شمانیوز
شما نیوز

حامد سلطانی

اجرای جگرسوز مجری مشهور بعد از فوت همسر و پسرش | حامد سلطانی دل مردم را لرزاند

حامد سلطانی که چندی پیش همسر و فرزند خردسال خود را در سانحه رانندگی از دست داده بود، همزمان با سالروز شـ.هادت حضرت جوادالائمه(ع) از کاظمین به آنتن زنده تلویزیون بازگشت.

اجرای جگرسوز مجری مشهور بعد از فوت همسر و پسرش | حامد سلطانی دل مردم را لرزاند

حامد سلطانی متولد 13 شهریور 1367 در مشهد مجری تلویزیون است. حامد سلطانی در تصادف وحشتناک همسر و پسر خردسالش را از دست داد. همسر حامد سلطانی فائزه صفری متولد 1368 بود که در حادثه رانندگی به همراه فرزندش درگذشت. حامد سلطانی یک دختر به نام فاطمه سلما دارد.حامد سلطانی که چندی پیش همسر و فرزند خردسال خود را در سانحه رانندگی از دست داده بود، همزمان با سالروز شـ.هادت حضرت جوادالائمه(ع) از کاظمین به آنتن زنده تلویزیون بازگشت.

مراسم ترحیم فائزه صفری و محمد مهدی سلطانی همسر و فرزند حامد سلطانی مجری برنامه «اعجوبه ها» و «سلام صبح بخیر» شبکه سه سیما، امروز دوشنبه ۲۳ خرداد ماه در مسجد بلال سازمان صداوسیما برگزار شد.

مراسم ترحیم همسر و فرزند حامد سلطانی مجری تلویزیون با حضور وحید جلیلی قائم مقام رییس سازمان صداوسیما، محسن برمهانی معاون سیما، مدیران شبکه ها، مجریان و همکاران حامد سلطانی، جامعه روحانیت، مداحان اهل بیت (ع)، مدیران و مسئولان دولتی، گروه‌های مختلف مردم و شخصیت‌های فرهنگی و دینى در مسجد بلال برگزار شد.

حامد سلطانی

گفتنی است، سحرگاه پنجشنبه شانزدهم خرداد حامد سلطانی؛ مجری برنامه تلویزیونی برنامه اعجوبه‌ها با خانواده‌اش در کیلومتر ۷۰ محور خور و بیابانک به طبس دچار سانحه رانندگی شد.

در این حادثه متاسفانه همسر و محمدمهدی فرزند سه ساله این مجری تلویزیون دار فانی را وداع گفتند.

 

آخرین ویدیو از خانواده حامد سلطانی مجری تلویزیون ملی درکنار خانوادهاش، یک ساعت قبل از تصادف ناگوار و از دست دادن عزیزانش را در ادامه ببینید.

 

باز نشدن ایربگ، یکی از مقصران حادثه تلخ برای مجری تلویزیون

پلیس راهو : سحرگاه پنجشنبه واژگونى خودروى ام وى ام در محور خور_طبس به پلیس راه استان اصفهان گزارش شد که با حضور ماموران در محل مشخص شد ، بر اثر واژگونى خودرو  همسر و پسر خردسال مجرى شبکه سه فوت کردند. کارشناسان با بررسى صحنه سانحه و رد لاستیک بر روى شانه خاکى جاده ، بی مبالاتی از جانب سازمان استاندارد کشور به علت عدم رعایت نظامات دولتی و بی توجهی و بی اهمیتی به ایمنی راننده و سرنشینان و تایید ورود و ساخت خودرو فاقد کیفیت و بی مبالاتی و عدم رعایت نظامات دولتی از جانب شرکت و یا کارخانه سازنده خودرو به دلیل باز نشدن ایربگ های خودرو و بی احتیاطی از جانب راننده خودرو بعلت عدم توجه کافی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگى را علت این سانحه اعلام کردند.

مجری تلویزیونمراسم خاکسپاری مرحومه فائزه صفری و پسر خردسالش (همسر و فرزند حامد سلطانی مجری تلویزیون ملی) در بهشت متقین بیرجند برگزار شد.

حامد سلطانی

 

مراسم تشییع پیکر محمد مهدی سلطانی و فائزه صفری، پسر و همسر حامد سلطانی مجری صدا و سیما و عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با حضور پرشور مردم، فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی، هیئت‌های مذهبی‌ و خادمان آستان قدس رضوی برگزار شد.

این مراسم که در بهشت متقین بیرجند برگزار و با حضور خیل عظیمی از مردم این شهر همراه بود، مداحان به ذکر مصیبت و مداحی پرداختند.

همچنین جمعی از مسئولان استان خراسان جنوبی به منظور همدردی وعرض تسلیت با خانواده داغدار مجری تلویزیون  درمنزل پدر همسر وی در بیرجند حضور یافتند.

‌در این دیدار ‌معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول بسیج سازندگی استان حضور داشتند.

حامد سلطانی

حامد سلطانی، مجری تلویزیون در پی حادثه رانندگی، همسر و فرزند یک ساله و نیمه خود را از دست داد.همسر این مجری شبکه سه سیما، از اهالی خراسان جنوبی و شهر بیرجند است.

همچنین دختر 8 ساله‌اش دچار شکستگی شده و خود او جراحت پیدا کرده است که این دو نفر در بیمارستان بستری‌اند.

مجری تلویزیون

حامد سلطانی مجری تلویزیون داغدار شد

حامد سلطانی، مجری برنامه «اعجوبه‌ها»، صبح امروز در محور خور به طبس تصادف کرد و همسر و پسر خود را در این حادثه از دست داد.

همسر و فرزند مجری برنامه «اعجوبه‌ها»ی تلویزیون، صبح امروز (جمعه ۱۳ خرداد) در کیلومتر ۶۵ محور خور به طبس، طی حادثه تصادف، درگذشتند.

مجری تلویزیونهمسر حامد سلطانی، ۳۳ سال و پسرش، یک و نیم سال سن داشتند که در این حادثه، در دم جان باختند.

حامد سلطانی

دو مصدوم این تصادف که حامد سلطانی ۳۴ ساله و دختر ۸ ساله‌اش هستند، به بیمارستان آفتاب هشتم خور منتقل و سپس برای ادامه درمان به اصفهان اعزام شدند.

بیوگرافی حامد سلطانی مجری

حامد سلطانی متولد ۱۳ شهریور ۱۳۶۷ در مشهد مقدس، مجری تلویزیون و مراسم های مختلف مناسبتی و طراح گرافیک و فارغ التحصیل رشته گرافیک می باشد

سوابق و فعالیت ها حامد سلطانی

سلطانی از طراحان گرافیک شهرداری مشهد و از طراحان پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی و حرم امام رضا و مدیرعامل گروه هنری تـلویزیون و صداوسیمای مشهد می باشد.

او همچنین مجری تبلیغات محیطی نمایشگاه عفاف و حجاب و اجرا در بسیاری از برنامه ها و مراسم های مختلف بوده است.

حامد سلطانی

وی همچنین علاوه بر اجرا و طراحی گرافیک در زمینه کارگردانی و مستند سازی نیز دستی بر آتش دارد و کارگردانی مستند از بهشت تا بهشت را بر عهده داشته است.

حامد سلطانی اجرای مسابقه میدون شبکه سه را بر عهده دارد. او در فصل اول مسابقه میدون و فصل دوم مسابقه میدون به عنوان مجری برنامه در کنار داورانی چون علیرضا یونچی و امیر شکوهی نیا و مینا مهرنوش و حمیدرضا موثقی حضور دارد.

این برنامه اولین مسابقه تلویزیونی با محوریت کسب و کار است که جوانان و شرکت کنندگان جوان کار آفرین و نخبه های اقتصادی و تولید کنندگان و صنعتگران و افرادی میخواهند تولید و محصول و صنعت خود را به مردم معرفی کنند در آن شرکت میکنند و جوایزی نیز دریافت میکنند.

مجری تلویزیونهمسر حامد سلطانی مجری تلویزیون کیست؟

ایشان چند سال پیش ازدواج کرده و یک دختر کوچک به نام فاطمه سلما دارد که تصاویری از دخترش با متن های احساسی و پدرانه را به اشتراک گذاشته است

سوابق مدیریتی و اجرا حامد سلطانی

• مجری تبلیغات عفاف و حجاب

• مجری بزرگداشت شهدای ترور استانهای خراسان

• فعالیت در وب نگار پارسیان

• مدیر دفتر گروه هنری معراج

• مشاور و مجری تبلیغاتی اداره کل تعاون استان خراسان رضوی

• همکاری با مجتمع تجاری کیان سنتر و مجتمع طلا و جواهر پرنس مشهد

• قعالیت در اداره آموزش وپرورش ناحیه ۳ مشهد

• مشاور تبلیغاتی کانون فرهنگی تربیتی شهید علم الهدی

• مدیر کارگروه تبلیغات عضو شورای اسلامی مشهد و عمـار

• مجری و مشاور تبلیغات هیئت های مذهبی و بسیج دانشجویی

•  مـجری تبـلیغات پـروژه ای موسـسه چـاپ و کـارت زیتون و دانـشگاه شهید منتظری مشهـد 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied