شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه دوشنبه ۲۴ دی ۹۷ + فال حافظ

فال روزانه، فال تولد، فال امروز، فال روزانه حافظ دوشنبه ۲۴ دی ۹۷

فال روزانه دوشنبه ۲۴ دی ۹۷ + فال حافظ
فال روزانه دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷
چند کلمه برای آن‌هایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 24 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی پرانرژی، سخاوتمند، دارای تمرکز بالا، اجتماعی و صمیمی، متواضع و با صداقت، سخت کوش و مثبت اندیش هستید. شما می توانید خیلی راحت با افراد مختلف کنار بیایید و ارتباط برقرار کنید. با این همه باید به دمدمی مزاجی و لجبازی هایتان غلبه کنید تا انسان بهتری شوید. امسال باید توجه بیشتری به سلامتی خود داشته باشید و مواظب باشید به خاطر فشار و استرس زیادی که به خود وارد می کنید مریض نشوید. در کار کردن زیاده روی نکنید و فشار و استرس زیادی به خود وارد نکنید. یوگا و مدیتیشن راه خوبی برای رهایی از این فشارها خواهند بود. سرمایه گذاری هایی که در گذشته انجام داده اید امسال به ثمر خواهند نشست و سود زیادی را روانه ی حساب بانکی شما خواهند نمود. شاید بخواهید فعالیت تجاری در زمینه های جدیدی را هم امتحان کنید، اگر این کار را از روی برنامه و حساب شده انجام دهید بدون شک موفق خواهید شد. فعالیت های تجاری خود در کشورهای خارجی را هم گسترش خواهید داد، اما بهتر است در اعتماد کردن به افراد جدیدی که آنها را نمی شناسید دقت بیشتری داشته باشید. شما با تلاش زیادی که در محل کارتان از خود نشان می دهید موفقیت های زیادی را برای خود رقم خواهید زد، اما ممکن است حقوقتان به اندازه ای که انتظار دارید افزایش نداشته باشد. اگر هنوز مجرد هستید احتمال اینکه امسال به خانه ی بخت بروید بسیار زیاد خواهد بود. اگر هم متأهل هستید امسال زندگی زناشویی لذت بخشی را برای شما به همراه خواهد داشت. بهمن، اردیبهشت و تیر بهترین ماه های سال هستند.
فال روزانه دوشنبه ۲۴ دی ۹۷ + فال حافظ
فال امروز شما دوشنبه ۲۴ دی ۹۷ همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ
فال روزانه متولدین فروردین: شما اصلاً نمی‌توانید از دست مشکلات و مسائل عاطفی فرار کنید؛ این مشکلات هرجا که بروید مثل سگی که پای آدم را گاز می‌گیرد دنبالتان هستند؟! اما اگر شما بخواهید مشکلات عاطفی که مربوط به گذشته هستند را حل نشده رها کنید، مطمئناً این گاز؟! به شما صدمه می‌زند. با قبول کردن جایگاه خود در زندگی نقطه ضعف‌های خود را بپذیرید، اما سعی نکنید با بازنگری کردن گذشته خود بینش جدیدتان را تغییر دهید. در عوض آینده خود را رقم بزنید.
روزگاریست که سودای بتان دین من است***غم این کار نشاط دل غمگین من است دیدن روی تو را دیده جان بین باید***وین کجا مرتبه چشم جهان بین من است
تعبیر:بیش از این طمع نکن، چون حریفان از تو پیشی می‌گیرند. بر مبنای هوی و هوس کاری را انجام نده، چون عاقبت خوشی در پی ندارد. آن مرادی که مدت هاست دنبالش می‌گردی به زودی خواهی یافت. انسانیت و شرف خود را در گرو این کار نگذار.
فال روزانه متولدین اردیبهشت: شما امروز حس می‌کنید که در لبه یک پرتگاه ایستاده اید، جایی که به اندازه جهانی ناشناخته و بزرگ وسعت دارد. شما آماده‌اید که درون پرتگاه بپرید، پرواز کرده و یا با چتر نجات پایین بروید؛ اما امروز صدایی از درونتان فریاد می‌زند: نه! همین الان به صدایی که از درون خودتان برمی‌آید توجه کنید. این صدا بهتان می‌گوید که دوباره لیست برنامه‌هایتان را چک کنید؛ قبل از اینکه آینده خود را تباه کنید به پشت سر خود و زمان گذشته نگاهی بیندازید.
روزگاریست که سودای بتان دین من است***غم این کار نشاط دل غمگین من است دیدن روی تو را دیده جان بین باید***وین کجا مرتبه چشم جهان بین من است
تعبیر:حوادث زیادی در آینده برایت اتفاق می‌افتد پس بیدار و هوشیار باش. برای رسیدن به خوشی آینده، روزگار امروزت را خراب نکن. از اینکه بعضی‌ها همه چیز دارند و تو نداری ناراحت نباش، زیرا تو گوهری داری که بقیه از داشتن آن محرومند. دنیا سرابی بیش نیست حتی سبزه و گل و دشت چند صباحی می‌مانند. تکیه بر این عالم فانی نکن.
فال روزانه متولدین خرداد: باوجود اینکه امروز از احساسات‌تان خوشتان نمی‌آید، اما می‌دانید که باید آن‌ها را ابراز کنید. ولی هنر شما در این است ک. طوری آن را بیان کنید که کسی بدش نیاید. البته اگر از این کار خجالت بکشید، حل کردن مشکلات و حرکت کردن برایتان مشکل می‌شود. پس احساسات درونی خود را با کسی که بهش اطمینان دارید مطرح کنید، اما در قبال رفتاری که دارید مسئولیت پذیر باشید.‌
ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست***منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست
شب تار است و ره وادی ایمن در پیش***آتش طور کجا موعد دیدار کجاست
تعبیر:هر چقدر کوشش کنی همانقدر نتیجه می‌گیری. به امی این نباش که از غیب برایت کاری انجام شود. همه چیز برای موفقیت مهیاشت کمی همت لازم است. کوچکترین خلافی باعث می‌شود هر چه را به دست آورده‌ای از دست بدهی. پایت را از گلیم خویش درازتر نکن. خداوند گواه بر اعمال توست. تلاشت را بیشتر کن، عمر زودگذر است. شما ذکرت سلامتی برای دیگران و خود باشد.
فال روزانه متولدین تیر: شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان شانه خالی کنید، اما بهتر است که حدقال کاری را که می‌توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد که شما بخواهید آن را اصلاح کنید. توجه کردن به خود و استراحت کردن از اینکه خودتان را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. برای تمام کردن کارهایتان فردا هم زمان کافی خواهید داشت.
گفتم‌ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب***گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب گفتمش مگذر زمانی گفت: معذورم بدار***خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب
تعبیر:به عهدی که بسته‌ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می‌رود و جای آن را شادی می‌گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور، زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد؛ و از این فرصتی که به دست آورده‌ای نهایت استفاده را ببر.
فال روزانه متولدین مرداد: شما امروز راحت‌تر هستید کار‌هایی را انجام دهید که برایتان بیشترین اهمیت را دارند. به جای تلاش کردن برای تعیین کردن دقیق نیاز‌های دیگران، شما می‌توانید این کار را برعکس انجام دهید. اما خودخواه بودن باعث می‌شود که به هدفتان نزدیک نشوید. به خاطر منتظر بودن برای وارد شدن موج جدیدی از انرژی از انجام دادن کار‌هایی که توانایی آن‌ها را دارید نهراسید.
جمالت آفتاب هر نظر باد***ز خوبی روی خوبت خوبتر باد همای زلف شاهین شهپرت را***دل شاهان عالم زیر پر باد
تعبیر:به عهدی که بسته‌ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می‌رود و جای آن را شادی می‌گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور، زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد؛ و از این فرصتی که به دست آورده‌ای نهایت استفاده را ببر.
فال روزانه متولدین شهریور: موقعیت شغلی و حرفه‌ای شما مدتی به بن بست خورده است و بهتراست در این هفته بخشی از زمان‌تان را به بازنگری کردن استراتژی‌های جدیدتان اختصاص دهید. امروز ظاهرا این مشکلات قابل مدیریت هستند، بخصوص اگر که شما سهم خودتان را در این حوادث بیرونی شناخته باشید. شما از همین الان می‌توانید اولین مرحله کارتان را آغاز کنید.
یا رب این شمع دل افروز ز. کاشانه کیست***جان ما سوخت بپرسید که جانانه کیست حالیا خانه برانداز دل و دین من است***تا در آغوش که می‌خسبد و همخانه کیست
تعبیر:خودت را به دست خداوند بسپار. اینقدر از روزگار شکایت نکن و در مقابل خواسته‌ی خدا ایستادگی نکن وگرنه سرگردان می‌شوی. خدا خود بر احوال دل همه آگاه است پس گله نداشته باش. خدا را از یاد نبر، چون در همه حال اوست که راهنمای توست.
فال روزانه متولدین مهر: اقامت ماه در سومین خانه شما یعنی محیط اطراف تان یک موهبت است چرا که بخشی از زندگی شما را آرام می‌کند. بعضی چیز‌ها ممکن است در طی هفته‌های گذشته بسیار پیشرفت کرده باشد و باز هم ممکن است خارج از کنترل شوند. خدا را شکر، الان به نظر می‌رسد همه چیز تحت کنترل باشد و اگر شما درگیر ناخواسته درگیر مسئله‌ای شدید مطمئن باشید که به زودی تمام می‌شود. امیدتان به خدا باشد!
باغ مرا چه حاجت سرو و صنوبر است***شمشاد خانه پرور ما از که کمتر است‌
ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته‌ای***کت خون ما حلالتر از شیر مادر است
تعبیر: آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده‌ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی‌ها را به جان خریده ای. دل. دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باشد همان می‌شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده، چون خداوند ارحم و الراحمین است.
فال روزانه متولدین آبان: هم اکنون که شما احساس خیلی خوبی دارید، حتی اگر حرکتی رو به جلو نداشته باشید، باز هم قادر نخواهید بود دست از کار کردن بردارید. تلاش‌های شما برای اینکه دیگران را سر جای خود نگه دارید دیگر مثمرثمر واقع نخواهد شد. درنهایت همه انسان‌ها می‌خواهند چیز‌های جدید را تجربه کنند، پس مانع پیشرفت خود و دیگران نشوید.
صوفی از پرتو می‌راز نهانی دانست***گوهر هر کس از این لعل توانی دانست قدر مجموعه گل مرغ سحر داند و بس***که نه هر کو ورقی خواند معانی دانست
تعبیر:راهی را که می‌روید درست است از تدبیر و اندیشه‌ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می‌شوید. به زودی در جمعی حاضر می‌شوید که تقدیر و اینده‌ی شما در آنجا رقم زده می‌شود و به نشانه‌هایی دست پیدا می‌کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.
فال روزانه متولدین آذر: ممکن است امروز کسی از اطرافیان‌تان کاری فوق العاده شگفت انگیز انجام دهد که شما را شوکه کند. ابراز وجود دیگران می‌تواند بسیار خارج از موضوع باشد که شما حتی ندانید چگونه باید به آن فکر کنید. به جای اینکه حرف‌هایی را بزنید که بعد‌ها از گفتن‌شان پشیمان شوید، بهتر است فعلا از واکنش نشان دادن درباره احساسات‌تان خودداری کنید. اجازه بدهید دیگران بفهمند شما تا بحال احتیاط می‌کردید، و نیاز به زمان دارید که قبل از اینکه بتوانید پاسخ گوی مسئله‌ای باشید باید آن را به خوبی بررسی کنید.
دل سراپرده محبت اوست***دیده آیینه دار طلعت اوست من که سر درنیاورم به دو کون***گردنم زیر بار منت اوست
تعبیر:در کارت عجله نداشته باش و اصرار نکن. اگر می‌خواهی به مقصود برسی باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذاری. این در بسته وقتی باز می‌شود که حقوق دیگران را رعایت کنی. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خود خواهی رسید.
فال روزانه متولدین دی: همچنانکه سال قدیمی می‌گذرد رویا‌های جدید برایتان امید را به ارمغان می‌آورند. اما این درباره شکست نیست به خاطر اینکه شما تاب و تحمل تمرکز کردن بر روی اهداف تان ندارید. گذشته را فراموش کنید؛ به پیش رو و آینده‌ای موفقیت آمیز نگاه کنید. با وجود اینکه ممکن است این کار برای لحظاتی طول بکشد تا احساس کنید که اگر دوباره پیشرفتی حاصل کردید این نعمت را از دست نمی‌دهید.
برو به کار خود‌ای واعظ این چه فریادست***مرا فتاد دل از ره تو را چه افتادست میان او که خدا آفریده است از هیچ***دقیقه‌ایست که هیچ آفریده نگشادست
تعبیر: او تو را خیلی دوست دارد و تا زمان مرگ فراموشت نخواهد کرد، ولی خود را در مقابلش کوچک نکن. تو هم به او فکر می‌کنی. مصلحت در این است که یار عشق خود را بروز ندهد و همه چیز را با شوز دل تحمل کند تا تو هم در مراحل عشق به پای او برسی.
فال روزانه متولدین بهمن: امروز برایتان راحت‌تر است که در مورد احساسهایتان صحبت کنید، اما این بدین معنی نیست که دیگران هم به چیز‌هایی که شما می‌گویید علاقه نشان خواهند داد. شما خیلی سخت گیر و دقیق هستید و وقتی خواسته‌های احساسی شما وارد قلمرو نا آشنایی می‌شوند، این اتفاق می‌تواند برای یکی از کسانی که به شما نزدیک است تهدید آمیز باشد. نیازی نیست که هر رازی را پیش خود نگه دارید، اما آگاهی داشتن نسبت به شیوه بیان خود می‌تواند یک گفتگوی سخت و پیچیده را ملایم‌تر کند.
در این زمانه رفیقی که خالی از خلل است***صراحی می‌ناب و سفینه غزل است جریده رو که گذرگاه عافیت تنگ است***پیاله گیر که عمر عزیز بی‌بدل است
تعبیر: با یک سند پول زیادی نصیبتان می‌شود. سر نماز همیشه دعا می‌کنید که خوار و ذلیل نشوید. در هر حال شما همیشه محترم و عزیز خواهید بود. در سرنوشت تو اینطور رقم زده شده که تا غم نخوری به مراد نمی‌رسی. پس امیدت را از دست نده، چون دل خسته‌ی تو دوباره شاد می‌شود.
فال روزانه متولدین اسفند: ممکن است شما به خاطر اینکه چیز مهمی را از دست داده‌اید، احساس خوبی نداشته باشید. هنوز هم نظریه کند و کاو کردن یک مشکل برای فهمیدن اینکه چه کاری لازم است انجام شود، نظریه خوبی است. شما باید جنبه خوب هر چیزی را تشخیص بدهید. اما اگر اشتباهی رخ داد اگر همین الان با آن موضوع برخورد کنید بهتر از این است که آن را به آینده موکول کنید.
آن سیه چرده که شیرینی عالم با اوست***چشم میگون لب خندان دل خرم با اوست گر چه شیرین دهنان پادشهانند ولی***او سلیمان زمان است که خاتم با اوست
تعبیر:از اینکه اگر پیروز نشوی می‌ترسی و مدام در حال رنجیدن هستی تا رنج نبینی به مقصود نمی‌رسی. اگر قرار باشد با نبودن درد و مشقت وصل حاصل شود، نتیجه‌ی کار برایت لذت بخش نخواهد بود و در راه رسیدن به مقصود امکان از دست دادن مال و آبرو نیز می‌باشد.
فال امروز جمعه ۲۱ دی ۹۷ + فال حافظ
*همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد. / اکاایران و برترین ها
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied