شمانیوز
شما نیوز

زوج سوپر مدل ایرانی جنجال ساز شدند + جزئیات

کلیپی که دیروز از الناز گلرخ و همسرش حمید فدایی، ترند یک توئیتر فارسی شد، در خودش نکته‌ها داشت و اولین نکته همین که ظاهرا رفتار مجازی ما و شما، کشش عجیبی به سمت ابتذال دارد و ما اتفاقا دائما احمق‌ها را معروف می‌کنیم، گمان نکنید که خبرهایی که از امثال گلرخ منتشر می‌کنیم ناآگاهانه است، نه، اتفاقا ما به خواسته برخی از مخاطبان تن می‌دهیم و این جبر کار رسانه است.

زوج سوپر مدل ایرانی جنجال ساز شدند + جزئیات

کلیپی که دیروز از الناز گلرخ و همسرش حمید فدایی، ترند یک توئیتر فارسی شد، در خودش نکته‌ها داشت و اولین نکته همین که ظاهرا رفتار مجازی ما و شما، کشش عجیبی به سمت ابتذال دارد و ما اتفاقا دائما احمق‌ها را معروف می‌کنیم، گمان نکنید که خبرهایی که از امثال گلرخ منتشر می‌کنیم ناآگاهانه است، نه، اتفاقا ما به خواسته برخی از مخاطبان تن می‌دهیم و این جبر کار رسانه است.

این بحث و جدل توئیتری را بخوانید، زاویه تازه‌ای از ماجرای گلرخ پیش‌رویتان می‌گذارد.

امیر: ای کسانی که لهجه مادری و یا بدتر از اون لهجه زبان دوم کسی را مسخره می‌کنید، بدانید و آگاه باشید که این کار عملی نژاد‌پرستانه است.

‌⁧‫بلبل خوش‌الحان: با احترام این موضوع ارتباطی به نژادپرستی نداره.
من خودم کارهای غیرفارسی میخونم و اون زبونا زبون مادری‌ام نیست و برای هرکلمه و اکسنتش کلی تحقیق میکنم و زمان میذارم تا درستترین و نزدیک‌ترین کلمه رو ادا کنم. اینطور آواز خوندن آن هم با این همه ادعا توهین به موسیقی و مخاطبه.

امیر: میفهمم، ولی اگر کسی اون کار تو رو به دلیل لهجه و یا درست تلفظ نکردن زبان دومت مسخره بکند بازم نژادپرستانه است. بحث نقد هنری چیز دیگری است و ربطی به این نکته‌ای که گفتم ندارد.

بلبل خوش‌الحان: خب این بحث مستقیما روی بحث زیبایی‌شناسی یک کار هنری اثر میذاره و باعث افت کیفیت و عدم گوش‌نوازیش میشه‌.

کلی آدم خفن تو موسیقی داریم به صرف بی‌پول بودن امکان ساخت موزیک ویدیو ندارن و این زوج به صرف پولداری و معروف بودن کار بی‌کیفیت منتشر میکنن.

امیر: من با هیچ نقدی به ایشون مشکل ندارم و حق همه است ولی جایی که لهجه مسخره می‌شود، اینجا کاری نژادپرستانه صورت گرفته.

بلبل خوش‌الحان: بله هرکس مختاره نقد کنه و من با کمال احترام این رونژادپرستی نمیدونم.وارد عرصه‌ای شده‌اند بدون ذره‌ای کیفیت و دانش طبیعیه که نقد بشن حتی درهمین زمینه‌ای که تونژادپرستانه قلمداد میکنی.به صرف پولداری ومدل بودن این حق وجود نداره به گوش مخاطب توهین بشه و اثر فوق بی‌کیفیت تولید بشه.

امیر: قسمتی هنری داستان رو  موافقم ولی اونجایی که لهجه ایشان مطرح می‌شود رو موافق نیستم. مثلا کسی در مورد لهجه Julio Iglesias وقتی باور کن رو خون چیزی گفت؟ قطعا از نظر هنری Julio Iglesias قابل مقایسه نیست و تاکید میکنم من تمام بحثم روی لهجه خواننده است و نه فرم هنری اجرا.

 

41e434a5-b896-420f-941d-16b06c444f93

 

الناز گلرخ کیست؟

الناز گلرخ مدل معروف و خوش چهره ایرانی در اسفند 19 سال 1364 در پایتخت (تهران) دیده به جهان گشوده است. وی دارای قد الناز گلرخ 175 سانتیمتر و وزن ایشان 56 کیلیوگرم است. در بعضی منابع عنوان کرده اند که شبیه خواننده معروف آریانا که اهل واشنگتن می باشد . در سال 1388 در حالی که در زمینه طراحی و گرافیک در دانشگاه علامه امینی تهران تحصیل میکرد فارغ التحصیل شد و دو خواهر نیز بعد از خودش دارد.

او همچنین یک آرایشگر معروف و حرفه ای است و هنرمندان خارج از کشور نیز نزد ایشان آمده و خودآرایی میکنند و خود را در اینستاگرام اینگونهمعرفی کرده Artist یعنی هنرمند آرایش مدل آرایش و با توجه به چهره ی زیبا و جذابش در پیج شخصیش از همه ی دنیا فالوورو کاربر جمع کرده است و به طوریکه که هم اکنون بیش از 1 میلیون نفر ممبر دارد و حجم این همه ارقام خیلی بالاست و بی نظیر است و از طرفی مدل شدنش به محبوب و مشهور شدن او خیلی کمک کرد به طوری که قبل از فعالیت در زمینه مدلینگ تعداد افراد دنبال کننده او 500 هزار نفر بود.

 

الناز گلرخ

233351_357

1150124_958

 

الناز عشق و علاقه کاری خود که همان آرایش بود در سنین جوانی کشف کرد و از آن زمان او تنها سعی کرد رویای های خود را محقق کند. زمانی که او فقط ۲۰ ساله بود ، آکادمی زیبایی و سالن زیبایی در تهران تاسیس کرد و از همنجا معروف شد و کارش گسترش پیدا کرد و بازیگران معروفی همچون مهناز افشار، سحر دولتشاهی و طناز طباطبایی مدل آرایشی وی بودند.

 

حمید فدایی همسر الناز گلرخ

حمید فدایی متولد 3 تیر 1367 در تهران، مدل و طراح است. او فارغ التحصیل لیسانس مهندسی عمران است، بجز مدلینگ، طراحی می کند و در عکاسی نیز فعال است اغلب به ورزش و مطالعه می گذراند، او هم اکنون دبی ساکن و زندگی میکنند. برادرم مرا از لحاظ ذهنی آمده کرد، سپس برای شروع، یک عکاس حرفه‌ ای و یک آژانس مدلینگ در تهران پیدا کردم اینجا نقطه شروع من برای مدلینگ بود و من و همسرم الان یک طرح و مدل تمام دنیا هستیم.

 

85lbV5T7fWlY

AndroidOnlineNewsImage

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    دمشون گرم