شمانیوز
شما نیوز

تماشای انلاین //

مسابقه اعجوبه ها | قسمت اول تا اخر

برنامه اعجوبه ها برنامه جدید استعدادیابی به کارگردانی احسان عبدی پور می باد که مهران غفوریان اجرای ان را بر عهده دارد . شما می توانید تمامی قسمت های این مسابقه را به صورت انلاین در این صفحه ببینید .

مسابقه اعجوبه ها | قسمت اول تا اخر

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه‌ سه، با اتمام ماه صفر و ورود و شروع ماه ربیع الاول برنامه سرگرم کننده شبانگاهی با نام اعجوبه ها به تهیه کنندگی سروش گل محمدی و کارگردانی احسان عبدی پور به کنداکتور شبکه سه سیما اضافه می شود.

 

این برنامه در راستای نشان دادن توانمندی‌های کودکان و نوجوانان با اجرای مهران غفوریان پخش خواهد شد.

 

برنامه اعجوبه ها

 

زمان پخش مسابقه اعجوبه ها از شبکه سه

تیزر این برنامه از شبکه سوم سیما در حال پخش است و قرار است به زودی شرایط ثبت نام برای حضور شرکت کنندگان در این برنامه اعلام‌ شود.


مهران غفوریان چندی پیش در پشت صحنه سریال «زوج یا فرد» گفته بود که قرار است اجرای یک برنامه تاکشو و یا مسابقه تلویزیونی را برعهده بگیرد؛ او در این گفت‌وگو به حضورش در شبکه نسیم اشاره کرد و حالا برنامه دیگری با اجرای او در شبکه سه روی آنتن خواهد رفت.

 

او در «اعجوبه‌ها» فقط اجرای برنامه را برعهده دارد و آن تاک‌شویی که مهران غفوریان بر آن تأکید داشت کارگردانی، تهیه و اجرا می‌کند برنامه دیگری است که آن طرح در اختیار مدیران مربوطه در شبکه نسیم قرار دارد و احتمالاً بعد از پایان این استعدادیابی جدید، غفوریان به دنبال آن کار خواهد رفت.

 

در این مسابقه برخی بازیگران و هنرمندان طنز چون بابک نهرین و …نیز حضور دارند

برنامه اعجوبه ها

 

زمان پخش و تعداد قسمت های برنامه اعجوبه ها

سروش گل‌محمدی تهیه‌کننده این مسابقه گفت: این برنامه فعلاً ۱۰۰ قسمت است و ان‌شاءالله در ماه ربیع‌ الاول پخش خودش را از شبکه سه سیما آغاز می‌کند. نامش «اعجوبه‌‌ها» است و هرکدام از قسمت‌ها ۷۰، ۸۰ دقیقه‌ای است و هفته‌ ای دو یا سه شب روی آنتن خواهد رفت.

وی با اشاره به شروع ضبط برنامه و استعدادهایی که می‌توانند در این برنامه شرکت کنند، تأکید کرد: برنامه یک هفته دیگر ضبط خودش را در حکیمیه آغاز می‌کند و تاکنون ۱۶۰ نفر تست گرفته شده است.

***********************//////************************​

 

قسمت اول برنامه اعجوبه ها شنبه 18 ابان 

***********************//////************************​

 

 

در حال بروزرسانی ....... 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied