شمانیوز
شما نیوز

"نون.خ" | پاشا جمالی بازیگر سریال "نون.خ" 2 کیست ؟ + تصاویر

پاشا جمالی بازیگر جوان دنیای سینما و تلویزیون است که اغلب مردم او را با نقش اصغری در سریال شهرزاد می شناسند.

"نون.خ" | پاشا جمالی بازیگر سریال "نون.خ" 2 کیست ؟ + تصاویر

این بازیگر جوان کشورمان در جدیترین تجربه تلویزیونی اش ایفاگر نقش مهیار در سریال نون.خ به کارگردانی سعید آقاخانی بود و به بهانه پخش مجدد این سریال از شبکه آی فیلم مروری بر فیلم های پاشا جمالی داشته ایم که توصیه میکنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

 

پاشا جمالی

 

پاشا جمالی در سریال نون.خ بازیگر نقش مهیار است که دلباخته دختر نورالدین خانزاده است و با شخصیت جالبی که در این سریال دارد داستان های دیدنی برایش رخ میدهد.

 

پاشا جمالی و سعید آقاخانی

 

بازی در سریال نون.خ و در کنار سعید آقاخانی یکی از تجربه های خوب پاشا جمالی بود که باز هم با آغاز پخش فصل دوم این سریال تکرار خواهد شد.

 

پاشا جمالی در شهرزاد

 

پاشا جمالی تحصیلاتش را در زمینه ادبیات نمایشی ادامه داد و بازیگری را با تئاتر آغاز کرد اما بازی در نقش اصغری در سریال پربیننده شهرزاد و حضور در کنار هنرمندانی که سابقه بازیگری بیشتری دارند باعث شناخته و محبوبیت این بازیگر جوان شد.

 

پاشا جمالی

 

اصغری در سریال شهرزاد شاگرد هاشم دماوندی و عاشق میترا دختر هاشم خان بود که با ویژگی های شخصیتی خاص در این فیلم توانست جایگاه خوبی در میان مخاطبان این سریال پیدا کند.

 

پاشا جمالی و حمید جبلی

 

پاشا جمالی به عنوان دستیار کارگردان در چند فیلم و سریال حضور داشت که از جمله آنها میتوان به مجموعه کلاه قرمزی اشاره کرد.

 

پاشا جمالی و صابر ابر

 

فیلم لونه زنبور ، یک شهروند معمولی و موریانه از جمله فیلم های سینمایی پاشا جمالی هستند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied