شمانیوز
شما نیوز

انتشار عکس منشوری و جنجالی از الناز شاکردوست و بازیگر معروف در استخر + عکس

الناز شاکردوست بازیگر خوش چهره و تعادل اول کشورمان بتازگی در فیلمهای بی مشابه ای نقش بازی کرده هست در ادامه می‌توانید دنبال نمایید .

انتشار عکس منشوری و جنجالی از الناز شاکردوست و بازیگر معروف در استخر  + عکس

قاصدک 24 نوشت: الناز شاکردوست در کنار بازیگر معروف در استخر , فرزاد موتمن بازیگر ایرانی هم بازی الناز شاکردوست دریک فیلم شده هست که با انتشار تصویری در پشت صحنه از الناز شاکردوست تعریف و تحسین کرد. 

 

حاشیه جدید با انتشار عکسی جنجالی از الناز شاکردوست و فرزاد موتمن در شبکه های اجتماعی ایجاد شده و که با واکنش های متفاوتی بین کاربران ایجاد کرده هست.

 

اخبار داغ:

 

 به گزارش تالاب  عکسی از بازیگر سوپر استار کشورمان به همراه کارگردان سینما میباشد که برای فیلم جدیدش به اسم سراسر شب در پشت صحنه و در دوران استراحت داخل اب گرفته شده هست.

 

این عکس جنجالی شده و در پی واکنش های کاربران پست ونظرات این پیج بسته شده هست تا اظهار نظر و بحران درباره آن مسدود بماند.

 

فرزاد موتمن علاوه در پی مشارکت جدیدش با الناز شاکردوست در پست جدیدش صفحه اینستاگرامش بسیار از وی تعریف کرده و گفته هست که استعداد نهفته بانو بازیگر را کسی کشف نکرده و وی توانایی های زیادی دارد که مردمان سینما و دست اندرکاران سینما هنوز کشف نکرده اند.

 

شاکردوست یکی از بازیگرانی هست که عاشق کارش هست و علاوه بر عشق و هوش فراوانش در بازیگری, خیلی شیطون و بازیگوش هست ودر این عکس در حال استراحت هستیم و وی با شیطنت ما را سرگرم کرده و این بسیار برایمان لذت بخش بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied