شمانیوز
شما نیوز

اهدای دوربین عکاسی به محیط بان هنرمند

فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست کشور از حمید بیگی، محیط بان عکاس و هنرمندی که از حیات وحش استان فارس روستای سرچهان عکاسی می‌کرد قدردانی کرد.

اهدای دوربین عکاسی به محیط بان هنرمند

به گزارش شمانیوز و به نقل از مهر، در راستای حمایت از محیط بانان، سرهنگ محبت خانی، فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت از محیط زیست کشور از حمید بیگی، محیط بان عکاس و هنرمندی که از حیات وحش استان فارس روستای سرچهان عکاسی می‌کرد، تقدیر به عمل آورد و برای تشویق او یک دستگاه دوربین عکاسی دیجیتال به حمید بیگی اهدا شد.

نشست تقدیر از محیط بان عکاس با حضور سرهنگ محبت خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت از محیط زیست کشور، حمید بیگی محیط بان عکاس روستای سرچهان و جمعی از حامیان فرهنگی محیط زیست در سالن جلسات سازمان حفاظت از محیط زیست کشور برگزار شد.

در این نشست سرهنگ محبت خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت از محیط زیست کشور با اشاره به اهمیت کار محیط بانی و تلاش بی وقفه آنها در حفظ و نگهداشت محیط زیست و حیات وحش خاطر نشان کرد: تلاش بی وقفه و شبانه روزی محیط بانان صرفاً شغل و فعالیت کاری نیست بلکه لازمه آن عشق و علاقه به محیط زیست و داشتن دغدغه برای زیست آیندگان است.

وی افزود در سازمان حفاظت از محیط زیست تلاش ما بر حفظ محیط زیست و هدیه آن به نسل‌های آتی است که زحمت بسیاری از این وظیفه با محیط بانان است.

محبت خانی با بیان اهمیت وظیفه محیط بانان، از هنرمندان، حامیان محیط بانی، حامیان محیط زیست و اصحاب رسانه برای توجه و پرداختن به موضوعات محیط زیستی از جمله شکار گونه‌های درحال انقراض دعوت به عمل آورد.

در ادامه حمید بیگی، محیط بان فعال استان فارس شهرستان بوانات بخش سرچهان با بیان مشکلات و سختی‌های کار محیط بانی در حضور فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت از محیط زیست کشور گفت: به مدت ۱۰ سال برای حفاظت از محیط زیست و حفظ گونه‌های حیات وحش عاشقانه تلاش کردم و برای حفظ گونه‌های نایاب در حال انقراض فعالیت داشتم.

بیگی افزود: با افتخار می‌توانم بگویم تنها کسی هستم که برای دغدغه نسل آینده و حفظ گونه‌های در حال انقراض ایرانی موفق شدم اولین وبزرگترین همایش آشتی شکارچیان و طبیعت را با حضور ۳۰۰ نفر در روستای سرچهان استان فارس برگزار کنم و بتوانم سلاح ۵۰ شکارچی را به نفع طبیعت کنار بگذارم.

حمید بیگی محیط بان هنرمندی است که در طول روز ضمن انجام فعالیت‌های حوزه محیط بانی به عکاسی از گونه‌های حیوانی می‌پردازد با معرفی به سازمان حفاظت از محیط زیست کشور توسط فرمانده یگان حفاظت این سازمان مورد تکریم قرار گرفت و مقرر شد نمایشگاه آثارعکاسی این هنرمند محیط بان در پردیس سینمایی ملت، شهر وین کشور اتریش و آمستردام هلند به نمایش عمومی گذاشته شود. در پایان نشست تقدیر و تکریم محیط بان هنرمند که دوستدار محیط زیست است یک دستگاه دوربین عکاسی دیجیتال به حمید بیگی محیط بان استان فارس روستای سر چهان اهدا شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied