شمانیوز
شما نیوز

مه لقا جابری

لباس مه لقا جابری و فرنوش حمیدیان در جشنواره ونیز2021 + عکس

لباس مه لقا جابری و فرنوش حمیدیان در جشنواره فیلم ونیز 2021 سوژه عکاسان شد.

لباس مه لقا جابری و فرنوش حمیدیان در جشنواره ونیز2021 + عکس

به گزارش شمانیوز، مدل لباس مه لقا جابری و فرنوش حمیدیان دو مدل ایرانی که درجشنواره فیلم ونیز 2021 شرکت کرده بودند، سوژه عکاسان شد. مه‌لقا جابری در جشنواره فیلم ونیز 2021 که از مهمترین فستیوال های فیلم دنیاست، توانست توجه حاضران در جشنواره و عکاسان را به خود جلب کند.

جشنواره فیلم ونیز (به ایتالیایی: Mostra Internazionale d'Arte Cinematografica di Venezia) قدیمی ترین جشنواره فیلم در جهان و یکی از بزرگ‌ترین جشنواره‌ های سینمایی جهان بشمار می‌ آید. جشنواره فیلم ونیز نخستین بار در سال ۱۹۳۲ میلادی برگزار شد و در کنار جشنواره‌ هایی چون کن و برلین از مهمترین رخدادهای سینمایی اروپا و جهان به‌شمار می‌ آید. جشنواره فیلم ونیز در طول سال‌ های جنگ دوم جهانی برگزار نمی‌ شد و در برخی سال‌ ها، بخش مسابقه آن فعال نبوده‌ است.

جایزهٔ اصلی جشنواره ونیز، شیر طلایی نام دارد. همچنین در این جشنواره، جایزه‌ای به نام جایزهٔ انسانیت وجود دارد. این جایزه که مبلغ آن ۵۰ هزار دلار است، به سینماگران و بازیگرانی اهدا می‌ شود که خود را وقف فعالیت‌های انسان‌ دوستانه می‌ کنند. همچنین جایزه جام روباه به بهترین بازیگران زن و مرد اهدا می‌ شود. از سال ۲۰۰۲ به بعد «جایزه سان مارکو» برای بهترین فیلم بخش ضدجریان اختصاص داده شد. از طیف وسیعی برنامه‌ های جداگانه از جمله نمایشگاه بین‌ المللی هنر ونیز نیز تأسیس شده‌ است. جشنواره بین‌ المللی موسیقی معاصر ونیز، جشنواره بین‌ المللی تئاتر ونیز، نمایشگاه بین‌ المللی معماری ونیز، جشنواره بین‌ المللی رقص معاصر ونیز و جشنواره بین‌ المللی کودکان و نوجوانان کارناوال ونیز به صورت جداگانه زیر نظر مجموعه جشنواره‌های ونیز برگزار می‌ شود.

به همین بهانه در این مقاله  مدل لباس مه لقا جابری و فرنوش حمیدیان دو مدل ایرانی که در این جشنواره شرکت کرده بودند را گردآوری کرده ایم.

مدل لباس مه لقا جابری در جشنواره ونیز Venice Film Festival 2021 - عکس شماره 1

مهلقا جابری

مدل لباس مه لقا جابری در جشنواره ونیز Venice Film Festival 2021 - عکس شماره 2

مهلقا جابری

مدل لباس مه لقا جابری در جشنواره ونیز Venice Film Festival 2021 - عکس شماره 3

مه لقا جابری

مدل لباس فرنوش حمیدیان در جشنواره ونیز Venice Film Festival 2021 - عکس شماره 1

مه لقا جابری

مدل لباس فرنوش حمیدیان در جشنواره ونیز Venice Film Festival 2021 - عکس شماره 2

مه لقا جابری

مدل لباس فرنوش حمیدیان در جشنواره ونیز Venice Film Festival 2021 - عکس شماره 3

مه لقا جابری

گفتنی است، مه‌لقا جابری (زادهٔ ۱۷ ژوئن ۱۹۸۹) یک مدل و ستارهٔ اینترنت ایرانی-آمریکایی است. وی کار خود را در واپسین دورهٔ نوجوانی‌اش آغاز کرد. او در جلد مجله‌های بسیاری پدیدار شده‌است.

جابری زادهٔ اصفهان در ایران است و اکنون نامی محبوب در صنعت مدلینگ دانسته می‌شود. او پس از حضورش در اینستاگرام مورد توجه همگانی قرار گرفت و آنجا دنبال‌کنندگانی میلیونی دارد. شمار آنان تا نوامبر ۲۰۲۰، بیش از ۳ میلیون تن بود. فعالیت او در برهه‌هایی با جنجال همراه بوده‌است.

جابری یک مدل بین‌المللی مد روز در ایران و ایالات متحده دانسته شده‌است اما در هند نیز از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است که پیامد همانندی‌اش به آیشواریا رای هنرپیشه هندی و دختر شایستهٔ جهان، است.

مه لقا جابری دختر جوان خوشگل و زیباترین مدل ایرانی در تاریخ ۲۷ خرداد در سال ۱۳۶۸ در شهر اصفهان چشم به جهان گشود. او ملیت ایرانی – آمریکایی دارد.

مه لقا در رشته تجارت از دانشگاه آمریکایی فارغ التحصیل شده است . او کلا یکی از شاگردای زرنگ و درسخوان مدرسه و دانشگاه بود و همیشه شاگرد اول بود.

مه لقا جابری در خانواده ای از طبقه بالا و با فرهنگ که دارای ۲ خواهر دیگر نیز هست متولد شده است. کودکی خود در ایران سپری کرده و بعد از آن به کشور آمریکا مهاجرت کرده و هم اکنون در شهر سن دیه گو کالیفرنیای امریکا زندگی می کنند.

مهلقا درباره گرایشش به  مدلینگ می گوید: معتقدم که هر اتفاقی دلیلی دارد. اوایل به هنر و نقاشی علاقه داشتم. در اصل من سراغ این شغل نرفتم، آژانس‌ها سراغ من آمدند. خواهرم در این مسیر مرا حمایت کرد و مادلینگ حرفه من شد.

 برای مدلینگ تحصیلات بسیار مهم است. در زندگی چیزهای بسیار زیادی برای آموختن وجود دارد. متاسفانه من هیچ دوره‌ای برای مدلینگ ندیده‌ام، ولی درس‌های بزرگی از تجربه‌های حرفه‌ایم گرفته‌ام. عکاس‌ها و آرایش‌گرهایی که با من همکاری می‌کنند، مرا بسیار حمایت کرده‌اند. همان‌طور که گفتم این کار به من پیشنهاد شد و من در طول کار اصول را یاد گرفتم.

۱۰ سال است در این حرفه مشغولم و شانس کسب تجربه‌های زیادی را داشتم. سفر به میلان برای راه‌اندازی پروژه ورزشی لوکس فیلیپ‌پلین بهترین آن‌ها بود. به خاطر این مجموعه با افراد جدیدی آشنا شدم و کشف‌های جدیدی داشتم.

یک ساعت در روز ورزش می‌کنم و حسابی انرژی می‌گیرم. شنا می‌کنم و به تمرین‌ با وزنه‌ها هم علاقه دارم. این دو تمرین به تقویت قوای جسمی و ذهنی من کمک بسیار زیادی می‌کند.

وی درباره مراقبت‌های زیبایی خود نیز گفته است: قبل از هر چیزی برای به ارث بردن ژن‌های خوب از پدر و مادرم بسیار شکرگذار هستم. روزانه آب زیادی می‌نوشم. از روغن نارگیل طبیعی برای مرطوب نگه داشتن پوستم استفاده می‌کنم. گاهی ویتامین E می‌خورم. همیشه کرم ضد آفتاب استفاده می‌کنم. مدل‌ها معمولاً آرایش‌های سنگینی دارند، هر شب قبل از خوابیدن صورتم را خیلی خوب پاک می‌کنم تا پوستم نفس بکشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied