس‌العمل‌های خودتان کنترل کافی دارید.
المنه لله که در میکده باز است***زان رو که مرا بر در او روی نیاز است خم‌ها همه در جوش و خروشند ز. مستی***وان می‌که در آن جاست حقیقت نه مجاز است
تعبیر:درد دل کردن با ائمه اطهار برای تو از یک دوست عادی بهتر است، چون هر منفعتی می‌بینی از هدایت ایشان است. وجود خود را به آن‌ها نزدیک کن تا بلکه دلت آرامش بیشتری پیدا کند. در این حالت است که به مراد می‌رسی و فالت نیکو می‌شود و غم دوری عزیزان را نمی‌کشی و از آتش نفس اماره در امان می‌مانی.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین خرداد: شما امروز احساسات دو گانه‌ا‌ی دارید. از یک طرف برای شکستن قواعد منظم روزانه آمادگی دارید و سعی می‌کنید کاری کاملاً متفاوت انجام دهید. از طرف دیگر کار‌های زیادی دارید که باید انجام دهید و همین مانع می‌شود کار‌هایی که دوست دارید را انجام دهید. به جای اینکه سعی در حل کردن این مشکل داشته باشید، می‌توانید هردو کار را انجام دهید. شما توانایی روبرو شدن با وظایفتان را دارید، اما می‌توانید بخشی از زمانتان را هم به کار‌های دیگر اختصاص بدهید.
تا سر زلف تو در دست نسیم افتادست***دل سودازده از غصه دو نیم افتادست چشم جادوی تو خود عین سواد سحر است***لیکن این هست که این نسخه سقیم افتادست
تعبیر: تحول عظیمی در خود بوجود می‌آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می‌کنید. سختی می‌کشید، ولی راحتی در پی آن می‌باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین تیر: شما قبل از اینکه از ته دل بخواهید به حرف یا پیامی گوش بدهید، لازم است که این پیام چند بار بهتان گفته شود. منظور این نیست که خیلی کند عمل می‌کنید. شما فقط خیلی اصرار دارید که فعالیت‌های یکنواخت روزمره تان را تغییر بدهید، حتی اگر بدانید این کار بهترین کار مورد علاقه تان نیست. البته هیچ کس دیگری نمی‌تواند برایتان تصمیم بگیرد، شما فقط باید نسبت به نصیحت‌ها و پیشنهادات گوش شنوا داشته باشید. البته فقط به کسانی که قصد کمک کردن بهتان را دارند اعتماد کنید.
گر ز. دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز. هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت
تعبیر:به عهدی که بسته‌ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می‌رود و جای آن را شادی می‌گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور، زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد؛ و از این فرصتی که به دست آورده‌ای نهایت استفاده را ببر.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین مرداد: شما اگر بخواهید تفاوت‌های وسیع بین احترام به گذشته و نیازتان برای تغییر را با هم تطبیق دهید، به چالش خواهید خورد. موقعیت قوی و محکم شما در هر دو بخش ممکن است افراد دیگر را گیج و یا آشفته کند، برای اینکه شما قادر هستید هر دو روی سکه را ببینید! بلند پروازی‌های شما کمک‌تان می‌کند یک شغل تمام وقت و عالی داشته باشید و این کاملا ً. ارزشش را دارد.
خدا چو صورت ابروی دلگشای تو بست***گشاد کار من اندر کرشمه‌های تو بست مرا و سرو چمن را به خاک راه نشاند***زمانه تا قصب نرگس قبای تو بست
تعبیر: درد دل تو و فریاد‌ها و آه‌های جگر سوزت درمان ندارد. هر چند که تقوی پیشه کرده‌ای و دل و دین را یکجا پای وصل گذاشته ای. هر چه می‌کشی از آشنایان است حاضری حتی برای رسیدن به وصال یار جانت را هم فدا کنی. با گریه و زاری نیز مشکلت حل نمی‌شود.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین شهریور: شما به تازگی حساس می‌کنید به شخصی نیاز دارید که از شما مراقبت کند و مواظب شما باشد. شما باید این تقاضا را با دوستان یا اعضای خانواده تان مطرح سازید، زیرا تا زمانی که این سخنان را بر زبان نیاورید کسی از خواسته درونی شما مطلع نمی‌شود. شما بسیار فردی مستقل و خود کفا هستید، این صفت شما را در صحنه‌های زندگی تان بسیار یاری می‌دهد. کمی‌در رفتارتان صادقانه عمل نمی‌کنید بهتر است مانند گذشته صادق باشید تا از ناراحتی‌های که در آینده برایتان پیش آمد می‌کند جلوگیری کنید.
کس نیست که افتاده آن زلف دوتا نیست***در رهگذر کیست که دامی ز. بلا نیست. چون چشم تو دل می‌برد از گوشه نشینان***همراه تو بودن گنه از جانب ما نیست
تعبیر:یا علی بگو و از جا بلند شو، تلاش کن. تنبلی را کنار بگذار و غم ایام را مخور. مشکلات مادی تو حل می‌شود. بدنامی دامنت را نمی‌گیرد. نفس اماره‌ی خود را از بین ببر و راز دل خود را به کسی نگو. تو به دلآرام خودت می‌رسی. صبر داشته باش و مقاومت کن تا روزی به کام دلت برسی.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین مهر: تمام چیز‌های خوب و جالب در حال تمام شدن هستند؟! حالا مهمانی به پایان رسیده و شما باید در مورد کاری که پیش رویتان دارید جدی باشید. اگر تا حالا از مسائل غیر قابل اجتناب شانه خالی کردید، امروز پنجره‌های طفره رفتن به طرز دردناکی روی انگشت‌های شما بسته می‌شود؟! دیگر زمان عذر و بهانه آوردن به سر رسیده است. از حرف زدن دست بکشید و بدون به تاخیر انداختن کارتان را شروع کنید.
ماهم این هفته برون رفت و به چشمم سالیست***حال هجران تو چه دانی که چه مشکل حالیست مردم دیده ز. لطف رخ او در رخ او***عکس خود دید گمان برد که مشکین خالیست
تعبیر:در کارت عجله نداشته باش و اصرار نکن. اگر می‌خواهی به مقصود برسی باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذاری. این در بسته وقتی باز می‌شود که حقوق دیگران را رعایت کنی. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خود خواهی رسید.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین آبان: صحبت کردن در مورد بسیاری از موضوعات مورد علاقه تان از نظر احساسی دست یافتنی نیست. آشکار کردن احساساتتان می‌تواند برایتان مشکل ایجاد کند، اما اصرار ورزیدن در دست یابی به آن‌ها می‌تواند تأثیر داشته باشد. متأسفانه فقط نیات خوب شما کافی نیست؛ آنچه که شما به دیگران می‌بخشید می‌تواند برای آن‌ها مشکل ساز باشد. تا جایی که می‌توانید خیلی واضح در مورد خودتان حرف بزنید و از حقیقت فاصله نگیرید.
دل من در هوای روی فرخ***بود آشفته همچون موی فرخ بجز هندوی زلفش هیچ کس نیست***که برخوردار شد از روی فرخ
تعبیر: اگر کار را برای رضای خداوند انجام داده‌ای پس چرا دیگر شکایت می‌کنی. خداوند مزد تو را می‌دهد. پیر دانایی راه تاریک تو را با علم خودش روشن می‌کند، ولی راه بسیار طولانی و مقصد دور است. تو از عاقبت گناه باخبری پس چرا گناه می‌کنی. با توسل به قرآن آبروی ریخته ات بر می‌گردد.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین آذر: امروز ماه در نشان شماست، اما شما احساس می‌کنید که به گل نشسته اید؛ این احساس شما از آنجا ناشی می‌شود که قبلا درباره کاری قول داده بودید و الان نمی‌دانید بایددر رابطه با آن چکار کنید و به این خاطر احساس پریشانی می‌کنید. خوشبختانه شما امیدتان را از دست نمی‌دهید برای اینکه رفتار و حالت مثبت داشتن می‌تواند شما را به هدف تان رهنمون کند و این واضعیت محرکی می‌شود که بیشتر و سخت‌تر کار کنید. موفقیت از آن شماست اگر بتوانید بر باور‌های محدود کننده خود غلبه کنید.
آخر به چه گویم هست از خود خبرم، چون نیست***وز بهر چه گویم نیست با وی نظرم، چون هست شمع دل دمسازم بنشست چو او برخاست***و افغان ز. نظربازان برخاست چو او بنشست
تعبیر:در کاری به رقابت پرداخته ای، ولی پشت پرده کار اجام می‌دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی. هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنی نیستی. کار دیگران را بی ارزش نکن تا کار خودت پر بهاء شود که این دور از ادب است.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین دی: امروز شما می‌توانید بین روش بی‌تکلف خاص خودتان و شیوه مستقیم‌تر در ابراز کردن احساسات تعادل برقرار کنید. دانستن اینکه دیگران در پشت این شوخ طبعی و بذله گویی شما چه چیزی را می‌بینند، موضوع خیلی مهمی‌است؛ بنابراین به بذله گویی خود ادامه بدهید تا این گفتگو بیشتر طول بکشد. با خود آن‌ها به فضای احساسیشان وارد شوید و بعد ببینید که چه احساسی دارید.
مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست***که به پیمانه کشی شهره شدم روز الست من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق***چارتکبیر زدم یک سره بر هر چه که هست
تعبیر:زیاد عجله می‌کنی، هر چند که همه می‌دانند چه روز‌های سختی را پشتسر می‌گذاری. همگان ظاهر را می‌بینند پس برای حفظ آبرو ظواهر را حفظ ک. بسیار بی تجربه ای، اما ادعای با تجربه بودن می‌کنی. کاری نکن که انگشت نما شوی، تو جوهر خوبیبرای کار داری همین مسئله باعث م. شود تو به مراد برسی و تن خسته ات التیام پیدا کند.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین بهمن: ممکن است شما به خاطر اینکه چیز مهمی را از دست داده‌اید، احساس خوبی نداشته باشید. هنوز هم نظریه کند و کاو کردن یک مشکل برای فهمیدن اینکه چه کاری لازم است انجام شود، نظریه خوبی است. شما باید جنبه خوب هر چیزی را تشخیص بدهید. اما اگر اشتباهی رخ داد اگر همین الان با آن موضوع برخورد کنید بهتر از این است که آن را به آینده موکول کنید.
به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست
تعبیر:صلاح در این است که فعلا" به عهدی که بسته‌ای عمل کنی. درست است که پشیمان شده ای، اما خود را به دست سرنوشت سپرده ای. رحمت خداوند شامل حالت می‌شود و اقبال بلند و ثروت زیادی به تو می‌بخشد. اما مواظب باش با وزیدن باد غفلت زود همه چیز را از دست ندهی.
Ùال یکشنبه 9 دی
فال روزانه متولدین اسفند: شما در حال پیشروی به بهترین حالت ممکن هستید و با وجود اینکه می‌دانید کجا دارید می‌روید ممکن است دیگران از تصمیم شما گیج و پریشان شوند. اگر نتوانید زمانی را به توجیه رفتارهایتان اختصاص دهید ممکن است اوضاع پیچیده‌تر شود. مراقب باشید؛ شما می‌توانید چشمان تان را به روی اهداف تان باز نگاه دارید؛ اما خیلی عجیب است که حتی نمی‌توانید چیزی را که درست در جلوی روی تان است را ببینید. آرام باشید و با کسانی که در اطراف تان هستند خوش بگذرانید.
آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت***آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین***کس واقف ما نیست که از دیده چه‌ها رفت
تعبیر: از اینکه همیشه سلامت و تندرست هستی خدا را شکر نمی‌کنی. با اینکه ظاهرا" خشن هستی، اما باطنی بس لطیف داری. از چشم زخم ایمن هستی. رقیب نداری از طعنه‌ی اطرافیان نرنج. کار خودت را انجام بده. حاجت تو برآورده می‌شود.
Ùال یکشنبه 9 دی
*همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد. / اکاایران
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied