شمانیوز
شما نیوز

ساراو نیکا و نسبت با همسر مهدی قایدی؟

سارا و نیکا به مناسبت تولد زن مهدی قایدی به او تبریک گفتند.

ساراو نیکا و نسبت با همسر مهدی قایدی؟

به گزارش گل کوچیک مهدی قایدی این روزها در اردوی تیم ملی به سر می‌برد. تولد ستاره معصومی همسر مهدی قایدی 2 روز پیش بود. مهدی قایدی امسال نمی‌تواند در کنار همسرش جشن تولد برای او برگزار کند. زن مهدی قایدی که یکی از افراد مشهور اینستاگرام به شمار می‌رود دوستان زیادی در جامعه هنر دارد. سارا و نیکا دو خواهر معروف سریال پایتخت از دوستان صمیمی زن مهدی قایدی هستند.

 

سارا و نیکا چه نسبتی با زن مهدی قایدی دارند؟ | سارا و نیکا آبروی زن مهدی قایدی را بردند1

مهدی قایدی بازیکن معروف ایرانی است که به واسطه همسرش در فضای مجازی بسیار پرحاشیه شده است. مهمترین حاشیه مهدی قایدی مربوط به تصادف شدیدش بود که منجر به کشته شدن یکی از دوستانش شد. مهدی قایدی که در امارات به سر می برد با نمایش زندگی لاکچری اش حواشی زیادی ایجاد کرده است.زن مهدی قایدی با انتشار تصاویر در فضای مجازی حاشیه های زیادی برای این بازیکن ایجاد کرده است. در ادامه به آخرین حاشیه از مهدی قایدی می پردازیم.

مهدی قایدی روزگاری در ایران و تیم استقلال بروبیایی داشت. همان سال ها مهدی قایدی با ستاره معصومی ازدواج کرد. زندگی مهدی قایدی همیشه با حاشیه گره خورده بود و با ازدواج با ستاره معصومی به اوج رسید. مهدی قایدی بعد از درخشش در استقلال راهی امارات شد. زندگی در دبی همانا و رفتار عجیب و دور از شان ستاره معصومی همسر مهدی قایدی همانا.

 

همسر مهدی قایدی به محض حضور در امارات تغییری ناگهانی در رفتار و پوشش خود کرد و روزی نبود که حاشیه ای جنجالی راه نیاندازد. حواشی ای که گاها روی مهدی قایدی هم تاثیر داشت و ایم بازیکن ملی پوش را از فرم آرمانی خود دور کرد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied