شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه پنج شنبه 2 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/2

فال روزانه پنج شنبه 2 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/2

فال روزانه پنج شنبه 2 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/2

فال روزانه پنج شنبه 2اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/2

فال روز تولد ( امروز پنج شنبه 1397/12/2)

دوست عزیزی که 2 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما خیلی راحت با دیگران ارتباط برقرار کرده و دوست می شوید و همین باعث می شود که نزد دیگران از احترام و اعتبار بالایی برخوردار باشید، اما باید مواظب باشید تغییر حالات روحیتان این وضع را به ضرر شما تغییر ندهد. امسال هزینه های غیر مترقبه ای در انتظارتان خواهند بود که به شما اجازه ی داشتن پس انداز چندانی را نخواهند داد، اما به طور کلی با مشکل چندانی مواجه نخواهید شد. اگر قصد انجام فعالیت های کاری و تجاری جدید را دارید بهتر است در آنها با کسی شریک نشوید. شما در محل کارتان خودتان را به عنوان یک نیروی کار قوی و کارآمد ثابت کرده اید و به همین دلیل هم امسال مسئولیت های بیشتری به عهده ی شما گذاشته خواهند شد. در ادامه ی این پیشرفت کاری در نیمه ی دوم سال درآمد شما نیز افزایش پیدا کرده و وضع مالیتان بهتر خواهد شد. اگر می خواهید نتایج بهتری بگیرید باید زیردست های خود را به داشتن عملکردی بهتر تشویق کنید. متأهل ها سال بسیار خوبی را در رابطه ی عاطفی خود تجربه خواهند کرد و همه چیز در جهت پیشرفت و موفقیت قرار خواهد داشت، اما باید خودتان هم مواظب باشید و دعواهای بیهوده راه نیندازید. مهر، آبان و دی بهترین ماه های سال خواهند بود.
فال روزانه پنج شنبه 2 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/2
فال روزانه پنج شنبه 97/12/2 متولدین فروردین امروز مسائل کاری آنقدر آهسته پیش می روند که شاید وسوسه شوید کلا رهایشان کرده و تسلیم شود. حتی فکر چنین کاری را هم نکنید! تنها مشکل کار اینجاست که امروز در حالی که کارها در واقع دارند طبق روال عادی خودشان پیش می روند در ظاهر این طور به نظر می رسد که که هیچ چیزی درست پیش نمی رود. انتظار نداشته باشید که پیشرفت زیادی را مشاهده کنید و یا همکارانتان با روی باز و خوشحالی شما را در انجام کارها همراهی کنند، اما امیدتان را هم به سادگی از دست ندهید. سعی کنید در طول روز هر از گاهی حواس خودتان را با چیزهایی که باعث خنده و خوشحالیتان می شوند پرت کنید.

در این زمانه رفیقی که خالی از خلل است***صراحی می ناب و سفینه غزل است

جریده رو که گذرگاه عافیت تنگ است***پیاله گیر که عمر عزیز بی‌بدل است

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

فال روزانه پنج شنبه 2 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/2 فال روزانه پنج شنبه 97/12/2 متولدین اردیبهشت اگر مجبور هستید خودتان را برای امتحانی آماده کرده و یا به هر دلیل دیگری درسی را بخوانید امروز روز خوبی برای انجام این کار نخواهد بود. شما تمرکز چندانی ندارید و هر آنچه می خوانید انگار به زبانی عجیب و غریب نوشته شده که برای شما قابل درک نیست. در صورتی که لزومی ندارد این کار را همین امروز انجام دهید به شما توصیه می شود انجام آن را فعلا کنار بگذارید، چون چیز زیادی از مطالعات امروز خود به دست نخواهید آورد. مسلما شما کارهای دیگری هم برای انجام دادن دارید، پس اولویت را به کارهایی بدهید که به دقت و تمرکز چندانی نیاز ندارند. به نفعتان است که امروز به هیچ دلیلی و تحت هیچ شرایطی پیام ها و تماس های عشقتان را بی پاسخ نگذارید!
چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت تعبیر :اگر در عشق شکست خورده‌ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی‌آید. همت کن، از جای برخیز و کار‌های گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می‌شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.
فال روزانه پنج شنبه 2 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/2 فال روزانه پنج شنبه 97/12/2 متولدین خرداد صبح که از خواب بیدار می شوید خواب های تلخ و تاریکی که در شب گذشته دیده اید ذهنتان را حسابی به خود مشغول خواهند کرد. هر چند در میان آنها صحنه های مسخره و خنده داری هم بوده اند، اما بخش های ناخوشایند رویاهایتان را نمی توانید از ذهن خود بیرون کنید و همین باعث شده کمی احساس کج خلقی کنید. به جای بداخلاقی به این فکر کنید که خواب هایتان چه معنایی می توانند داشته باشند. شاید همه ی این خواب ها یه این دلیل هستند که این اواخر شما در روابط عاطفی خود پستی و بلندی های زیادی را تجربه کرده اید. در محل کارتان سعی کنید همه ی این افکار را از ذهن خود خارج کرده و فقط روی وظایف خود متمرکز شوید.
شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد گره ز. دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد تعبیر: چرا فکر می‌کنی کسی اندوه تو را نمی‌داند. خیال نکن که کسی ناله‌ها و آه‌های تو را درک نمی‌کند. از یاد خدا غافل نشو که تمام احوالات تو واقف است. گوهری را که تو در پی اش هستی حتی در عمق‌ترین دریا‌ها که باشد به تو می‌دهد. از تو حرکت از خدا برکت.
فال روزانه پنج شنبه 2 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/2 فال روزانه پنج شنبه 97/12/2 متولدین تیر آیا امروز به یک مهمانی دعوت شده اید؟ به جای این که بلافاصله جواب منفی بدهید بهتر است نگاهی به تقویمتان و قرارهایی که برای امروز داشته اید و کارهایی که باید انجام می داده اید بیندازید. شما امروز به احتمال زیاد خیلی چیزها را فراموش خواهید کرد و حتی ممکن است حضور سر یک قرار مهم و یا یک مهمانی را هم از یاد ببرید. این فراموشی و حواس پرتی می تواند برایتان گران تمام شود و روزتان را به یک خاطره ی نه چندان خوشایند تبدیل کند. شما معمولا حواس خیلی جمعی دارید و چیزی را فراموش نمی کنید، اما امروز بهتر است زیاد به حافظه ی خود اعتماد نکنید و به برنامه ی خود توجه بیشتری داشته باشید تا انجام هیچ کاری را از قلم نیندازید.
صبحدم مرغ چمن با گل نوخاسته گفت***ناز کم کن که در این باغ بسی، چون تو شکفت گل بخندید که از راست نرنجیم ولی***هیچ عاشق سخن سخت به معشوق نگفت تعبیر: دوستی بهتو کمک می‌کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده‌ای تو را می‌بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می‌شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می‌گردد.
فال روزانه پنج شنبه 2 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/2 فال روزانه پنج شنبه 97/12/2 متولدین مرداد فعالیت های ذهنی و یا جسمی بیش از اندازه باعث شده اند که شما امروز به شدت احساس خستگی کنید. صبح که از خواب بیدار می شوید جدا شدن از رختخواب برایتان سخت است و خیلی بیشتر از همیشه طول می کشد تا موتورتان گرم شود. به چشم اطرافیانتان که عادت دارند شما را همیشه سرحال و پرانرژی ببینند رفتار شما عجیب است و سرعتتان مانند یک حلزون به نظر می رسد. لزومی ندارد که به خودتان فشار زیادی وارد کنید. تا جایی که برایتان ممکن است استراحت کنید تا باتری هایتان شارژ شوند و این خستگی شدید جبران شود. اگر مجبور هستید که حتما کار کنید سعی کنید بیشتر روی کارهایی تمرکز کنید که به زحمت چندانی نیاز ندارند.
ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست***منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست شب تار است و ره وادی ایمن در پیش***آتش طور کجا موعد دیدار کجاست تعبیر: غرور نداشته باش با اهل فن و نظر مشورت کن تا از خطا‌ها به دور باشی. احساس خستگی می‌کنی و درونت غوغاست به ائمه متوسل شو تا به حقیقت برسی. تو را با دنیای فانی کاری نیست پس به باقیات برس و سینه ات را با یاد خدا پر کن تا به وصال یار برسی.
فال روزانه پنج شنبه 2 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/2
فال روزانه پنج شنبه 97/12/2 متولدین شهریور با وجود این که طف مقابلتان امروز خیلی رمانتیک و هیجان زده به نظر می رسد، شما امروز تمایل زیادی به برقراری روابط احساسی و نزدیکی به او را ندارید. شما طی چند روز گذشته فشار زیادی را پشت سر گذاشته اید و نمی توانید طبق انتظار طرف مقابلتان رفتار کرده و واکنشی که او از شما انتظار دارد را از خود نشان دهید. البته که عشق شما نسبت به او سر جایش است و هیچ چیزی بین شما تغییر نکرده است، اما عشقتان ممکن است از رفتار شما چنین برداشتی داشته باشد. هر کاری که لازم می دانید انجام دهید تا به او ثابت کنید که هنوز دوستش دارید و تنها مشکل این است که در حال حاضر در شرایط روحی و جسمی چندان مناسبی نیستید.
رونق عهد شباب است دگر بستان را***می‌رسد مژده گل بلبل خوش الحان را‌
ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی***خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را تعبیر: به سهولت و راحتی به مقام و مادیات نخواهی رسید. همه چیزت باید در حد کمال باشد. باطن خوب، کار حلال، هوشیاری و تقوی، در این صورت است که به هدف خواهی رسید و به هر مقام و منزلتی که رسیدی سر تعظیم در برابر خداوند فرود آر وگرنه باز همه چیز را از دست خواهی داد.
فال روزانه پنج شنبه 2 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/2
فال روزانه پنج شنبه 97/12/2 متولدین مهر امروز فضای خانه تان خیلی دلگیر به نظر می رسد و آن احساس خوشایند همیشگی را به شما منتقل نمی کند. شاید یکی از اعضای خانواده تان به جایی رفته و نبود او این احساس را در شما و بقیه ی اهل خانه به وجود آورده است. تنها کاری که در این شرایط از دست شما ساخته است سرگرم نگه داشتن خودتان تا زمانی است که این شخص به خانه بازمی گردد. اگر هیچ کار دیگری برای انجام دادن ندارید خودتان را با نظافت منزل مشغول نگه دارید. اما بهتر این است که به دیدن دوستانتان رفته و از این فضای نه چندان دلچسب فاصله بگیرید. صحبت با دوستان و نزدیکانتان حال شما را از اینی که هست خیلی بهتر خواهد کرد.
جمالت آفتاب هر نظر باد***ز خوبی روی خوبت خوبتر باد همای زلف شاهین شهپرت را***دل شاهان عالم زیر پر باد تعبیر: هر چیزی را که برای خود نمی‌پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله‌ای کرده‌ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده‌ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.
فال روزانه پنج شنبه 2 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/2
فال روزانه پنج شنبه 97/12/2 متولدین آبان امروز یکی از همسایه ها و یا بزرگترهای فامیلتان به کمک شما نیاز خواهد داشت. الان اصلا از آن زمان هایی نیست که از اینکه می توانید به کسی کمک کنید خوشحال شوید چوت خودتان یک دریا کار برای انجام دادن دارید. با این همه از آنجایی که نمی توانید روی کسی را زمین بیندازید، هر چند از روی بی میلی، به کمک این شخص خواهید رفت. سعی کنید برنامه ریزی دقیقی برای وقتتان داشته باشید تا از کارهای خودتان عقب نمانید. سعی نکنید کاری بیشتر از آنچه از شما انتظار می رود انجام دهید و خودتان را هم بیش از اندازه تحت فشار نگذارید. اگر به خودتان زیاد فشار بیاورید فردا دیگر نه توانی برای کار کردن خواهید داشت و نه برای کمک به دیگران!
حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت تعبیر: به هر کس وفا کردی جفا دیده ای. سینه‌ای مالامال از درد داری. تا کی می‌خواهی پریشان حال باشی. دست از غم بردار. توبه کن تا دلت صاف شود. انتظارات بیجا را کنار بگذار. رویا و خیال را فراموش کن و به واقعیات بپرداز و از آنچه تا کنون نصیبت شده لذت ببر و عقل را به پای دل هدر نده.
فال روزانه پنج شنبه 2 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/2 فال روزانه پنج شنبه 97/12/2 متولدین آذر امروز به نظر می رسد که هیچ خبری از خلاقیت همیشگی شما نیست. شما پروژه ای در دست انجام دارید که به شدت دوست دارید کاری در جهت پیشرفت آن انجام دهید، تمرکز ذهنی لازم را نیز در اختیار دارید، اما خلاقیتی که برای انجام این کار لازم است را امروز در دسترس ندارید. این موضوع آنقدر شما را عصبی می کند که دلتان می خواهد هر چه دم دستتان می آید را پرتاب کنید، اما توصیه می شود شیء چندان بزرگ یا محکمی را برای انجام این کار انتخاب نکنید! تنها کاری که در این شرایط از دستتان ساخته است به تعویق انداختن انجام این کار تا فردا خواهد بود. خوشبختانه تا فردا همه چیز به حالت عادی باز خواهد گشت.
رونق عهد شباب است دگر بستان را***می‌رسد مژده گل بلبل خوش الحان را‌
ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی***خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را
تعبیر: مطمئن باش به مقصود خواهی رسید. شک نداشته باش خودت می‌دانی که هدفت را شناخته‌ای و در چه راهی قدم می‌گذاری و به خود عتماد داری و همین خیلی کمکت می‌کند. دام‌ها را گشوده و از قفس، چون باد فرار کرده‌ای تا برای مرادت تلاش کن. مردم تو را تحسین می‌کنند و همگان دوستت دارند.
فال روزانه پنج شنبه 2 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/2
فال روزانه پنج شنبه 97/12/2 متولدین دی امروز به هیچ وجه روز خوبی برای ماندن در خانه و انجام کارهای خسته کننده و تکراری روزمره نخواهد بود. اگر خودتان را با انجام این کارها درگیر کنید به احتمال زیاد در حین انجام کارهایتان افکار ناخوشایند و ناراحت کننده ای به سراغتان خواهند آمد که در تمام روز دست از سرتان برنخواهند داشت. هوای امروز هر طوری که هم باشد بیرون رفتن از خانه و تمرکز روی انجام کاری که به حفظ تفکر مثبتتان کمک می کند خیلی بهتر از ماندن در خانه خواهد بود. به خرید بروید، یک فیلم خوب در سینما تماشا کنید، به دیدنیک دوست بروید و یا یک مسابقه ی ورزشی را از نزدیک تماشا کنید. هر کاری که می کنید در خانه نمانید و به چیزی به غیر از خودتان فکر کنید.
دل سراپرده محبت اوست***دیده آیینه دار طلعت اوست من که سر درنیاورم به دو کون***گردنم زیر بار منت اوست تعبیر: اینقدر ظاهربین نباش. ظواهر تو را فریب داده اند و بابت این مسئله از تو سوئ استفاده می‌کنند. فکر می‌کنی اگر جواب رد بشنوی میمیری و شفای دردت را فقط رسیدن به یار میدانی. هر چند که او کوچکترین توجهی به تو ندارد. خودت را خسته نکن.
فال روزانه پنج شنبه 2 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/2
فال روزانه پنج شنبه 97/12/2 متولدین بهمن امروز برخی اخبار ناراحت کننده ممکن است حال و هوای شما را به هم بریزند. یک نفر که به او احساس نزدیکی می کنید بدون آن که از قبل به شما خبری داده باشد امروز به یکباره دارد به یک سفر نسبتا طولانی مدت می رود و رفتن او باعث خواهد شد که شما به شدت احساس تنهایی کنید. در هر صورت فکر کردن به این موضوع و دل سوزاندن برای خودتان کمک چندانی به شما نخواهد کرد. بدون شک شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید که می توانید در زمان نبودن این عزیز سر خود را با آنها گرم نگه دارید. خوشبختانه شما در دوره ای زندگی می کنید که حتی در دوردست ترین نقاط هم امکان صحبت و حتی دیدن عزیزانتان را دارید.
گل در بر و می‌در کف و معشوق به کام است***سلطان جهانم به چنین روز غلام است گو شمع میارید در این جمع که امشب***در مجلس ما ماه رخ دوست تمام است تعبیر :زیاد عجله می‌کنی، هر چند که همه می‌دانند چه روز‌های سختی را پشتسر می‌گذاری. همگان ظاهر را می‌بینند پس برای حفظ آبرو ظواهر را حفظ ک. بسیار بی تجربه ای، اما ادعای با تجربه بودن می‌کنی. کاری نکن که انگشت نما شوی، تو جوهر خوبیبرای کار داری همین مسئله باعث م. شود تو به مراد برسی و تن خسته ات التیام پیدا کند.
فال روزانه پنج شنبه 2 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/2 فال روزانه پنج شنبه 97/12/2 متولدین اسفند با وجود این که فعالیت های اقتصادی شما و شرکتی که در آن کار می کنید این اواخر به خوبی پیش رفته اند، امروز به یکباره انگار اوضاع تغییر کرده است. چک هایی که انتظارشان را داشته اید به دستتان نمی رسند، اشخاص مهمی که قرار بوده به شما کمک کنند تماس هایتان را پاسخ نمی دهند و خیلی های دیگر هم مسئولیت های خود را به خوبی انجام نمی دهند. این وضعیت برای شما اصلا خوشایند نیست، اما لزومی هم ندارد که خودتان را به خاطر این وضعیت عصبی کنید چون به احتمال زیاد این اوضاع حداکثر تا پایان مروز ادامه خواهد یافت و از فردا همه چیز دوباره روال عادی خود را طی خواهد کرد. خونسردی خودتان را حفظ کنید!
گل در بر و می‌در کف و معشوق به کام است***سلطان جهانم به چنین روز غلام است گو شمع میارید در این جمع که امشب***در مجلس ما ماه رخ دوست تمام است تعبیر :با خیال او زندگی می‌کنی. مدعی هستی که عاشق شده ای، اما می‌دانی که برای رسیدن به وصال یار باید صبر داشته باشی. با گوشه نشینی کار به جایی نمی‌بری. تلاش کن، هر چند که سال‌ها طول بکشد. ولی عاقبت به مراد خودت می‌رسی.
فال روزانه پنج شنبه 2 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/2
*همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied