شمانیوز
شما نیوز

عصر جدید l برنامه عصر جدید

زوج جوان صحنه را ترکوندن | طنازی زوج کمدین عصر جدید

سؤالات جالب احسان علیخانی از زوج کمدین و جواب های جالب تر این زوج در عصر جدید سوژه شد.

زوج جوان صحنه را ترکوندن | طنازی زوج کمدین عصر جدید
عصر جدید یک مسابقه استعدادیابی ایرانی است. عصر جدید با اجرای شرکت کنندگان و استعدادهای ناب ایرانی و با مجری گری احسان علیخانی پیش می رود. در عصر جدید اتفاقات خوب و بد زیادی رخ می دهد که همه در نوع خود دیدنی هستند. عصر جدید پرمخاطب ترین برنامه تلویزیونی ایرانی است. عصر جدید میزبان یک زوج کمدین جذاب بود است که حرف های آنها سالن را در قهقهه فرو می برد.

عصر جدید یک مسابقهٔ تلویزیونی استعدادیابی است که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته و پخش می‌شود. این برنامه با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی ساخته شده و پخش فصل اول آن از 27 بهمن 1397 از شبکه سه آغاز شده‌است. پخش فصل دوم این برنامه از 6 اسفند 1398 و فصل سوم آن نیز از 1 فروردین 1401، آغاز شد.

در این برنامه شرکت‌کنندگان به صورت انفرادی یا گروهی می‌توانند در رشته‌های مختلف هنری، علمی، ورزشی و سرگرمی از جمله خوانندگی، شعبده‌بازی، آکروباتیک، کمدی، ذهن‌خوانی، ریاضی، بیت باکسینگ، ژیمناستیک، دوبله و دابسمش، ورزش‌های رزمی، نمایش، پارکور و حرکات موزون شرکت کنند. این برنامه توانایی‌های مختلفی را از سراسر ایران جذب می‌کند. هر شرکت کننده تلاش می‌کند تا با نمایش استعداد خود، داوران حاضر را تحت تأثیر قرار دهد و از آن‌ها رای سفید یا آری بگیرد. داوران برنامه در فصل‌های اول و دوم امین حیایی، سید بشیر حسینی، آریا عظیمی‌نژاد و رؤیا نونهالی بودند. در فصل سوم حیایی، مجید اسماعیلی، کارن همایونفر و ژاله صامتی به عنوان داور حضور پیدا کردند.

داوران عصر جدید

نونهالی داوران این مسابقه بودند. احسان علیخانی نیز کار اجرا و تهیه کنندگی این برنامه را بر عهده داشت و ایمان قیاسی مجری پشت صحنه بود.

فصل دوم عصر جدید نیز همانند فصل اول با اجرای احسان علیخانی و ایمان قیاسی و باز هم با داوری امین حیایی، سید بشیر حسینی، آریا عظیمی‌نژاد و رؤیا نونهالی پخش شد. بدین ترتیب در ترکیب مجری و داوران نسبت به فصل اول هیچ تغییری ایجاد نشد. حتی داوران در جایگاه‌های فصل قبل نشستند.

سید بشیر حسینی (زاده 15 آذر 1360، اصفهان) استاد دانشگاه و یکی از داوران مسابقه تلویزیونی عصر جدید در کنار دیگر داوران این مسابقه امین حیایی، آریا عظیمی نژاد و رؤیا نونهالی می‌باشد. وی همچنین در شهریور 1397 به عنوان مدیر گروه فرهنگ و اندیشه شبکه 4 سیمای جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد. تحصیلات وی فوق دکترای روابط عمومی است. 

او کتابی نیز با عنوان «حرفی به قدر کفایت» تألیف و منتشر کرده‌است. حسینی همچنین یکی از مؤلفین کتاب درسی تفکر و سواد رسانه‌ای است، که در پایه دهم متوسطه دوم تدریس می‌شود.

فصل 3 (از 1401) عصر جدید

فصل سوم عصر جدید مسابقهٔ نمایش استعدادیابی ایرانی است که از 1 فروردین 1401 از شبکهٔ سه سیما جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود. احسان علیخانی همانند فصل‌های پیش مجری و میزبان برنامه است. امین حیایی این فصل به همراه مجید اسماعیلی، کارن همایونفر و ژاله صامتی داوران فصل سوم عصرجدید هستند.

استودیو عصر جدید

استودیو عصر جدید برنامه‌ای برای پشت صحنهٔ برنامه عصر جدید بود که به روایت اتفاقات پشت صحنه و ماجراهای سرگرم‌کننده مسابقهٔ عصر جدید می‌پرداخت. استودیو عصر جدید برنامه‌ای بود که قرار بود پشت صحنهٔ عصر جدید را روایت کند. این برنامه در 28 بهمن 1397 آغاز و در 29 مرداد 1398 به پایان رسید و از آن به بعد هشتگ عصر جدید نام گرفت.

هشتگ عصر جدید برنامه‌ای با اجرای ایمان قیاسی برای پشت صحنه و حواشی برنامه عصر جدید است که به روایت اتفاقات پشت صحنه، گفت‌وگو و ماجراهای سرگرم‌کننده مسابقهٔ عصر جدید می‌پردازد.

هشتگ عصر جدید

هشتگ عصر جدید فصل اول برنامه‌ای 45 دقیقه‌ای است که پشت صحنهٔ عصر جدید را روایت می‌کند. این برنامه در عصر روزهای یکشنبه و دوشنبه (فردای روزهایی که برنامه پخش می‌شود)، از شبکه سه پخش می‌شود و در آن مجری پشت صحنه (ایمان قیاسی) با داوران، شرکت‌کننده‌ها، خانواده‌های آن‌ها و احسان علیخانی گپ و گفت می‌کند تا بینندگان برنامه عصر جدید شبکه سه در جریان حال و هوای آنچه در پشت صحنه می‌گذرد قرار بگیرند. قسمت اول این برنامه در 16 اسفند 1398 پخش شد.

بخش دوم فصل اول هشتگ عصر جدید در محرم و صفر 1399 پخش شد، یعنی بین مرحله دوم و مرحله نیمه‌نهایی این فصل. در این دو ماه، مسابقات عصر جدید پخش نشد، اما برای گرم ماندن تنور مسابقات و اطلاع‌رسانی به بینندگان تلویزیونی، هشتگ عصر جدید پخش شد. از دی تا بهمن 1399، قبل از شروع مرحله نیمه‌نهایی نیز بخش سوم فصل اول هشتگ عصر جدید پخش شد که هر قسمت شامل مصاحبه ایمان قیاسی با داوران و سازندگان برنامه و مصاحبه احسان علیخانی با افرادی مختلفی دربارهٔ دنیاگیری کووید 19 می‌شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied