شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

بهترین و محبوب ترین سواحل آنتالیا ترکیه را بشناسید

خیلی ها تور آنتالیا را بواسطه ساحل های دیدنی و کم نظیرش می شناسند؛ ساحل هایی با شن هایی بلوری و مناظری چشم نواز! با ما همراه باشید تا در ادامه شما را بهترین و پرطرفدارترین ساحل های آنتالیا آشنا کنیم.

بهترین و محبوب ترین سواحل آنتالیا ترکیه را بشناسید

 

خیلی ها تور آنتالیا را بواسطه ساحل های دیدنی و کم نظیرش می شناسند؛ ساحل هایی با شن هایی بلوری و مناظری چشم نواز! با ما همراه باشید تا در ادامه شما را بهترین و پرطرفدارترین ساحل های آنتالیا آشنا کنیم.

 

آنتالیا شهری ساحلی با ساحل هایی هیجان انگیز و عالی است که برای هر گردشگری جذاب است. در بین تورهای ترکیه شاید تنها تور استانبول باشد که بواسطه تنوع جاذبه های گردشگری پرطرفدار است و اکثر تورها مانند تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور بدروم و ... بواسطه سواحل دیدنی شان و البته هتل های لوکس و با خدمات عالی شان، پر طرفدار هستند. در این مقاله 3 ساحل معروف و محبوب آنتالیا را معرفی کردیم؛ با ما تا انتها همراه باشید.

 

باشگاه ساحلی کیو بیچ کلاب آنتالیا

کیو بیچ کلاب ساید آنتالیا واقع در پارک ساحلی معروف اورنسکی یکی از برترین سواحل آنتالیا به حساب می آید. این ساحل مکانی منحصر بفرد در نوار ساحلی اورنسکی است. کیو بیچ کلاب، یک کلوپ ساحلی  خاص با رستوران و کافه ای  فوق العاده است. کیو بیچ کلاب مستقل از هتل های بزرگ ساحلی می باشد و جو واقعا صمیمانه ای دارد. منظره پیش روی شما در کیو کلاب بسیار خیره کننده  است. این باشگاه ساحلی  یک محوطه چمن کاری شده دوست داشتنی رو به منظره ای از ساحل و دریا نیز دارد.

 

یب

 

باشگاه ساحلی کیو بیچ کلاب ساید آنتالیا همچنین از سرویس رفت و برگشت رایگان برخوردار است که شما را در پایان روز به هتل محل اقامت تان بر می گرداند. به خاطر وجود سرویس رفت و برگشت، براحتی می توانید به کیو بیچ کلاب ساید آنتالیا دسترسی داشته باشید.

 

صثبب

 

کیو بیچ همچنین به خاطر رستوران خود از باشگاههای ساحلی معروف آنتالیا است، بنابراین می توانید به منظور استفاده از ساحل یا یک شام رمانتیک از قبل رزو شده در هنگام شب به این باشگاه بیایید. در طول روز هم می توانید ناهار خود را روی تخت های آفتاب گیر صرف کنید. این ساحل همچنین برای تماشای غروب خورشید هم گزینه ای عالی است.

 

باشگاه ساحلی بلانچه بیچ کلاب آنتالیا

بلانچه بیچ کلاب یکی از برجسته ترین سواحل آنتالیا در بین سواحل محبوب آنتالیا است. بلانچه بیچ کلاب آنتالیا یک ساحل خصوصی در ساحل آب های فیروزه ای بی انتهای خلیج کورسان آنتالیا است. کورسان بی (Korsan Bay) یکی از زیباترین خلیج های دریای مدیترانه است. ساحل بلانچه یک باشگاه ساحلی کوچک است که تنها 100 نفر گنجایش دارد.

 

صث

 

باشگاه بلانچه بیچ کلاب محیطی عالی برای کسانی فراهم نموده است که می خواهند در آب های سرد مدیترانه شنا کنند  و از جشن های هیجان انگیز در طول تابستان لذت ببرند. در ساحل بلانچه بیچ می توانید صبحی آرام را تنها با صدای امواج و نسیمی که از دریا می وزد، شروع کنید و وقتی شب فرا می رسد، این آرامش را با رفتن به یک جشن شاد در تکمیل یک تجربه ساحل لذت بخش، کنار بگذارید.

 

غع

 

از بلانچه بیچ به خاطر قرار گرفتن در بالای صخره می توانید منظره ای متفاوت از دیگر سواحل آنتالیا را ببینید. این ساحل همچنین به خاطر غذاهای خوشمزه و فضایی کم نظیر، از جایگاه ویژه ای بین سواحل آنتالیا برخوردار است.

 

کونیالتی بیچ

آنتالیا محبوب ترین مرکز توریستی ترکیه و ساحل کونیالتی یکی از زیباترین سواحل آنتالیا در بین سواحل محبوب این شهر ساحلی است. کونیالتی بیچ از موقعیت مکانی بسیار خوبی واقع در سیتی سنتر آنتالیا برخوردار است و دسترسی به آن بسیار آسان است. کونیالتی بیچ ساحلی به طول 7 کیلومتر است که در امتداد شهر آنتالیا امتداد یافته است، به همین خاطر امتداد هر نقطه از شهر به آن ختم می شود. کونیالتی بیچ همچنین از سواحل محبوب توریست های آنتالیا است و در طول فصل تابستان همیشه شلوغ است.

 

عغهخ

 

در این ساحل زیبا تعدادی از معروف ترین هتل های دنیا را می توانید پیدا کنید که همه آنها از منظره دریای نفس گیری برخوردار می باشند. همچنین در امتداد ساحل کونیالتی بیچ تعداد زیادی کافه، رستوران، سالن های سرگرمی وجود دارد. کسانی که تعطیلات تابستان خود را در کونیالتی بیچ سپری می کنند بدون اینکه جای دوری بروند می توانند از دریا، آفتاب و سرگرمی های متنوع این ساحل لذت ببرند. این ساحل به ساحل همه نیز معروف است چون همه می توانید در این ساحل طولانی یک نقطه اختصاصی برای خود داشته باشند و کونیالتی بیچ همیشه یک مکان مناسب برای همه است.

 

عهخح

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied