شمانیوز
شما نیوز

فال ابجد | فال ابجد روزانه

فال ابجد روزانه | فال ابجد چهارشنبه 16 اسفند 1402 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال ابجد فردا چهارشنبه 16 اسفند 1402 را بخوانید.

فال ابجد روزانه | فال ابجد چهارشنبه 16 اسفند 1402 را اینجا بخوانید

به گزارش شمانیوز :فال ابجد یک نوع روش طالع بینی است. فال ابجد از سالیان بسیار دور رواج داشته است. فال ابجد این روزها دوباره رونق گرفته است. بسیار افراد به فال ابجد ایمان قلبی دارند اما برخی افراد از آن برای سرگرمی استفاده میکنند. در خبر زیر فال ابجد چهارشنبه 16 اسفندماه 1402 را میخوانید. 

متولدین فروردین

ابجد فال شما: آ ج ب

تعبیر: طالعت خوب نیست. ممکن است در زندگیتان با مشکلات بزرگی روبرو شوید و به دردسر های خیلی زیادی مواجه شوید،، باید مراقب کارهایی که انجام می‌دهید باشید و خودتان را به فساد آلوده نکنید سعی کنید؛ در زندگی بدگویی دیگران را نکنید و گرنه برایتان خطرات بسیاری به بار می آورد. مراقب فشارهای عصبی که به شما وارد می شود و راهی برای دور شدن از بحث های بی نتیجه پیدا کنید. احترامی که دوستان و آشنایان برای شما قائل هستند در چشم های آن ها ببینید. در محیط کار یا درس به زودی خواهید توانست موقعیت خود را در بین دیگران تثبیت کنید.

متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: ب آ آ

تعبیر: اگر تصمیم به جابجایی دارید و می‌خواهید کارتان را تغییر دهید در این امر عجله نکنید که شاید پشیمان شوید. پولی به دستتان می رسد که باید به واسطه آن قرض هایتان را ادا کنید. اگر بی وفایی دیدید، ناراحت و غمگین نباشید که خداوند به زودی جواب عمل آنها را خواهد داد. اهداف بلند مدتی که در سر دارید به شما اجازه حضور در جمع دوستان را نمی دهد و این موجب آزردگی خاطرتان شده است. در مورد رابطه احساسی تان به مسائل جزئی توجه کنید در غیر این صورت زندگی تان آشفته و بی نظم می شود، همان کاری را بکنید که او می خواهد.

متولدین خرداد

ابجد فال شما: ج ج د

تعبیر: اسرار زیادی در زندگیتان وجود دارد که دیگران سعی در برملا کردن آن دارند اما باید خویشتن داری کنید و حرفی بر زبان نیاورید. اگر می‌خواهید دنیا به کام شود باید از دوستان ناباب و کارهای حرام پرهیز کنید. اگر به نصیحت های بزرگترهایتان گوش فرا دهید زندگی بهتری خواهید داشت. دل خود را نرم کنید و نگذارید افکار آشفته قضاوت شما را نسبت به شخصی مهم در زندگی تان مسموم کند. در یک رقابت بزرگ شرکت می کنید، بختتان در این رقابت بلند است. پیام مهمی به دستتان می رسد کار تازه ای را که شروع کرده اید با موفقیت جلو خواهد رفت.

متولدین تیر

ابجد فال شما: ج آ‌ د

تعبیر: از عجله و شتاب بر حذر باشید و سعی کنید صبور و بردبار باشید تا بهترین ها در زندگی تان روی دهد. فردی بسیار ناراحتتان میکند و دلتان را می شکند اما از کارش پشیمان می شود و دوباره به جانبتان باز می گردد. از تنبلی دست بکشید و تلاشتان را فراوان تر کنید تا زندگی بهتری را به خود اختصاص دهید. یادتان باشد گوش کردن یک مهارت است، بهتر است گاهی به جای حرف زدن گوش کنید، هم خودتان به جواب سوالتان می رسید و هم طرف مقابلتان آرام می شود. تصمیمتان را بگیرید و حرفتان را بزنید، این تلخی بی پایان را ادامه ندهید هم به خودتان ظلم می کنید و هم به طرف مقابلتان.

 متولدین مرداد

ابجد فال شما: آ ‌آ ‌د

تعبیر: از غیبت و تهمت برحذر باشید و مراقب باشید که با تفرقه افکنی زندگیتان را نابود خواهید کرد. خداوند در همه حال حواسش به شماست پس فکر نکنید که فراموشتان کرده، فقط کافی است به او ایمان داشته باشید. کسب و کارتان رونق می‌یابد و تا ماه آینده خبرهای خوبی به دستتان می رسد. ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است بیش از این سکوت نکنید و کوتاه نیایید. چیزی که گم کرده اید پیدا می کنید. یک دوست محبت کوچکی در حقتان می کند قدر رفاقتش را بدانید. از یک معامله کوچک بسیار خرسند خواهید شد، همین امروز نذرتان را ادا کنید.

متولدین شهریور

ابجد فال شما: ج ب ج

تعبیر: اقبال نیکویی دارید و به هر آنچه که خواهید دست پیدا می کنید، اگر فردی با شما ناسازگاری دارد و مشکلاتی میانتان وجود دارد نگران نباشید که به زودی همه چیز برطرف خواهد شد. پولی به دستتان می رسد که باید از آن صرف نظر کنید چراکه حلال نمی باشد و زندگیتان را به نابودی می کشاند. با اینکه این روزها دغدغه زیادی ندارید اما نمی توانید به راحتی در مورد نگرانی های خود با دیگران صحبت کنید. شما نمی خواهید مشکل جدیدی به مشکلات قبلی تان اضافه شود. اطلاعات جدیدی که در دست دارید بهتر است ناگفته بماند. برای دیگران نسخه نپیچید.

فال ابجد

متولدین مهر

ابجد فال شما: ب ج ج

تعبیر: از جانب یکی از اطرافیان تان مال و سرمایه خوبی به دستتان می رسد و در این راه بسیار سختی می کشید اما آینده‌تان تضمین خواهد شد. اگر از لطف الهی ناامید شده اید بدانید که وصال به یار و آنچه که می‌خواهید نزدیک است باید اندکی صبور باشید. سفری عالی در پیش دارید که شما را از غم و اندوه می رهاند. در مورد مشورتی که با شما می شود نوع برخورد شما با مسئله می توانید تاثیر متفاوتی بر جای بگذارد. بدون چشم داشت مالی به یاری یک دوست بشتابید. شما نه تنها از تمام ماجرا خبر ندارید، بلکه به توان شخص مقابلتان هم آگاهی ندارید. او را کمک کنید.

متولدین آبان

ابجد فال شما: د ب آ

تعبیر: طالعت روشن است. اگر قصد ازدواجی را دارید به زودی این ازدواج سر خواهد گرفت،، و شما به موفقیت‌های بالایی دست پیدا خواهید کرد بهتر است؛ نگرانی و شک و دودلی را از خود دور کنید تا انرژی های مثبتی در وجود خود داشته باشید و به آرامش دست پیدا کنید،، خبرهای خوب و خوشی در آینده به گوشتان خواهد رسید که برایتان موفقیت آمیز خواهد بود. ظرفیت و توانایی آدمها با هم فرق می کند. دنبال کردن یک علاقه شخصی، شما را به یک دوست نزدیک تر می کند. شنیدن یک خبر خوش گره از مشکل مالی باز می کند. شما نیز به شخصی در اطرافتان کمک کنید تا نتیجه کارتان به سوی شما باز گردد.

متولدین آذر

ابجد فال شما: ب ج د

تعبیر: طالعت نیک است. امسال سال فوق العاده عالی برای تان خواهد شد،، شما می توانید به آرزوهایتان دست پیدا کنید و شادی را در خود به وجود بیاورید اگر قصد رفتن به سفر را دارید این سفر را راهی می شوید،، و به سلامتی طی خواهید کرد که برای تان آرامش و آسایش را به وجود می‌آورد و باعث می شود روحیه تان شاد و با نشاط شود. در یک میهمانی شرکت می کنید و آشناهایی که آنجا پیدا می کنید در آینده شما تاثیر گذار خواهند بود. سوء تفاهمی زودگذر را چندان جدی نگیرید و بیشتر روی کارایی ذهن خودتان حساب کنید تا دیگران. از حرفی که زده اید احساس پشیمانی می کنید. از این اتفاق درس بگیرید.

متولدین دی

ابجد فال شما: ج ج ج

تعبیر: قصد و نیت پاکی در سر خود دارید. درهای رحمت به سویت گشوده خواهد شد و شما به موفقیت‌های زیادی دست پیدا خواهید کرد،، اگر گمشده‌ای دارید به زودی پیدایش خواهید کرد و شادی و نشاط را در زندگیتان به دست خواهید آورد،، به زودی از طرف اهل قلم سود و منفعت بسیار عالی نصیبتان خواهد شد. برای جواب دادن به یک پیشنهاد کاری عجله نکنید، اتفاق تازه ای در راه است. برای یک تصمیم گیری و اقدام به شروع پروژه ای، بهتر است بیشتر تحقیق و مشورت کنید. شما در شرایطی نیستید که بی گدار به آب بزنید. در یک رابطه دوستانه حسادت را از خودتان دور کنید.

 متولدین بهمن

ابجد فال شما: ب ب ب

تعبیر: آینده خوبی دارید. به لطف خداوند خیر و برکت در زندگی تان سرازیر می شود،، و شما به موفقیت های بالای خواهید رسید بهتر است؛ نا امیدی را از خود دور کنید به زودی به تمام هدف هایتان دست پیدا خواهید کرد و شادی را در زندگی تان به وجود می آورید،، در امورات تحصیلی به خوشبختی دست پیدا میکنید. شخصی که چند بار از شما عذرخواهی کرده، ببخشید و گذشته را فراموش کنید. انسان جایزالخطاست. برای دیگران خیر بخواهید تا برای شما خیر بخواهند. در مورد یک مسئله مالی اوضاع از آنچه که فکر می کنید، بهتر است. حساب هایتان را دوباره بررسی کنید.

 متولدین اسفند

ابجد فال شما: آ ب آ

تعبیر: طالعت روشن است. به زودی صاحب فرزندی خواهید شد که برایتان قدمش مبارک است شادی و خوشبختی را در زندگی برایتان به وجود می آورد، و شما را به مقامات بالا می رساند، اگر قصد انجام معاملات پولی و مالی را دارید سعی کنید؛ به انجام برسانید که برایتان سود و درآمد بسیار عالی را خواهد داشت. با وجود کارهای عقب افتاده ای که پیش رو دارید، در تدارک برگزاری جشن یا مراسمی هستید که برایتان بسیار لذت بخش است. در مورد مسئله کاری یا تحصیلی، حالا که شرایط روحی مناسب تری پیدا کرده اید، به کمک منطقتان می توانید دیدگاه درست تری نسبت به مسائل داشته باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    ممنون و مچکر 🙏